********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
Uneksija85: Nyt muuten sattumalta huomasin, että eilen listaa päivittäessäni (joka muuten olikin jo kertaalleen päivitetty aiemmin - jaa taas mä innolla olin listaa sotkemassa uudestaan :ashamed::D) unohdin lisätä päivät noille "Pudonneet uudella kierroksella". Eli käsittääkseni heillä on yksi päivä liian vähän nyt. Olenko oikeassa?

Ja joo, LUPAAN että en koske enää tuohon hitsin listaan enää, kun aina onnistun jotankin mokeltamaan :D:D

HaLPe mutkin valtasi epätoivo ja aloin jo vähän niinkuin tottua ajatukseen ettei koskaan(ainakaan lähiaikoina) onnaa kun aina vaan menkat ja menkat...nyt kun niitä ei näy niin vasta huolestunut oonkin... :eek:
pakko on puuhailla kaikkee, siivota, kutoo ja askarrella että saan ajatukset pois tästä masusta ees minuutiksi...

helou. nopesti täältä loman keskeltä. :) miksi nää sivut ei toimunut? vai olikohan vika mun koneessa. no, sama tuo...

ONNITTELUT SydänAlma!! oliko muita; en lukenut kuin viimeisen sivun.

(.) kp2/28-30 saa laittaa uuteen kiertoon. Kyllä mä kroppani NYT JO(?) tunnen... *huoh*
yk5 lähti käyntiin. No, ehkä nyt lomalla tulee sit rentouduttua; vaikka työt alkaakin just oviksen tienoilla. PÖH. sais olla pidempi loma.

Palailen johonkin pinoon kun tästä ehdin. :)

dreamer78

dreamer: :hug:

TA & HalPe: mutkin valtas epätoivo! aamulla olin ihan varovaisen innoissani että oon raskaana... nyt iltaa kohden mieli muuttunu... hirveet himot on ollu kaikkea ruokaa kohtaan, ihan sama mitä kunhan jotain saa! -ja kauheet seksihimot ollu eilisestä |O (arvatkaa vaan kuinka yksiin menee halut miehen kaa :kieh: ) turpoon ihan sikana ja kiukku nostaa päätään.

alkaa tuntua siltä, että parempi siirtyä ensi kierrosta tjottailulinjalle :ashamed: :'(

johanna83 no niin varmaan mäkin...siis jos nyt en oo raskaana niin sitten loppui tää seurailu jne..varsinkin jos nyt en oo raskaana niin sitten mun kierto on venynyt ihan toosi pitkäksi....ja mäen kyllä sitten enää jaksa...
mutta toivottavasti nyt oisin raskaana...jotenkin vain semmoinen tunne että oon taas keksinyt itse kaikki oireet ja muut....nooo jospa huomenna oisin viisaampi.
Nyt lähden nukkumaan, öitä :wave:

teillä molemmilla on kp:kin sen vert pitkällä että voihan pentele! (siis uneksija ja TA) :eek: :hug: :hug:

mulla ois oikeesti viel viikko menkkoihin, mutta olen jo heittänyt sen kuuluisan kirveen.. :| miten voi ihmistä kesälomalla masentaa? voihan olla, että nyt olen vast pääsemäs työmaailmasta irti ja pitää käydä pohjan kautta rentoutuneen fiiliksen saamiseksi.
loppuviikosta otetaan sitten kaikki sitä aurinkoenergiaa!!! B)

uneksija85 joo kummallakin "sama" tilanne päällänsä...mitä ihmettä tää onkaan?
Tuolla toisessa pinossa ehdoteltiin, että en oo ovuloinut ollenkaan ja siksi menkat myöhässä useamman päivän tai sitten mulla on se raskaushormooni niin alhainen ettei näy testeissä...verikokeellahan sen pitäis näkyy kait vaikka kuinka alhainen...(?)
Kyllä mäkin oon vähän niinkuin uskoni raskauteen menettänyt, vaikka toivonkin todella paljon!!!

Yhteistyössä