********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloa Henuliini! :wave:

Mekin päätettiin miehen kanssa, ettei kerrota tulevasta vauvasta vielä ihan heti plussankaan jälkeen kellekään. Vasta jos päästään 13. viikolle. Meillä kun ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon 10. viikolla ja se on jäänyt painamaan molempien mieltä. Minun erityisesti... :ashamed:

Oli ihan kamalaa kohdata ihmisiä joille oli hehkuttanut vauvaa ja raskaanaolevat ystävät kohtelivat kuin ruttoa sairastavaa. Pitkään en ollut toivottua seuraa missään vaikka tukea olisin tarvinnut. Ainoat tukevat lauseet oli "noh, sähän olet vielä nuori" niin kuin se nyt yhtään lohduttaisi.

tervetuloa kaikki uudet vauvasta haaveilijat :heart:

Mulla on kyllä semmoinen olo että raskaana oisin, mutta tosiaankin tämä vauvakuumeinen mieli voi tehdä kepposen...tulen mielelläni sitten uuteen pinoon jännäilemään teidän kanssanne...kuitenkin se täti tänne osoitteeseen lopulta löytää...
minä oon jo kertonut aikas monelle meidän yrityksestä, siskolle, ystävälle ja yhdelle läheiselle työkaverille. mutten haluu vielä kaikille kuitenkaan kertoo... mun ja mieheini vahemmille ajattelin kertoa mahdollisesta plussasta mahdollisimman pian. koska kävi miten kävi tarvii kuitenkin heidän tukeaan. vannotan kyllä heillä etteivät levitä juttua ennen kuin ollaan siellä viikoilla 12-13...mutta saa nähdä kuinka käypi. :D

Henuliini meilläkin kaverin synttäri bileet lauantaina ja tiedossa ois juomista..jotenkin muka oon aika varma että oisin muka raskaana enkä haluis juoda laisinkaan...ajattelin täyttää tyhjän siiderin pullon mehulla :D (kieroako?!)...ei kukaan kysele jos juon sen yhden...jos jätän juomatta kaikki utelee miksi?!?!

mä olen kertonut vain kahdelle ystävälle. -ja ne osaa onneks pitää suunsa supussa :x en tiiä sit kuin monelle toi mies on juorunnu :LOL:

siru :hug: sulla on kyllä ollu ikävä kokemus tuon kertomisen suhteen

TA: voin jo kuvitella sun salakuljettavan tyhjää siideritölkkiä ja mehukanisteria niihin bileisiin :D

Me pidetään kaikki ne jatkot tuolla odotuspuolella! eiks vaa!!? :p

siru :hug: kauheeta! just toi muakin mietityttää, et millo uskaltaa kertoo..onneks mul on kovasti taaksepäin kallistunu kohtu, ni ei raskaus ala näkyy kovin aikaseen...:)

johanna83 ja Henuliini

joo näyttäis varmaan tosi hauskalta kun ottaisin ison kanisterin mehuu ja piilottaisin sen jonnekin takapihalle...kävisin sitten sieltä täyttämässä siideri pullon aina kun tyhjenee. :LOL:
taskumattiakin ajattelin,mutta se on miehen saama lahja eikä anna siinä pitää kuin raakaa viinaa...menee kuuleman pilalle muuten...joten ei auta kuin täyttää siideri pullo mehulla ja bileisiin... :D

myymä
HAlpe Mulle lääkäri kerran sanoi, että mullakin olisi taaksepäin kallistunut kohtu mutta tässä kuvassa mulla on edellisessä raskaudessa viikkoja 9+ joten eipä paljon kallistuneet kohdut auttaneet peittelemään :D http://www.aijaa.com/v.php?i=2337341.jpg
eli siis turvotusta on tullut ihan alusta lähtien!

Tuosta kertomisesta ... Itse sain siis km:n viikoilla 14+ joten jos itse tuon pelossa jättäisin kertomatta (jos muka vatsaani voisin edes peitellä) niin tuskin uskaltaisin hengähtää edes noilla viikoilla, sen takia, koska tiedän että mitä tahansa voi tapahtua koska tahansa aion nauttia raskaudesta täysin siemauksin, myös muille kertoen niin kauan kuin vain voin (tarkoittaen että kerron lähimmille heti alusta alkaen) ihan siitä syystä että jos kohdalleni osuisi taas km, niin saisin tukea ja ymmärrystä ympärillä olevilta. Olisi kamalaa olla vain rikki, eikä kukaan tietäisi mistä se johtuu... Mutta jokainen meistä käsittelee nää asiat tietenkin eritavalla! :)

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
HAlpe

Tuosta kertomisesta ... Itse sain siis km:n viikoilla 14+ joten jos itse tuon pelossa jättäisin kertomatta (jos muka vatsaani voisin edes peitellä) niin tuskin uskaltaisin hengähtää edes noilla viikoilla, sen takia, koska tiedän että mitä tahansa voi tapahtua koska tahansa aion nauttia raskaudesta täysin siemauksin, myös muille kertoen niin kauan kuin vain voin (tarkoittaen että kerron lähimmille heti alusta alkaen) ihan siitä syystä että jos kohdalleni osuisi taas km, niin saisin tukea ja ymmärrystä ympärillä olevilta. Olisi kamalaa olla vain rikki, eikä kukaan tietäisi mistä se johtuu... Mutta jokainen meistä käsittelee nää asiat tietenkin eritavalla! :)

myymä olen samaa mieltä sinun kanssasi....Pääsis nyt vain ensin plussamaan...:heart:

mul on aina kaikki gynet ja hoitajat ääneen ihmetelleet kuinka kohtu on taaksepäin kallistunu..alkaa jo vähän kyllästyttää ja tekis mieli sanoo, et so what?!!
Voi ei miten ihana masu sul ollu!! mäkii haluuuuuuuuuuuuuunnn!! :kieh: :D

Voihan se tietty olla, et piankin möläyttelen olevani raskaana jos plussa tulee..lähimmille ajattelin tietty kertoo heti, jos/kun plussa tulee, mut työkavereille ym. kertoisin ekan ultran jälkeen..ehkä..voi ku oltaskii jo niin pitkällä.. :kieh:

Huomenta kaikille! :wave:

myymä sinulla ilmeisesti on sitten hyviä kokemuksia ihmisten suhtautumisesta keskenmenoon. Ajatus siitä, että voisi jakaa kaiken alusta asti tapahtuisi sitten mitä tahansa on minunkin mielestäni kiva mutta minun lähipiiristä ei kokemuksen syvällä rintaäänellä löydy ihmisiä, jotka osaisivat tukea jos kaikki ei menekään hyvin. Ihana kuulla, ettei kaikilla ole niin. On kyllä valitettavasti niin että ei sellaisia "turvallisia" viikkoja raskaudessa olekaan... Mitenköhän pääsisi eroon pelosta kun ei se auta mitään pahentaa vaan oloa turhaan?

Täällä ei mitään oireita kiinnittymisestä. Eilen illalla aivastaessa repäisi mutta ei muuta. Toisaalta "kiinnittymispäivä" olisi laskennallisesti vasta tänään. Edelleen siis odotellaan. :wave:

myymä
Torstai 10.7.2008 :flower:

yellow......................kp27/27.........yk1....haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp21/28........yk?....haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp22/29-30....yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp20/26-31....yk4....haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp16/24-27....yk5....haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp21/28-35....yk?...haaveissa ensimmäinen
Kukkaiskeiju.............kp22/33-35...yk1...haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp25/27-28....yk2..haaveissa ensimmäinen
Sanni-Maria..............kp27/28..........yk1...haaveissa ensimmäinen
Henuliini...................kp27/30-35.....yk1...haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp28/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp24/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp20/26...............yk2......haaveissa toinen
kukkavanamo..........kp15/26-32..........yk3.........haaveissa toinen
Talvitie.....................kp27/34-40..........yk3.....haaveissa toinen

dreamer78...............kp19/30...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp19/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella :hug:

johanna83...............kp18/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp3/24..............yk2..haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

Täällä on monella jo jännät päivät! Onnea kaikille testaukseen. Toivottavasti tulee paljon plussia.
Me lähdetään reissun viikoksi joten toivottavasti pystyn ajattelemaan jotain muutakin, kun kaikenlaisia oireita :LOL: Nettiin en pääse koko aikana, mahtaako tulla vieroitusoireita?

:wave:

A'alisa: No aivanvarmana on vieroitusoireita, mutta heti kotiin päästyä juokset koneelle ja katsot mitä täällä on ollut, ei siinä ehdi edes kenkiä heittää pois :LOL:

Myymä Koitahan parantua!

ON...Häihin kaksi yötä ja lauantaille luvattu rankkasadetta! Jes! Juuri sellaistahan mä kaavalinkin meidän hääpäivälle! Mä suunnittelin myös että kun olen varannut saman kirkon jo kolmatta kertaa että toki sen kirkon piha on aivan myllätty ja kanttori sairastuu... :( Jos en tietäisi paremmin, voisin kuvitella että jollain on jotain meidän liittoa vastaan...:D Mutta hauskaapäivää kuitenkin kaikille! :wave:

a'alisa: tää aiheuttaa tosi kovia vierotusoireita :D

-ja te jotka nenän tukkoisuudesta kärsitte: työ kuitenkii plussaatte!!! :snotty:

eilen kävi kyl taas niin klassinen... otollinen päivä ja kun miehen viekkuuni sain niin ei oikeen inspannu (kumpaakaan) ja nukahdettiin molemmat! toisaalta mie en kyl haluukkaa tän vauvailun johtavan "pakkopullaseksiin". mulla on kai jotenkin kieroutunut ajatus siitä, että kun se hedelmöitys tapahtuu niin sitten muistaisin olleeni ihan 110%-mukana!

kukkis: sä alat oleen varmaan jännityksestä soikeena! älä ota ressiä säästä kun sille ei mittään voi! jos koko päivän sataa kaatamalla ni kyllä se illaksi jo selkeytyy :heart: paljon onnea vaan teille :flower:

Niin eikös yhtenä mahdollisena raskausoireena voi olla just nenän tukkoisuutta ja flunssaista oloa? Toivotaan plussanuhaa! ;)

Tilasin eilen netistä "muutamat" testit, vain 10 kpl, ei sen enempää... Tosin kaverille menee tuosta tilauksesta osa :D Mietin tossa eilen, että oispa hauskaa odottaa kaverin kanssa yhtä aikaa, pääsis ehkä ukkokulta vähemmällä kun vois purkaa fiiliksiään toiselle odottavalle :LOL: Testien toimitus sitten määrittelee miun testauspäivän eli jos ehtivät tulla vielä huomenna, niin testaan viikonloppuna ja jos tulevat vasta maanantaina niin odottelen sinne asti. Millos muut testailee?

myymä
Jännä juttu sinänsä, että mulla on myös nyt pari päivää kuvottanut ihan hirveesti ja jatkuu edelleen. SAattaa johtua tästä jännityksestäkin, että alkaako menkat vai ei.. tai lähinnä jännitän miksi eivät ala jo nyt kun on tunne että alkaa joka tapauksessa...

Nyt se mun flunssaolo lähti pois?! Nenäkin on taas auki. On tääki omituista piru vie! No vähän paleltaa mut täts it...

Outo huomata itessään että kun on lueskellut noita muiden oireita niin sitten tuntuu että itelläänkin on ihan kaikki. Rintojakin oon puristellut siihen malliin, että eiköhän nuo oo kohta sen takia arat ja kipeet, ja sitten kappas, uusi oire on ilmaantunut :D
Mullakin on ollut parina aamuna kurkku muutaman minuutin kipeä ja sitten ei mitään. Samoin nenä ollut välillä tukossa. Mut yritän uskotella itelleni että kuvittelua kaikki ettei sitten pettyis kun ei plussaa tulekaan eikä niitä menkkojakaan vaan kierto heittää...

Yhteistyössä