********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
ONNEA netskuli!! :flower: piti ihan kolme kertaa tavata se lause missä plussan imaiset :D , ku ensin ihan muina miehinä tsemppaat muita ja vasta sen jälkeen plussa.. :p

aamulla saatan testata, jos ei oo täti tullu sitä ennen...

Iltaa kaikille!

TA: Tiedän tuon tunteen, kun on menkat myöhässä ja testit on negaa :hug:

UNEKSIJA: Mullakin on ärtynyt paksusuoli ja on aina välistä niin hemmetin kipeä ja ei todellakaan tiedä mitä kohtaa mahasta koskee ja varsinkin tuo alavatsalla oleva kipu saa varpailleen.

NETSKULI: :flower: :hug: PALJON ONNEA PLUSSASTA!!!

Ja arvatkaapa mitä.... Minä olen saanut kunnian siirtyä plussanneiden joukkoon. Niiii-in, minä tein plussatestin tänään ja olen niiiiiiiiiiin onnellinen. Vielä plussaatuulia puuuuuuuhhhh kaikille joita ei tätsä ole muistanut.

Luulin, että haikara teki uukkarin mutta se tulikin takaisin. Aattelin päivällä, että tämä testi vielä ja sitten luovutan. Pakko oli testata kun tuo kamala ällötys ei anna armoa ja silmäluomet painaa tonnin.

Että tälläistä tähän pyhään...

nyt todellakin alkoi ihan otsikon mukaisesti piinaviikko!!!
Tätiä ei näy ei kuulu. Ei mitään oireitakaan sinne suuntaan. Välillä nippaa tuolta sivulta alavatsasta ja maha tuntuu taas semmoiselta hassun täydeltä... tulispa testit huomenna niin pääsisin taas testailemaan.

Kiitoksia kiitoksia =)

ja onnittelut muillekin plussanneille :heart: :heart:

ihan mielettömästi tästä pinosta plussataan.
Mutta jos en ihan väärin muista niin kevät ja kesä on helpoin aikaraskautua... :heart:
että plussanneisiin mahtuu vielä =)

netskuli jos sinne plussanneisiin kerta vielä mahtuu niin minä tahdon ainakin mukaan...hih! :D :heart: No katsellaanpa jos huomen tai keskiviikko aamulla testailisi(riippuu koska testeja tulee lisää ) niin tuleeko taas nega vai jotain ihan muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:
netskuli jos sinne plussanneisiin kerta vielä mahtuu niin minä tahdon ainakin mukaan...hih! :D :heart: No katsellaanpa jos huomen tai keskiviikko aamulla testailisi(riippuu koska testeja tulee lisää ) niin tuleeko taas nega vai jotain ihan muuta...

no aika hyvältä näyttää kun päivät on menny noin yli jo. Koskas viimex testasitkaan?

Eli vieläkö mahtuu mukaan ketjuunne?
Täällä nainen 24-vuotta ja mies samanikänen ja esikoinen on 2,5 vuotias.
Nyt haaveiltu toisesta ja ihan olen vielä aloittelija tässä ovis hommassa,kun ensimmäinen tuli niin itsestään ja yllättäen. Nyt ei jaksais enää odotella, joten pitää ottaa tikut käyttöön. (Kaikki vinkit otetaan vastaan suurella kiitollisuudella!)
Jos listaan siis vielä mahtuu niin kp2/27-29

HaLPe: :hug: Onnea seuraavaan kiertoon!

TA: Sulla kyllä on lupaavasti menkat myöhässä :) Minä testasin tässä kierrossa aikaisemmin negan. Huvikseni kokeilin ovistesteillä viime viikolla. Ovistestin testiviiru tummeni joka aamu lisää. Eilen rohkenin kokeilla oikealla raskaustestillä ja plussa tuli. Tänä aamuna kuluttaakseni ovistestit pois niin testiviiva oli jo ihan kamalan paljon tummempi kun kontrolliviiva. Eli mulla ovistestit näytti paljon aikaisemmin plussan kun raskaustesti. Koklaa...

SydänAlma Onnea plussasta!!! :heart:
kiitti vinkistä, mutta mulla ei oo ovis testeja. En oo koskaan käyttänyt niitä. Tilasin eilen raskaustestejä ja tulevat varmaan huomenna tai keskiviikkona. heti kun tulevat niin testailen kyllä...luulis silloin jo näkyvän ihan r-testilläkin..?!?!jos on raskaana.

Moikka moi!

Halpe: voi harmitus sentään :hug: . tosiaan jos valoisasti yrittää ajatella, niin hyvä että "unohdit" tämän aamun testauksen. Säästyipähän sekin testi sitten tulevaa varten :hug:

haidi1: Toki olet varmasti tähänkin pinoon tervetullut, mutta tässä piinaviikot 29-30 -pinossa piinailee juuri sellaiset kuumeilijat, joilla menkkojen odotettu alkamispäivä (tai siis kukaanhan ei tietysti menkkoja toivo ;) )ajoittuu näille ko. viikoille. Sun kannattaa mennä semmosen viikon pinoon, jolloin sulla menkkojen pitäisi alkaa. Ja toki olet lämpimästi tervetullut myös tuonne pikkukakkosesta haaveileviin, siellä on hyvä henki ja mukavaa porikkaa (minäkin siis pikkukakkosesta haaveilen :heart:

).( Vähän kyllä taitaa menkkajomotusta olla mulla selässä ja massussa, voi hitsin pimpula jos se täti sieltä nyt meille sitten kurvaakin kylään vaikka niin jo olin yhdessä vaiheessa varma että olisin raskaana :kieh: . Huomenna tai ylihuomenna olisi kuukautisten määrä alkaa, ja olen vakaasti päättänyt että testaan aikaisintaan torstaina, mikäli sitten ylipäänsä on enää mitään testattavaa...

Taidanpas ajan kuluksi päivittää tuon tämän pinon listan, jos kukaan ei pistä pahakseen? :wave:

Huomenna kyllä testaan heti aamulla jälleen, kun sitä tätiä ei näy. Viimeksi testasin torstaina iltapäivällä. Välillä on huono olo ja alavatsaa jomottaa - vessassa juoksen vähän väliä katsomassa joko täti tuli :p

uneksija85: kannatta testata, kerran edellisestä kerrasta on niin paljon aikaakin ;) . Minä testasin lauantaina negan, ja sillä päätin että vasta aikaisintaan torstaina kosken seuraavan kerran testitikkuun.

SydänAlma: juu luulisi näkyvän jo testissä, ellei sitten ole tulossa HUIPPUPITKÄ kierto.

Yhteistyössä