Moikka moi!
Halpe: voi harmitus sentään :hug: . tosiaan jos valoisasti yrittää ajatella, niin hyvä että "unohdit" tämän aamun testauksen. Säästyipähän sekin testi sitten tulevaa varten :hug:
haidi1: Toki olet varmasti tähänkin pinoon tervetullut, mutta tässä piinaviikot 29-30 -pinossa piinailee juuri sellaiset kuumeilijat, joilla menkkojen odotettu alkamispäivä (tai siis kukaanhan ei tietysti menkkoja toivo
)ajoittuu näille ko. viikoille. Sun kannattaa mennä semmosen viikon pinoon, jolloin sulla menkkojen pitäisi alkaa. Ja toki olet lämpimästi tervetullut myös tuonne pikkukakkosesta haaveileviin, siellä on hyvä henki ja mukavaa porikkaa (minäkin siis pikkukakkosesta haaveilen :heart:
).( Vähän kyllä taitaa menkkajomotusta olla mulla selässä ja massussa, voi hitsin pimpula jos se täti sieltä nyt meille sitten kurvaakin kylään vaikka niin jo olin yhdessä vaiheessa varma että olisin raskaana :kieh: . Huomenna tai ylihuomenna olisi kuukautisten määrä alkaa, ja olen vakaasti päättänyt että testaan aikaisintaan torstaina, mikäli sitten ylipäänsä on enää mitään testattavaa...
Taidanpas ajan kuluksi päivittää tuon tämän pinon listan, jos kukaan ei pistä pahakseen? :wave: