********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
TA testasitko sä viimeks sillo to? tunnistitko sä oviksen? et osaakko yhtää sanoo mikä dpo sul on? hui, ku jännää...varsinki, ku titää miten tervetullut plussa olisi teillekkin!:)

mä testasin tänään sen negan sillä herkkyys 25 ja dpo13

Tervetula minunkin puolestani Netskuli!

uneksija85: Nyt en ihan tarkkaan muista tilannettasi, mutta voiskos olla mahdollista että ovis olisi sinulla ollut tässä kierrossa myöhään ja siksi menkatkin olisivat myöhässä. Tässähän tapauksessa voisit hyvinkin olla raskaana vaikka testi muuta tällä hetkellä sanookin. :hug:

Minäkin menin testaameen eilen negan :ashamed:, mutta en ole vielä toivoa menettänyt, vaikka eilen oli jo kp35. Luulen bonganneeni oviksen kp 25, jolloin kierrosta olisi tulossa sellainen 39 päivää suunnilleen. Eikös neljä päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää voi vielä hyvin tulla ihan puhdas nega vaikka oliskin raskaana, eikös??!!

Raskausoireita on kyllä sitten vaikka muille jakaa: *tiettyjen ruoka-aineiden ajatteleminenkin etoo*alamassussa viiltelynomaista kipua eilen ja tänään*oikein kunnon itkukohtaus eilen pitkästä aikaa (mieskin oli jo vakuuttunut että nyt on emäntä pieniin päin ;) )*välillä paleltaa ja välillä kuumottaa*massu ihan turvoksissa*flunssanen olo jo useana päivänä vaikka en kyllä oikeesti ole kipeänä*

KESÄLOMA ALKOI JUURI!!!!!!!!!!!!!! :) :) mulla ei oo koulun lopettamisen jälkeen (v. 2001) ollut näin pitkää lomaa - 2 VIIKKOA!!! :)

(.) täti tulee huomenna. tai siis toivottavasti huomenna jos on tullakseen. tissikipu on hellittänyt ja mahaa on alkanut polttelemaan tätimäisesti. Lämmöt on laskeneet ja pinna ei oo enää niin kireällä kuin pari pv sitten.

Eix 12 pv:n luteaalivaihe oo ihan hyvä? et sen ei tarvi olla 14?

plussia muille! :) mä otan sen sit elokuussa!

:flower: Lauantai 19.7.2008 :flower:

TinyAngel.................kp31/29-30....yk4....haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp25/24-27....yk5....haaveissa ensimmäinen
Kukkaiskeiju.............kp32/33-35....yk1...haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp34/27-28....yk2..haaveissa ensimmäinen

kukkavanamo..........kp24/26-32..........yk3.........haaveissa toinen
Talvitie.....................kp36/34-40..........yk3.....haaveissa toinen

dreamer78...............kp28/30...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp28/26-32..........yk3.....haaveissa neljäs

:hug: Pudonneet uudella kierroksella :hug:

johanna83...............kp27/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp11/24.............yk2..haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp8/29?.............yk2....haaveissa ensimmäinen
Henuliini...................kp7/30-35.........yk1...haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp4/28..............yk?....haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp1/28-35.....yk?...haaveissa ensimmäinen

:flower: :flower: :flower: Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

Suunnistaja 13.7

:heart: :heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

Omenaruusu 15.4
Halfcafnonfatlatte 14.7 YK4
myymä 13.7
Sanni-Maria 12.7
siru16.7

joko haamuilijat saa siirtää plussanneisiin?

Ihanaa Siru, onnea vielä kerran! :heart:

TinyAngel: juuri tuollainen olo mullakin on, outo, epämenkkamainen ja "jännän onnellinen". Täällä myös peukut pysytssä sulle! b:)d Millon ajattelit uskaltautua testaamaan?

Kukkaiskeijulle hauskaa matkaa! Toivottavasti palaat reissulta hyvien uutisten kera ;)!

Sanokaapas mielipiteenne tällaiseen: Mulla olis tänään tiedossa pirskeet, jossa olis tarkoituis nauttia vähän sidukkaa. Uskallanko juoda ihan rempseesti (ja eilen siis nega testattu ja menkkojen oletettu alkamispäivä ensi viikon ti tai ke)? Vai pitäiskö tänään vielä varuiks testata :whistle: ?

Moikka! Tätiä ei oo näkyny eikä oo sellanen olo, että se vois tullakaan.. =) Oon reissun päällä ja ei oo testejä mukana niin en voi testailla onko viiva tummunu. Ovulaatiosta on nyt 15-16 päivää.. Pystyn tekee testin vasta keskiviikkona ens kerran.
olin tänään ostoksilla ja ostin kaks niin ihanaa pientä vauvan bodya. :)

voisiko miulle joku päivittää huomiselle kp28/37... bongasin oviksen nimittäin TÄNÄÄN. usko ja toivo meinasi jo mennä tuon oviksen ettimisen kanssa, mutta vihdoin tänään donna näytti hedelmällisyyden huippua ja lämmöt tukee (aamulla 35,5 ja jo alkuillasta 37,12!) tuli tietenkin pupuiltua aamulla ja muutenkin meni pupuilut kohilleen:whistle:

sitä olen miettinyt, että jos ei ovuloi niin huomaisko sen esim. lämmöis?

sulla on kyllä uneksija aikamoinen tilanne siellä! ++++++ :whistle:

tervetuloa vaan kaikille uusille ja onnea taas plussanneille! kyllä onkin tullut plussia meidän ketjulaisille :)!

mikähän mulla on, kun alavatsaa nippailee ja ajoittain tuntuu ihan että taas alkais menkat, vaikka justhan ne oli... vähän on semmonen ovis-olo. ja kuvottaakin nyt jo kolmatta päivää... onkohan mulla valeraskaus, et jos toivon niin paljon et rupeen itse tuottamaan näitä oireita :). viime menkatkin oli aika oudot, kun loppuivat yheksi päiväksi ja ehin jo ihmetellä, että kestikö nää vaan kolme päivää ja sitten vuoto jatkui illalla. ja mulla on kyllä tosi runsaat aina.

mulla taitaa mennä toi ovis taas tässä kierrossa ihan hukkaan. pupuilla pitäis ens viikon puolivälissä, mutta ollaan miehen kanssa niin ristiin töissä aina joka toinen viikko, että nyt sunnuntai iltana nähdään ja seuraavaksi lauantai-iltapäivänä. aina toinen nukkuu, kun toinen on hereillä :(

moikka kaikille...
kyllä nyt ärsyttää!!!!!!!
Tänä aamuna testattu nega. :eek:
ostin apteekista herkän testin, jonka pitäis näyttää raskaus jopa 3 päivää ennen kuukautisten oletettua päivää. Linkistä löytyy se testeri jolla testasin
(se oikean puoleinen. Ei siis se digitaalinen)
http://www.clearblue.fi/rtestit.htm

Ärsyttävää jos kroppa alkaa nyt sitten temppuilemaan kun aluksi on ollut kp ihan suht säännölliset eli 29-30...

:(

uneksija85 mäkin toivon niiiiin paljon että!!!! Mutta kyllä tuon negan saaminen sai mut varpailleni...eikö siis vieläkään?!?! :eek: :( No täytyy tässä vain odotella ja odotella jospa se täti nyt tulis...jos ei näy niin testaan uudestaan varmaankin vasta ens viikon keskiviikkona.

TA: ilmeisesti sun ovis on ollu oletettua myöhemmin. älä viel luovuta! niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy! -ja samat sanat uneksijalle!

mullakin piti mukamas täti tulla sen edellisen, ihanan lyhyen kierron mukaan. Mutta pyh, tädin sijaan tulikin vast ovis!
mähän oisin kaks viikkoa ihan tulisilla hiilillä jollen oisi ovista löytänyt.

älkää heittäkö kirvestä vielä kaivoon jos ei plussaa eikä menkkoja tuu.

Jos millään pystytte niin oottaa päripäivää ja sitten uusix testiä. voihan se kierto olla pitkäkin välillä.
Itellä ennen ekaa raskautta oli suht normaali mutta sitten mitä sattuu kun alko vauvan teko =)

onnea kaikille plussanneille. Mä tuun myös teijän joukkoon eli plussasin tänään.

Oli kyllä jo arvattavissa kun oli oireet sellaset. vaikka yritin itelle kovaa uskotella että ei se kuitenkaan oo tärpänny. Kyllä sitä korkeelta aina tippuu kun toive on syttyny.
nyt vaan lisää plussia tähän pinon =) :heart: :heart:

:flower: Sunnuntai 20.7.2008 :flower:

TinyAngel.................kp32/29-30....yk4....haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp26/24-27....yk5....haaveissa ensimmäinen
Kukkaiskeiju.............kp33/33-35....yk1...haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp35/27-28....yk2..haaveissa ensimmäinen

kukkavanamo..........kp25/26-32..........yk3.........haaveissa toinen
Talvitie.....................kp37/34-40..........yk3.....haaveissa toinen

dreamer78...............kp29/30...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp29/26-32..........yk3.....haaveissa neljäs

:hug: Pudonneet uudella kierroksella :hug:

johanna83...............kp27/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen