********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
dreamer78 joo on tää odottaminen tosi rankkaa...mä en ees tiiä koska mulla ovis on kun en niitä seuraile muuten kun katson huvikseni välillä kaksplussan noilla viitteellisillä ovis mittareilla.
Silti kuukaudet tuntuu ikuisuuksilta...ja nytkin mulla semmoinen tunne että oisin muka raskaana..(mahan nippailuja joita ei ennen oo ollut).eli kohta petyn taas kun täti tuleekin ajallaan...

Täällä alkanut oviksen jälkeinen "kuivakausi". Nyt sitten viikko odotellaan ja sitten aletaan kuulostella ensin kiinnittymiskipuja ja sitten alkavia oireita... tai kuten sanoitte parempi olis kai vaan antaa olla. Kyllä sen sitten huomaa jos täti jättää tulematta.

myymä
KIITOS PInon päivityksestä !:) ITselläni ei mitään muita oireita kuin että rinnat on turvoksissa. Mut nepä oli viime kierrossakin turvoksissa jo reilusti yli viikko ennen menkkoja joten en odota tästä plussakiertoa.
Mun yritykset jättää alkoholi kokonaan jäi mitättömäksi tuolla ridaleirillä kun siellä on tapana istua iltaa ja ottaa pari sidukkaa.. meninpäs sitten juomaan yhden siiderin/ilta ... Ai ai ai.. Noh, jääköön nähtäväksi kuin kävi mutta vahva epäilys kyllä negasta on! Mut sit uuteen nousuun jos näin! :)

Tää oli hyvin omanapaista joten tuun huomenna vasta kirjoittelemaan lisää!

kyllä mäkin mietin joisko sittenkin ens lauantaina yhden siiderin...en millään haluis valehdella syöväni jotain lääkkeitä...mutten haluu kyllä paljastaa vauva haaveistakaan...ei nyt yhdestä siideristä kai haittaa ole? :whistle:

Olen tässä vain taustaillut hetken, mutta nyt voisin liittyä mukaan. Kai tämä on oikea pino? Eli mun rimpsu on seuraava: kukkavanamo........kp11/26-32...........yk3.........haaveissa toinen

Monella teistä on ovis jo takana tai juuri kohdalla. Mulla on vasta tulossa. Ekaa kertaa on nyt tikuttelut käynnissä. Tilasin kotitesteiltä liuskatestejä ja luin niistä vasta tilaamisen jälkeen, että monet ei olleet saaneet niillä ovista bongattua. Kun oli eka testailukierto niin aloitin testailun ekana limapäivänä eli jo kp8. :ashamed: Kolme päivää meni puhtaalla negalla, mutta nyt tänään tuli haalea toinen viiva. Nyt kai siis ovis voisi olla lähestymässä. Riittääkö testaus kerran päivässä kun noi testit ei ole niitä herkimpiä, 40 jotain yksikköä? Eli voiko ovis jäädä bongaamatta? Kyselen teiltä fiksuilta kun itse olen ihan vihreä näissä jutuissa. Esikoinen kun tärppäsi ihan ilman testejä.

Eipä tänne muuta, nyt vaan miestä vokottelemaan =)

Kukkavanamo Minä valitin noista kotitestin ovisliuskoista. Ne käyttäytyi minulla oudosti, mutta oviksen ne sitten näytti ihan oikein. Itse olen testannut vaan kerran päivässä.

TinyAngel En usko, että yhdestä siideristä voi olla mitään haittaa. ;)

myymä
Maanantai 7.7.2008 :flower:

yellow......................kp24/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp18/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp19/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp17/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp13/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp24/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp20/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp25/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp21/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp17/26...............yk2......haaveissa toinen
kukkavanamo........kp12/26-32...........yk3.........haaveissa toinen

dreamer78...............kp16/30...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp16/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella

johanna83...............kp15/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

myymä
Sitä ihan ällistyy miten tää kk loppujen lopuks onkin mennyt ihan rivakasti! Nyt jo kp 25/28 joten ei enää montaa päivää odotusta jäljellä :) Vaikka uskonkin vahvasti negakiertoon niin tykkään kyllä tästä jännittelystä myös.. (hyvä sanoa kun menossa on yk1)

Nyt vain odottelen...

moi.

omaanapaa vaan.
tänään sain taas plussan aamulla o-testiin. ei se vahvempi ole kuin vertailuviiva, mutta samanvahvuinen... Ja kivut tuolla muniksissa, varsinkin vasemmassa, pahenee. viiltelee ja nyppii. Illalla laitettiin taas simot matkaan. on se kumma ku mietin että se ei varmaan riitä tai että ajoitus on väärä jne.... myös eilem aamulla pupuiltiin ja tänään vielä varmistellaan illalla, ja katsotaan sitten mitä tiistaina; onko lämmöt jo aamulla noussu. Tänä aamulla ne oli laskenut reilusti eli ovis on kohdilla.
Jos ei NYT tärppää niin sit on oikeesti pakko jättää YRITTÄMINEN. No, ovis tikut loppui... eli niitä en enää hanki. Lämpöjä voin edelleenkin mittailla tulevissa kierroissa. mutta muuten saa kyllä jäädä yrittämiset. Mut jotenkin ei vaan muka luota pelkkään pupuiluun, haluihin ja vaistoon tai edellisiin kiertoihin, jotka näyttää jo osviittaa ovis-oireista jne.. Pöljä minä!
Puhuttiin eilen miehen kans tästä yrittämisestä, ja hän on koko ajan sanonut että mä voisn vähän relata. mutta toisaalta hän ymmärtää tän "vouhottamisenki"; ja jaan myös kaiken "tiedon" hänen kanssaan joka päivä. sanoinkin hänelle, että on ihanaa kun hän kuitenkin tukee mua eikä vallan pidä hölmönä. :heart: eli yhdessä tuijotellaan ovistikkuja ja pohditaan limoja. ;)
no, mut työpäivään pitäin asennoitua - ei viittis.
palaillaan! :)

dreamer78 kiva juttu että miehesi täysillä mukana. :heart:
Minä en oo ovis tikkuja käyttänytkään, mutta joka kuukausi on tullut testattua se ikävistä ikävin nega.
Meillä todettiin että parempi kun touhotan täällä ja ystävälleni. Miehelleni tuli muuten kauheet suoritus paineet eikä seksi enää maistunutkaan...rupes syyllistämään itseään kun vauvaa ei vaan kuulu...
nyt menee hyvin kun en enää jauha samoja juttuja. itsellänikin parempi fiilis kun keksin muuta ajateltavaa/tekemistä kun vauvan teosta puhuminen...kyllä se vauva sieltä sitten tulee kun sen aika on...toivon.

hyvää työpäivää sinulle. ja vauva onnea! :heart:

onnea dreamer ovisplussasta! mul taitaa olla tänään kans ovis, ku alavatsalla kovasti tuntemuksia ja haluttaa niiiiiiin älyttömästi.. ;)

Mäkään en viiti hirveesti kultsille puhuu täst kuumeesta, ku oon puhunu jo aivan liikaa ja sille tuli kans alussa suorituspaineita..nyt me vaan nautitaan tästä ja yhdessä olemisesta, jospa se rakkaudenhedelmä alkais itää jossain vaiheessa (bliis pian!).. ;)

kukkavanamo tervetuloa..:)

täällä kans ovistellaan ja himot on huipussaan :D limoja bongattu aamulla.. eilen mul oli jo lämmöt aika lailla "alilämpöä". onneks tuli jo lauantaina pupuiltua kun ei tuota tarkkaa ovispäivää voi kuitenkaan varmaksi sanoa. harjoitukset jatkukoot tänään :whistle: :whistle:

tärppionnea ovistelijoille!

moi. ovis olis kai ohi, ja toivottavasti pupuilut ajoitettu nappiin. iltapäivällä alkoi vihlonnat ja nyt tuntuis olo kuumenneelta. eli jos oikein aavistan niin lämmöt on aamulla kohonneet.
palaillaan jännäämään ;)

Tervetuloa kukkavanamo ! :wave:

Onnea bongattuihin oviksiin!!!

Täällä tää ovistelun jälkeinen kuivakausi tuntuu niin pitkältä. Ainoa outo oire mitä on (mikä ei varmasti mitenkään liity mihinkään) on ovispuolen lonkkasärky. En ole loukannut jalkaa tms. mutta välillä ei kestä astumista ja kaikenlaiset kiertoliikkeet tekee kipeää. Kipu on aika epämääräistä ja tarkkaa kipupaikkaa on vaikea sanoa. Hyvää asentoa nukkumiseen ei meinaa löytyä -> näin koko yön painajaisia ja nyt väsyttää... :/

Parempaa päivää teille muille! :hug:

myymä
Tiistai 8.7.2008 :flower:

yellow......................kp25/27.............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp19/28.............yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp20/29-30........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp18/26-31.........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp14/24-27.........yk5...haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp21/28-35.........yk?..haaveissa ensimmäinen
Kukkaiskeiju.............kp 20/33-35........yk1.haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp23/27-28.........yk2.haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp26/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp22/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp18/26...............yk2......haaveissa toinen
kukkavanamo..........kp13/26-32..........yk3.........haaveissa toinen
Talvitie.....................kp25/34-40..........yk3.....haaveissa toinen

dreamer78...............kp17/30...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp17/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella :hug:

johanna83...............kp16/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp1/24..............yk2..haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

myymä
Huomentalallaa!

Tänne ei mitään uutta. Naama kukkii, rinnat paisuneena mutta varsin hyvin voi olla merkkiä myös tulevista menkoista. Menis nyt nää 2 päivää nopeesti niin tietäis ainaki varmuudella et miten kävi. Argh. piinaavaa!

Hei kaikki! :wave:

Innostuin nyt oikein urakalla lukemaan kaikkia kivoja vauvakuume pinoja ja tänne minäkin mahtuisin kai joukkoon?
Meillä esikoista on nyt alettu haaveilemaan. Tai siis pitkäänon haaveiltu, mutta nyt on siirrytty tositoimiin haaveilun sijaan :D Häät meillä on nyt lauantaina ja viikon päästä siitä lähdemme Turkkiin häämatkalle ja siellähän ne pitäisi menkkojen alkaakin!!! Mutta että jospa jäisivät alkamatta... :D

Eli jos joukkoon mahdun mukaan niin...
Kukkaiskeiju....................kp 20/33-35.....................yk1. Esikoinen haaveissa.

myymä
Uneksija85 Tervetuloa myös! Lisäsin sinut listaan! :) Miehet on kyllä niin hemmetin vaikeita näissä vauva-asioissa (okei, ei sovi yleistää) :p
Mutta kummasti ne vauvat vie sydämet sitten kun maailmaan putkahtavat!
Mulla mies ei ollut oikein koko raskausaikana mukana vauvahommasssa ja pelkäsin aivan valtavasti, että mä jään vauvan kanssa ihan yksin. Vaan niin muuttui ääni kellossa ja vauva-asia konkretisoitui miehelle heti synnytyssalissa kun tyttö tuli maailmaan! siinä oli isin sydän viety! :)

myymä
DeviLiah Voimia!!! Mutta jos tuosta jotain positiivista pitää ajatella niin sulla on HIRMUISEN lyhyt kierto! Joten sillä on hyvä lähteä jännäämään seuraavaa kiertoa!!!
:flower:

myymä
uneksija85 Kuulostaa "kiinnikkeiden repäsyltä" mitä mulla oli esikoista odottaessa ;) Terkkari selitti asian niin että kohtu roikkuu "kiinnikkeiden" varassa ja kun tekee nopeita liikkeitä niin ne repäsyt tuntuvat ilkeiltä. Tämä siis yleistä raskauden aikana!

Yhteistyössä