********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
Tätin pitäis tulla 17. päivä. Mulla on niin tarkka kierto, että jos ei iltapäivällä tätiä näy niin marssin apteekkiin ja testaan seuraavana aamuna eli 18. päivä. Tästä tulee vielä piiitkä viikko. :whistle:

Mieskin jo eilen kyseli, että eikö niitten menkkojen (poisjäämisen) aika jo kohta ole... :LOL:

Niimpä, kaveri just kertoi että hänellä oli näkynyt plussa vasta kun menkat oli ollut monta päivää myöhässä, joten eipäs heitetä vielä kirvestä kaivoon =)

Miusta tuntuu että iloitsen varmaan yhtä paljon menkoista kuin plussasta jos ne sattuu alkamaan kun kauhuissani ajattelen sitä että jos kierto on menny ihan sekaisin sen liuskan kesken lopettamisen takia.

myymä: :hug: Älä tosiaan ihan vielä luovuta mäkin olen edellisessä raskaudessa testannu negan vielä tossa vaiheessa.

Sanni-Maria: Yritä olla stressaamatta sillä sen kierron vasta sekaisin saa... vaikka helppo se on täältä huudella. Ei se mikään sääntö ole, että kierto menee sekaisin jos kesken liuskan lopettaa. Eiköhän kaikki järjesty. Sinullekin :hug:

Minä täällä ihmettelen kun aika vaan ei kulu... :whistle:

Jos vaikka menis nukkumaan niin sais taas aikaa kulumaan ja toisaalta virtaa akkuun kun tuo "neiti näppärä" (1v4kk) taas tunkee pystyyn ties mihin aikaan aamulla. On sitten niin "minä itte" ja "haluan" koko ajan vaikka hädin tuskin puhuu vielä.

myymä
No siis en mä ihan kokonaan oo toivoa menettänyt.. nytkin on ihan tajuton kuvotus/oksetusolo :O vannoisn olevani raskaana jos testi ei ois negannut... Mullahan tosin ovis saattoi olla vasta silloin viikko sitten tiistaina (eli nyt ois vasta dpo9) joten onhan se mahdollista ettei vielä näkyis... Sitä syvästi toivoen!

myymä :hug: Tuommonen on inhottavaa, kertoilee viime kierrolla ihmetellyt. Mulla oli siis myös negaa testi, sitten haamujen haamu, sitten negaa ja sitten alkoikin ihan megavuoto ja kivut aivan helvetilliset, menkat oli siis n. viikon myöhässä. Mutta toivotaan, että sinulla vielä nega muuttuu plussaksi.

Minulla on ollut nyt pari päivää aivan ällö olo. Eilen kaupassa en innotunut ostamaan oikein mitään ja mies totesi, että jaahas, alkaako se meitin mammalla nyt sitten se tomaatti, lanttu ja vichykuuri? Minä nimittäin edellisessä raskaudessa söin n. kymmenen viikkoa ainoastaan niitä melkeimpä. Voihan tietysti olla, että olen tulossa kipeäksi tai migreeni vaanii.

Ovis oli ja meni ja tuli kuiva-aikakin. Nyt taas alkoi pukkaa jotain nestettä tuolta alakerrasta, että meinaakohan menkkoja. Hitsi, kun jännää.

kukkaiskeiju toivottavasti kaikki vielä järjestyy lauantaiksi ja kaikki meinis hyvin =)

voi vitsi teil on kaikilla plussaflunssa päällä;)! mul vielä jälkimainingit, ku alkukierrosta olin tosi kipee..

myymä toivottavasti testasit vaa liaan aikaseen ja muuttuisi vielä plussaksi!

Sanni-Maria jos täti tulee, ni ompahan helpompi sit laskee LA, ku seuraavassa kierrossa plussaisit..mut silti oishan se hienoo, jos tätiä ei tuliskaan vaan plussa =)

mulla alavatsalla ihme tuntemuksia, joita ei osaa edes kuvailla ja rinnat arat vaik on vast dpo3-5 :p

Täällä kans on dedä iha dukossa ja posket helottaa vaikka muuten paleleeki välillä. Tosin lämmöt oli 37.2 aamulla, et joko menkkoja enteilevät tai sitte oon taas tulossa kipeeksi. :/ Alamahaki on kipuillu vähä siihen malliin, et taitaa alkaa iha ajallaanki vielä... Masentaa vaa jo etukäteen, vaikka silti koko ajan toivoo iha hirveesti ja kuvittelee kaikkee muuta. Saako tämä tyhmä kysyä et mikä on tuo dpo? onko se niinku päivät ovulaation jälkeen?

^kyllä henuliini. :)

(.) mulla nyt siis dpo4... eikä mitään "oireita". mitä nyt samanlaista menkkakipua ja polttelua muniksissa kuin aiemminkin. PÖH!
ja tietty lämmöt on oviksen jälkeen noussu, mistä johtuu että muuten kuumottaa ja oon kuin patteri, mutta raajat jäätyy ja muutenkin viluttaa.
ei auta kuin odotella; toiveet ei oo kauheen korkeella. :(

myymä
Perjantai 11.7.2008 :flower:

yellow......................kp28/27.........yk1....haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp22/28........yk?....haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp23/29-30....yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp21/26-31....yk4....haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp17/24-27....yk5....haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp22/28-35....yk?...haaveissa ensimmäinen
Kukkaiskeiju.............kp23/33-35...yk1...haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp26/27-28....yk2..haaveissa ensimmäinen
Sanni-Maria..............kp28/28..........yk1...haaveissa ensimmäinen
Henuliini...................kp28/30-35.....yk1...haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp29/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp25/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp21/26...............yk2......haaveissa toinen
kukkavanamo..........kp16/26-32..........yk3.........haaveissa toinen
Talvitie.....................kp28/34-40..........yk3.....haaveissa toinen

dreamer78...............kp20/30...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp20/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella :hug:

johanna83...............kp19/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp4/24..............yk2..haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

myymä
Henuliini Sulla kyllä oireet viittais johonkin todella kivaan ;)

Mun kuvotusoloonkin saattoi löytyä selitys.. Sisko nimittäin soitti, että hänen mies on oksennustaudissa.. Eli sitäkin kai on liikenteessä! Voi kökön kökkö!
Alkais nyt perkale ne menkat vaan niin pääsis yrittää joskus uusiksikin :(

Voi ku oiski jotaki muuta ku ainasta sairastamista. On vaan viime ajan ollu nii kauhee vauhti päällä, et stressiä pukkaa, nii sitte helpommin tulee kipeeksi. Tälle aamua tosin on nyt sitte vielä tullu huono oloki, iha niinku ois krapula, vaikkei oo juonukaan... Toivottavasti ei ainakaan se mahatauti oo tulossa, ku huomenna ois ne kaverin häätki. :/ No tässä pittää nyt vaan kiltisti oottaa ja toivoa ettei ne menkat nyt sitte alakaan ollenkaa vaan onki jotaki mukavampaa tiedossa. :)

Kiitos Siru!
Niin, mie tavasinkin sitä kohtaa useampaan otteeseen siitä ohjeesta :LOL:
Pitänee odottaa maanantaille tai tiistaille ja tehdä testi uudestaan. Josko ois sitten mahdollisesti vahvistunut... Sisällä kuplii mutta koetan kuitenkin olla vielä varuillani jos vaikka onkin sitten muuttunut negaksi. Kummallinen olo.
Plussatuulia muillekin!

eli meillä kolmas haaveissa. Ensimmäinen yrityskerta menossa ja kp 25/28. Oireita löytyy joka lähtöön:

-armoton palelu
-paineen tunnetta alavatsalla
-väsyttää koko ajan
-vasemmalla puolella alavatsalla vihlontaa, kun esim. aivastaa.
-ihmeellisiä mielihaluja esim. puhdas keitetty riisi, yleensä syön sitä vain tulisesti maustettuna.
-flunssaoireita, esim nenän tukkoisuus ja kurkku kipu aamuisin
-rinnat aristaa

Edellisissä raskauksissa ei ole ollut mitään oireita. Saa nähdä mihin nämä oireet johtavat... :)

Tervetuloa mukaan!
Miullakin oli kummallista kurkkukipua viime viikolla aamuisin parin minuutin ajan. Aattelin jo että oon tulossa kipeäksi kun eihän tällainen ensimmäisestä haaveileva tiedä tuollaisia raskausoireita olevankaan :D

tervetuloa omenaruusu!
JA ONNITTELUT SANNI-MARIALLE!!!! :)

lisää plussia pliiiis!

(.) ei kummempaa.... samoja nippailuja kuin aikaisemmissakin kierroissa tuolla alhaalla. ei uutta. lämmöt tasaisesti koholla aamuisin 36,35 jo 5. aamuna peräkkäin. ennen ovista lämmöt on siinä 36,1-,2. Ainakin tiedän että ovis oli maanantaina; muuta noista lämmöistä ei sitten nääkään.
MUTTA POIKKEUKSELLISTA tässä kierrossa: nännit ei kipeytyneet oviksen jälkeen eikä rinnatkaan tunnu miltään. OMITUISTA! enkä oo lainkaan niin turvonnut vatsasta kuin ennen oviksen jälkeen....

Yhteistyössä