********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
Talvitie ja Iitanen: Hyvin Suuret Onnittelut :flower:

mulla aina harvakseltaan tulee nipistyksiä massuun ja tissit on turvoksissa. täti sieltä tulossa on

TA: onko sulla mitään mahollisia raskauteen/tätiin viittaavia oireita?

johanna83 olihan mulla vaikka mitä oireita joskus ennen kuin menkkojen piti alkaa... nyt ne on alkanut menemään ohitse...
Vielä on oireina mahaan alas oikeelle nippailee kun teen jotain raskasta. ja väsyttämään on ruvennut eilisestä lähtien. Eilenkin nukahdin sohvalle...

tällee lomalla tulee niin haikea tunne... kun saa tehdä kotitöitä/ruokaa rauhassa yms. haaveilee vaan siitä äippälomasta. toki on ihan varmasti rankkaa, varsinkin kun mulle on nukkuminen tosi tärkeetä... tahtoo vauvan :heart:

sitte mua jännittää kyllä yhdistelmä vauva ja koirat. tiedän, että toisen kanssa ei ole varmasti mitään ongelmia, mutta toisella on niin kovat vietit... mutta kait sekin on vaan opetuksesta/sopeutumisesta kiinni. meillä nimittäin molemmat koirat tulee hyvin juttuun myös marsujen kanssa kun ne tepastelee vapaana.

johanna83 Täällä vähän samoissa tunnelmissa.
no eiköhän ne sopeudu pikkuhiljaa sitten uuteen asukkaaseenkin jos marsuihinkin on tottunut.

meilläkin on kissa joka ei tykkää juurikaan lapsista. kun ei oo tottunut niihin ollenkaan.
toivottavasti kuitenkin sopeutuu mahdolliseen uuteen perheenjäseneen. :heart:

Meillä on kans kaks koiraa ja nuorempi on tosi kiltti, ei tekis pahaa kärpäsellekkään, mut toi vanhempi on sellanen jäärä, et edelleen sitä saa kantaa jäähylle, ku hampaita alkaa näyttää, mut lapsista se tykkää..en vaa ikinä jättäs sitä kahden lapsen kanssa..en luota siihe yhtään siinä suhteessa, mut jos lapsi ja tää vanhempi ei totu toisiinsa, ni mul on kyl lähipiirissä monta perhettä, jotka ottasvat ihan millon vaa ton suloisuuden omakseen..
:)

Ooh! Tämähän on mahtavaa näin paljon plussia! ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! :flower:

TinyAngel, Kukkaiskeiju ja uneksija teille täältä oikein paljon :whistle: plussatuulia. ++++ Pakkohan se on teihinkin tarttua kun näin kovaa puhkun!!!

:hug: Oikeinpaljon voimia. Näistä tuli teille todelliset piinaviikot... :/

Toivon kovasti, että piinailunne palkitaan. :heart:

:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvitie:
Jee, Iitanen!! :heart: Ihanaa! Onnea sinullekin paljon! Tiedä vaikka samassa pinossa jatketaan tuolla odottajien puolella? =)
Onnea sinullekkin plussasta :heart:

Laskettuaika kk mukaan 31.3-09. Luulen kuitenkin että olisi kivempi hypätä huhtikuun pinoon, jahka joku rohkea sen aloittaa.

Iitanen: Mullakin la on joko 31.3 tai 1.4 riippuen mistä laskee. Minäkin sitä huuhtikuun pinon aloitusta odottelen.. eritoten kun esikoinenkin meni reilusti yli lasketun ajan niin ei sitten tarvitsisi viimeisenä pinossa roikkua :)

TinyAngel: :hug: Menkat on aina tylsä juttu, mutta hyvä kuitenkin että alkoivat! :hug: Onnea uuteen kiertoon, tiedä vaikka tavataan vaikka sitten siellä huuhtikuulaisten pinossa ;).

Yhteistyössä