********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
dreamer78 Munkin piti vaan pari siiderii juoda, mutta ostinkin sitten neljä...ei jaksa alkaa muuttaa elämän tapoja kun ei kuitenkaan oo raskaana...kaikki kivut yms. oireet on kadunnut ihan tyystin.
Nyt sitten kaamee olo vaikka tosiaankin join koko päivän/illan/yön aikana vain nuo neljä...
:eek:

Onnittelut Sanni-Marialle, myymälle ja suunnistajalle! :) Ihana kyllä et plussia tipahtelee... Mie taas palasin takas maan pinnalle, ku tälle aamua se täti porhalti perinteisesti kylään.. :'( No elämä jatkuu ja seuraavaa kiertoa oottamaan.

uneksija85 en oo koskaan ostanut raskaustesteja kaupasta tai apteekista. Olen aina tilannut ne netin kautta.Eli täältä http://www.kotitesti.fi
Mutta jos apteekista ostaisin niin ehkäpä ostaisin seuraavan:
Predictor raskaustesti ainakin lupailee että
Testi antaisi vastauksen yli 99% varmuudella jo sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa.
Maksaa 8,30?

henuliini :hug: , harmittelut!

täällä edelleen alaselkää juilii ja vatsan seutua vihloo :eek: siis onko se tättärä tulossa taas etuajassa? sitte kyllä gynelle mars jos nää kierrot koko ajan lyhentyy...

kyllä mä vähän luulen, että tän kierron jälkeen alkaa tuntua aikas pahalta tuo tärppäämättömyys ja alkaa sit etsiä syitä moiseen. vai voiko vaan olla "paska tuuri" ja niin pilalle menny ajotus? kuitenkin kun miettii välil et ne siittiöt saattaa viiskin päivää pysyä hengissä...

ulkona on kyllä komee keli! terassia maalailen ja vielä ois kaksi työpäivää jäljellä, sitten 4-viikon loma :D

WAYTSIWAU! Olin viikolopun pois ja heti oli kolme plussaa pärähtäny testeihin!! ONNEA myymä, Sanni-Maria ja Suunnistaja :flower: :flower:

uneksija85 ja henuliini :hug: ei vielä heitetä toivoa!
Pelottaa vaan miten mulle käy...viikon päästä tulee täti, nega tai plussa..rinnat ei oo ennen ollu näin arat, ku nyt on..mut saas nähä..mul on vähän niinku dreamerillä, et kuukaudesta toiseen ne oireet vähän muuttuu, ni niist ei oikee saa selvää mitä ne tarkottaa..huoh..

johanna83 mäkii haluisin lomalle!
:kieh:

Oi, kovasti onnea myymä ja suunnistaja, saatiinhan tänne muitakin haamuilijoita =)
Muille kovasti plussaonnea, jospa niitä haamuja ja kunnon viivoja rupeis tulemaan... Miekin oon ravannut vessassa melko tiuhaan tarkistamassa ettei menkat oo alkanut. On niin hiton kostee olo koko ajan että pelkää että haamu olikin vain huijausta. Mutta huomanna testailen uudestaan josko viiva ois vahvistunut.

Kiitos Halpe!

Sanni-Maria muakin pelottaa, että huomenna kun teen testin niin ei enää oo ees haamua.

Onks ne kotitesti.fi testit muuten kuinka herkkiä? Kun mä en ymmärrä onko 25 vai 10 herkempi? :ashamed: Mitä ne tarkoittaa?

mua niin ahistaa, ku nyt on monta tuttua raskaana tai saanu vauvan ja must tuntuu, et ne luulee, et mä/me matkitaan niitä tai et meille tuli kiire niitten takia lasten yrittämiseen vaik tosiasiassa ollaa jo kuumeiltu vuos ja yrittäminen alotettu maaliskuussa...kaikki tämä siis siksi, kun elämä ja suhde sillä tolalla, et nyt ois hyvä aika lapselle, toisten suunnitelmista tietämättömänä...nyt vaa lkaa asioita selviimään, ku pitkäst aikaa kuulee kuulumisia tutuilta..
Me ollaan vaan niin "järki-ihmisiä", et ei ihan mihin tahansa tilanteeseen tai suhteeseen lasta tehtäs..harkiten tehdään ja varmistettiin,et kummatkin on siihen "valmiita"..

Ohhoh, ku tuli paljon teksiä, ei tost varmaa mitää tajuu, mut piti vaa saada jonnekkii purkaa tätä pahaa oloa

HalPe mistä päättelet, että ne luulee teijän matkivan? Jospa ne olis vaan ilosii kun saa vauvat leikkikavereita. Meijän kaveripiiriin on syntyny vuoden sisällä 5 vauvaa ja kaks on tulossa lisää tän vuoden puolella. Musta olis vaan niin ihanaa saada oma pieni rakas myös. Me ollaan kanssa kuumeiltu jo vuosi ja vauva olisi erittäin toivottu ja tarkkaan harkittu.

kuule HaLPe, mulla ihan sama juttu! me oltiin ns. eka pariskunta jolla kaik edellytykset valmiin; oma talo ja vakipaikat sekä pitkään kestänyt parisuhde. Vasta kun kuumeilu alkoi, ni johan 2 pariskuntaa (jotka siis mielestäni suht vähän aikaa olleet yksissä ) ilmoitti vauvan tulosta..
nyt mullakin sellain tunne, että kaikki ajattelee meidän ryhtyneen perheenlisäyspuuhiin kun muutkin ystäväpiiris on tehneet lapsia :ashamed:
-ja kun näistä uutisista olen kuullut, niin olen itse ollut muutaman tunnin ihan järkyttyneenä... tosin ei sitä kannattais olla kateellinen, pitäs vaan iloita siitä omasta, vahvasta parisuhteesta mikä elää ehkä sitä parhainta aikaa alkuhuuman ja kaikkien kriisien jälkeen mitä elämä on tuonut tullessaan varoittamatta... :heart:

tulipas multakin vuodatus...

halpe: mustakin tuntuu samalta. että ku muille tulee lapsia niin muut luulee että meillekin tuli siksi kiire... no, ehkä se vauvakuume vahvistui siinä tietty kun näki vatsoja ja pieniä vauvoja.
JA mulla muuten on myös rinnat todella kipeet.... mut niin oli viimeksikin. viime kierrolla ne kipeytyi jo dpo3 ja edellisellä ja tälllä dpo6 eli tänään. JA NÄNNIT ei oo kipeytynyt viäkään, vaikka ne on kipeytynyt dpo2-4 joka kierros. tää on taas joku k umma juoni että kuvittelisin kaikkea.

Suunnistaja no esim. mun exä sai nyt vauvan ja se tuntu pahalta, ku se ei oo ees kauaa ollu sen akan kaa ja mun kaa se ei viel ollu todellakaan valmis...mut ehkä se vaa nyt on kaikilla ajankohtasta, ku ollaa siinä iässä, ku niit voi "tehä"..
kiitos muillekkin vertaistuesta!

Iltaa!

Voi vitsi, onnittelut kaikille plussanneille ja haamuilijoille! :heart:

Ja halit tippuneille.

Älkää ottako paineita matkimisesta, sitä on liikkeellä, kun kaikki ollaan siinä iässä...
:D
Tiedän kuinka pahalta se tuntuu, kun joku saa lapsen ennemmin kuka ei sitä omasta mielestä olisi sitä ehkäpä "ansainnut". Mutta luotetaan että kaikki me saadaan vielä omat, ihka ihanat nyyttiset.

Minä olen varma että olen raskaana ja tulen tippumaan ylhäältä ja kovaa tietysti. Minua kuvottaa, rinnat on kipeet ja repäisykipua on aina vaan enempi. Tietysti vaan kuvittelen mutta oonpahan edes hetken omasta mielestäni perillistä kasvattelemassa :saint: Ainniin, vielä mainittakoon oireluetteloon päänsärky, ei mahdoton migreeni mutta juilii kumminkin.

Asia, jota en ole raskausoireita tutkiessani tehnyt mutta onko kukaan kokeillut kohdun napukkaansa? Jostain tältä palstalta luin joidenkin niin tehneet. Mitäs siitä voi tietää? (Tyhmä minä, kolmen lapsen äiti)

Plussukkaisia kaikille :heart:

Onnea Paljon teille Plussanneille!!! :flower:

tää putos jo perjantaina, eli tänään olis kp3. noh uusi kierto ja uusi yritys. mehän ei taidettu osua siihen ovulaatioon viime kierrossa, kun ei oikein innostanu petipuuhat... et en kylä edes olettanut tärpänneen, mut jospa nyt lykästäis :)

Yhteistyössä