********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
Joo katotaan Myymä miten käy. Pupuiltu on tällä viikolla ti, ke ja to aamuina. Huomenna vielä kerta niin sitten vaan oottelee. Tänään ei tullu enää viivaa ovistestiin.. Jännittää jo...

a-alisa mulla käytössä just noi kotitesti.fi:n testit. Luulen, että mulla ne on toiminu ihan oikein, ainakin toivon niin..

blaah. täällä ei vieläkään mitään. ens viikkoon menee ovistelut. mut ei se mitään. viikonloppu voi olla yhtä hulinaa joten ei tiedä jaksaako edes pupuilla..
taidan tikuttaa ekan kerran hhhmmmm sunnuntaina.
tilasin muuten pre-seediä, kun sain vinkin vauvan sivuilta. ;) sitä ens viikolla käyttöön. onko muut kuulleet tuosta liukasteesta? kyllä mulla on oviksen aikaan ihan hyvät liukkaudet, mutta annetaan vähän vauhtia simpoille! ;)

myymä
Iltaa!
MAsennus iski kun kävin vaa'alla. Oon sitten lihonnut 3kg tässä viime aikoina.. grrrr. Kyllä ottaa pattiin! Ei sillä, normaalin painoindeksin sisällä ollaan edelleen mut kyllähän tuo ärsyttää kun housut rupee puristaa. "urheilin" sitten wii fitillä tänään ja kävin äsken lenkillä :p Kyllä tämä tästä!

Huomenna lähden Lavialle ratsastusleirille viikonlopuksi, eli voisiko joku mahdollisesti päivitellä pinoa lauantaina :) Palaan vasta sunnuntaina...

Ainiin, outoa mutta mun tissit on turvoksissa.. MIKSI?!... Ja näistä räpylöistä kyllä huomaa selvästi jos turvotusta on...
Jäin haaveilemaan sitten sellaisestakin asiasta et mitäpä jos mun ovis sit oli KUITENKIN aiemmin ja se tiistainen kipu ois ollut kiinnittymiskipua ;) *haaveilee*
Työkaveri nimittäin kertoi että sen toisen lapsen kiinnitymiskipu oli niin kova et se luuli et umppari pukee.. oli sitten siitä tovin päästä selvinnyt raskaus..

Nonni! Kyllä me myymä toivotaan että nää "vainoharhaset" luulot osuis oikeeseen, määki niin elättelen toivoo, ku kert tissitki on niiiiin kipeet! hihi! tänään laskin jollai laskurilla, (siis huvin ja urheilu vuoks) et nyt mulla ois menos 20raskausvrk, mut miten se o mahollista ku 20 päivää sit menkat alko??? woot, millai ne oikee laskee niit :D

myymä
:flower: Perjantai 4.7.2008 :flower:

yellow......................kp21/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp15/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp16/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp14/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp10/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp21/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp17/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp22/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp18/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp14/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp13/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp13/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella

johanna83...............kp12/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

Halfcafnonfatlatte : voithan sä kooklettaa sen. Mutta siis se parantaa siittiöiden liikkumismahdollisuuksia tuollakohdunsuulla. Vauvan vauvakuume sivuilla joku oli plussannut siitä kierrosta ku oli ottanut sen käyttöön. Kallistahan tuo on: 6 sellaista pientä tuubia yli 20?, mutta luultavasti se on ihan riittoisaa. Eilen avattiin yksi kokeiluksi kun harjoiteltiin vauvapuuhia. ;) otettiin pari tippaa ja liukkaaltahan se tuntui. Ne tuupit on sellaisia asettimia, joilla se liukuvoide laitetaan emättimeen. En tiedä onko se nyt sit enää ihan priima-tavaraa kun avattiin se, mut kai se harjioitukseen sopii. ;)

Iltaa kaikille!

Täällä vietetty hiljaiseloa kun ei ole mitään kerrottavaa ollut. Tänään sitten sain antibioottikuurin virtsatietulehdukseen. Ottanut sitten putken suu herneet nenuun hommeloista, joita tietysti tulee harjoittaa vauvatoiveissa :LOL:

Nyt saa putket ja muut röörit kestää kun alkaa olemaan ajankohtaiset ajat käsillä. En yhtään tunne ovulaatioitani ja tiedä missä päivässä tapahtuu. Mulla ollut entisissä raskauksissa niin että olen raskautunut 11 pvää menkoista ja viimeiksi vasta 19 pvää menkoista. Että tilauksen aikaansaamiseksi täytyy peittoja hulmutella urakalla. En ole kyllä ukko-kullalle koskaan kertonut mistään ovisajoista tai laittaa hanat kiinni. Tiiä sitten muistaako mitään koulun bilsan tunnilta ihmisbiologiasta moisista kierroista.

Palaillaan!

:flower: Lauantai 5.7.2008 :flower:

yellow......................kp22/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp16/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp17/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp15/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp11/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp22/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp18/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp23/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp19/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp15/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp14/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp14/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

johanna83...............kp13/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

Täällä oli ovis torstaina ja eilen viiva jo heikompi, mutta kivut olivat eilen. Tänään viiva oli jo tosi heikko ja hiukan tuntuu kipuja edelleen. Jos en olisi tikuttanut olisin luullut oviksen olleen eilen. Eipä sillä mitään väliä, mutta olenkin miettinyt onko minulla ovis jo ohi, kun kipuja tulee.

Mukavaa viikonloppua kaikille.

mä täällä kärppänä odottelen josko se ovis koht olis... ois sitten yhtä "lyhyt" kierto eikä tarttis niin pirun pitkään ootella :D

tänään pitäis käydä puutarhatöiden kimppuun, toivottavast ei satais.

:heart: viettäkäähän kiva weekendi! :heart:

hyvää lauantaita tännekkin! :wave:

Outoja mahan nippailuja on ollut...semmoisia ei oo koskaan vielä ollut.
Ei ainakaan noi tiheesti että oisin huomioinut ne...jotenkin ne jännästi "polttaa" mutta ei onneksi satu kovinkaan paljoa. ja ne kestää ihan sekunnin tai pari. Tänään viimeksi kaksi kertaa nippaili...
aloitin tänään syömään möllerin vitamiineja niissä on foolihappoakin. :heart:
Ja päätös etten juo alkohoolia enää on pitänyt...eilenkin kun grillattiin ja mieheni joi yhden kaljan ja siiderin niin minä join vain pommaccia. :D

iltapäivää. :) ihana aurinkoinen ilma vaikkakin kylmä tuuli. Sainkin itseni kärvennettyä rantsussa kun oltiin lasten kanssa - kiva kiva. :eek:

no, niin. meikällä alkaa tapahtua jotain... Tänään tullut vetistä valkkaria eli hedelmällisyys lisääntyy. JEEEEE! Muutama päivä vielä. ai mihin!??!? no, siihen että saa alkaa jännäilemään vatsansa kuralle... Pupuiluhalut on korkeella, joten mikäli se minusta on kiinni niin on ainakin mahkut tärpätä. ;) :saint:

palailen. cu!

iltaa! en oo kerenny käydä kirjottelees, ku oma kone on mese-viruksesta sekasi..

mul on tässä kierrossa unohtunu ihan täysin stressi, greippimehut ja turha laskeminen..(outoo multa) multivitaa oon kyl napsinu..
Ihana vaan toi mun mies, ku oli ystävääkin tsempannu, ku oli kuullu niitten lapsenteko-haaveista, et eiku vaa tuumasta toimeen..et niin mekii tehää.. ;) oltii vaa puhuttu, et ei kerrota täst meidän yrittämisestä kellekkään ennenku on plussa ja se oli siitä asiasta tiukempi, ni sit se oli möläyttäny..hupsu.. :heart:

HaLPe toivottavasti saat oman koneen pian kuntoon!
Eikun sitten yhdessä ystävien kanssa plussaamaan. :heart:
Meilläkin ystävien kanssa samoihin aikoihin alettiin haaveilemaan tai no minä 3kk aikaisemmin ja minä vieläkin vain haaveilen ystäväni plussasi yk1:sellä :heart:

:flower: Sunnuntai 6.7.2008 :flower:

yellow......................kp23/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp17/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp18/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp16/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp12/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp23/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp19/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp24/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp20/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp16/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp15/30...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp15/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

johanna83...............kp14/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

moi. meniköhän oikein?

(.) ovis päällänsä IHAN JUST. Varmaan huomenna, koska lämmöt ei ollu "romahtanu" aamulla. no, ei sitä dippiä välttämättä pysty havaitsemaan; v oihan se lämpö hetkellisesti laskea just ennen ovista vaikka päivällä tai illalla. Lämmön nousu sit vasta kertoo, että ovis on ohi!
Sain siis tänään plussan ovistikkuun eli aika lähellä se nyt on. :)
kierto lyhenee siis pari päivää; mutta toivotaan ettei uusi kierto edes ala!
Kyllä nyt jännittää! miten tää voi olla näin hermoja raastavaa!? miksei vaan vois keskittyä muuhun elämiseen ja jättää oviksen tunnustelut ja raskausoireiden bongailut sikseen?!??! :$

palataan!

Yhteistyössä