********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
myymä
Maanantai 14.7.2008 :flower:

a-alisa......................kp25/28........yk?....haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp26/29-30....yk4....haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp20/24-27....yk5....haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp25/28-35....yk?...haaveissa ensimmäinen
Kukkaiskeiju.............kp26/33-35...yk1...haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp29/27-28....yk2..haaveissa ensimmäinen

Henuliini...................kp31/30-35.....yk1...haaveissa ensimmäinen

Halfcafnonfatlatte....kp28/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp24/26...............yk2......haaveissa toinen
kukkavanamo..........kp19/26-32..........yk3.........haaveissa toinen
Talvitie.....................kp31/34-40..........yk3.....haaveissa toinen

dreamer78...............kp23/30...............yk4.....haaveissa kolmas
omenaruusu............kp27/28................yk1....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp23/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella :hug:

johanna83...............kp22/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp7/24..............yk2..haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp4/29?.............yk2....haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

Sanni-Maria 12.7
myymä 13.7
Suunnistaja 13.7

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

myymä
Täällä haamu hieman vahvistunut mutta ei edelleenkään vielä kontrolliviivan värinen, joten VIELÄ pysyn haamuilevissa ;) Katsotaan jos sitä sitten HUOMENNA vaikka sais vahvemman ;) Saapi nähdä!

Kukkaiskeiju onnittelut sivilisäädyn muuttumisesta!! Piti onnitella sua jo tuolla toisella sivulla, mutta unohtui.

Mukavaa Myymä, että viiva on kuitenkin vahvistunut. Mä tein sekä kotitesti.fi:n testin sekä Apteekin raskaustestin. Apteekin testiin tuli ihan selkeä viiva, ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta viiva kuin viiva :) Ja kotitestiin tuli sellanen samanlainen vaalee haamu kun eilen.

huomenta. eipä tarvi kyllä paljon jännitellä, ku en plussaan usko. tissit on samanlaiset kuin aina viikkoa ennen tätiä. Kummallisinta on edelleen se ettei nännit tulleet kipeiksi, mutta kai mun kroppa nyt vaan reagoi eri tavalla ovikseen kuin ennen - jos se on jo tottunut siihen ku taitaa olla elämäni 4. ovis, vaikka hormooni ehkäisyä oon elämässäni käyttänyt vain 2 vuotta.... mussa on pakko olla jotain vikaa, kun ex miehenkin kaa oltiin melkein vuosi ilman ehkäisyä eikä tärpännyt. (onneksi ei.. kun tuo mies oli vaan joku laastari eorn jälkeen, mutta aaaah muka niiiiin unelma, paskat... ;) )

no, mutta. meikällä alkaa loma just sopivasti tädin kanssa, ja ovis tulee sit ku loma loppuu. toivottavasti olis rentouttava loma - EKA PITKÄ(?) KESÄLOMANI 7 vuoteen; ja silloinkin olin äitiyslomalla! Eli nyt mulla on oikein 2 viikkoa putkeen lomaa - PAKKOLOMAA sillä työpaikkani on remontissa. Jos ei olis tuota remonttia niin olisin taas vain 5-6 päivää lomalla. Tää yrittäjän elämä on kovaa. ...

Eilen mulla oli oikein ITSESÄÄLI-paska-itku -päivä. vollottelin ties mitä asioita mjuutaman tunnin, söin jäätelöä ja karkkia enkä tehnyt ennen klo 14 mitään järkevää; kuljin vaan yöpaidassa ja lapset katsoi videoita. Tietty itkin tätä vauva-juttua mutta oli siinä paljon muutakin... Tänään voi olla jo parempi päivä; ainakin pakko mennä töihin ja esittää pirteämpää.

-onko TÄÄ VIIKKO jo 29!??!?!?! no huh... menipäs aka nopeesti.

Onnea kukkaiskeiju avioliittoon astumisesta! Ja dreamer78, nauti kesälomastasi, toivottavasti säät suosii ja aurinko paistaa!

Mulla viiva kans selkeä ja ehkä vahvistunut siitä lauantaista, mutta edelleen hailakampi kuin kontrolliviiva. Tosin enhän mie taulapää tiiä miten vahva se ees voi olla kun elämäni ensimmäisiä kertoja tikkuun pissaan... Saman värinen se on kuin kontrolliviiva mutta hailakampi. Ja sikäli selkeä viiva ettei voi erehtyä montako viivaa siinä on :D
Kait mie epäilen näin kovasti kun kerran näyttää siltä että tärppäs näin äkkiä, epätodellinen olo...

Onnea plussanneille ja rouvaantuneelle! :flower:

:hug: Pudonneille.

Minä tilasin testit tänään ja kokemuksen mukaan ne on perillä huomenna kun maksoin tilauksen ennen puolta päivää. Toivottavasti tälläkin kertaa toimitus on noin nopea sillä aikomus olisi testata heti testien saapumisesta seuraavana aamuna.

Oireitakin olisi: Aamunuha on vaivannut jo useana aamuna ja eilisestä lähtien on ollut outoja kipuja alavatsalla. Tänä aamuna meinas jäädä aamiaiset syömättä kun oksetti niin ja itkuhan siitä tuli sopersin vaan "en halua oksentaa"... :LOL:

Että näin... toivottavasti raskaana jos ei niin sekoamassa! =)

Onnea Sanni-Maria, myymä ja Suunnistaja!!

Ja onnittelut myös kukkaiskeijulle!

Pudonneille lämmin :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Jännät ajat alkavat olla kaikilla käsillä. Itse alan pikkuhiljaa jo tällä viikolla testailemaan, tädin tulo olisi kuitenkin oletettavasti vasta noin viikon kuluttua. Aiemmista raskauksista olen muistaakseni saanut ensimmäisen haamun jo noin 10 päivää ovulaation jälkeen, joten sen vuoksi testailen jo hyvissä ajoin. Mitään oiretta mihinkään päin ei oikeastaan ole.

myymä
Halfcafnonfatlatte Totta pirussa mä vielä täällä lueskelen mut en uskalla ottaa päivitystä vastuulleni jos unohdankin päivityksen ja sitten mä saan satikutia ;)

Kyllä mä täällä teille peukkuja ehdottomasti pidän!!!! :heart:

Kukkaiskeiju: Mie tilasin osoitteesta kotitesti.fi ja tulivat tosi nopsaan (tilasin myöhään keskiviikkoiltana ja testit tuli postilaatikkoon jo perjantaina). Tilasin 10 kpl (kaverille meni osa :D ) ja hintaa tuli 29,50?, ei postimaksua. Herkkyys noissa näyttäisi olevan 20. Päteviltä vaikuttais kun plussa tuli =)
Myymä ja suunnistaja: En täältä miekään uskalla vielä hetkeen poistua, haamuilijana pidän vielä itseäni. Katsotaan josko ensi viikolla, ehkäpä teen vielä yhden testin loppuviikosta... :LOL:

Onnea kukkaiskeiju naimisiin menon johdosta!

Mä en saanu nukuttua viimeyönä...oli vaan rytmihäiriöitä ja hengittäminen vaikeeta..vaivas niin kovasti moni asia...tänään ollu kuitenki ihan jees päivä..

mulla toi 3vuorotyö tekee noita rytmihäiriöitä ja varsinki, jos jostai stressaa..yleistä meidän alalla, mut se vaan tuntuu niin inhottavalta, ku niit tulee..huoh..dreamer mul sama fiilis ton raskautumisen suhteen..pöh sanon minäkin..

Kiitos Sanni-Maria Pitääpä tutkailla... :D

Mäkin teen hoitotyötä, mutta ei ole vielä rytmihäiriöitä onneksi tullut, mutta muilla tuolla on kyllä ollut, vanhemmilla hoitajilla. Meidän työssä kai ennemminkin menee nuo selät, ei ole työasennot kovinkaan ergonomisia :D

kp 26. jesh! vielä 10 päivää ennenkun alan edes odottelemaan menkkoja, tai en odottelemaan ;) Ja ollaankin silloin turkissa sopivasti. Missä vaiheessa yleensä testailette? Kun ajattelin että kun mun kierto on tähän asti ollut pisimmillään 36, lyhimmillään 32 niin jos ajattelen että kun toivon olevani raskaana niin se siirtäis niitä semmosen neljä päivää niin voisin alkaa testaileen joskus kp40, 41? Kuulostaako järkevältä? En haluis sellasia "turhia" negoja, siis että testasin vaan liian aikasin...

myymä
Minut voi siirtää plussanneissiin! Tässäpä kuvat aikajärjestyksessä testeistä jotka oon tehnyt nyt peräkkäisinä päivinä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2361830.jpg

Otaksun että tuo viimeinen testi on tarpeeksi vahva riittämään selkeäksi plussaksi ;)

Halfcafnonfatlatte: whaat :eek: siis onnea tietenkin!!!! tulit aikas puun takaa :p
myymälle kans onnittelut ihan oikeat sellaiset :D

täällä ahistaa... paljon ollaan juteltu miesten pakokauhusta just oviksen aikaan. nyt huomaan itessäni, ettei tuo vaakamamboilu pal nappaa kun tietää, että pitäis :ashamed: kyllä se siis on kivaa joka kierros sen ekan viikon ajan ku toiveet korkeella, tekee mieli yms. eilen ois ehottomasti pitäny ku ed.kerta perjantai-iltana :/ *syvä huokaus* :|

Yhteistyössä