moi.
omaanapaa vaan.
tänään sain taas plussan aamulla o-testiin. ei se vahvempi ole kuin vertailuviiva, mutta samanvahvuinen... Ja kivut tuolla muniksissa, varsinkin vasemmassa, pahenee. viiltelee ja nyppii. Illalla laitettiin taas simot matkaan. on se kumma ku mietin että se ei varmaan riitä tai että ajoitus on väärä jne.... myös eilem aamulla pupuiltiin ja tänään vielä varmistellaan illalla, ja katsotaan sitten mitä tiistaina; onko lämmöt jo aamulla noussu. Tänä aamulla ne oli laskenut reilusti eli ovis on kohdilla.
Jos ei NYT tärppää niin sit on oikeesti pakko jättää YRITTÄMINEN. No, ovis tikut loppui... eli niitä en enää hanki. Lämpöjä voin edelleenkin mittailla tulevissa kierroissa. mutta muuten saa kyllä jäädä yrittämiset. Mut jotenkin ei vaan muka luota pelkkään pupuiluun, haluihin ja vaistoon tai edellisiin kiertoihin, jotka näyttää jo osviittaa ovis-oireista jne.. Pöljä minä!
Puhuttiin eilen miehen kans tästä yrittämisestä, ja hän on koko ajan sanonut että mä voisn vähän relata. mutta toisaalta hän ymmärtää tän "vouhottamisenki"; ja jaan myös kaiken "tiedon" hänen kanssaan joka päivä. sanoinkin hänelle, että on ihanaa kun hän kuitenkin tukee mua eikä vallan pidä hölmönä. :heart: eli yhdessä tuijotellaan ovistikkuja ja pohditaan limoja.
no, mut työpäivään pitäin asennoitua - ei viittis.
palaillaan!