********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
myymä
:flower: Sunnuntai 29.6.2008 :flower:

yellow......................kp16/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp10/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp11/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp9/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp5/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp16/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp12/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp17/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp13/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp9/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp8/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp8/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella

johanna83...............kp7/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

Täytyy nyt kysyä kun itse en ole mitään oviskipua tai tuntemuksia koskaan tuntenut tai huomannut. Kauanko se kestää, milloin se alkaa ja millaista se on? Yksilöllistä varmaan mutta kertokaahan nyt millaisia oviskipuja tai tuntemuksia teillä on.

siru: mä en osaa pelkästä oviskivusta sanoa, kun mulla tuntuu satunnaisesti ennen kun ovisaika on ja jatkuu sinne menkkoihin ja sitten vaihtuukin menkkakivuiks. eli taidan tuntea kaiken maailman hormoonit kropassani :D mulla se on paineen tunnetta, nippailua, välillä koviakin tuntemuksia. ei kuitenkaan lääkettä tartte, tulevat vähän aaltoillen (voisko supistukseen verrata?).
minä hassu se luulin ennen tätä vauva-palstailua että mulla on vaan vatsavaivoja, huono ruuansulatus tai jännitän jotain ja vatsa kipuilee :LOL:

myymä
Mulla ovis on selkeä pistokipu oikealla alavatsalla. Sijoittuu vain ja ainoastaan yhteen kohtaan! Yleensä niin kipeä että joutuu ottamaan särkylääkkeen mutta nyt pääsin suht vähällä. Se on vähän kuin "tulehduskivun" kaltainen kipu mulla! TAvallaan hyvä että on helposti tunnsitettavissa mutta tavallaan huono koska on niin pirun tuskainen...

Limoista en osaa sanoa koska niitä näyttää multa tulevan näiden kipujen aikaan koko ajan ja vaikka tänään on jo kp17 niin edelleen tulee limoja... Eli tiedä sitten noista...

Käytiin ikeassa vähän shoppailee nyt kun muutto on ohi! Aivan ihanaa kun saa laittaa uutta kotia, mikä ei tosin jää viimeiseksi kun tää on vielä vuokra-asunto mut kuitenkin! :)

DeviLiah KErro kerro mimmoset oli :)

oviksesta.
mulla alkaa yleensä sellainen ihan pieni viilto tai jomotus hetkittäin siellä ovis puolella. Paitsi vasen puoli oireilee vaikka ovis olis oikealla... kummaa... Eli viimeksi ovis oli maanantaina; lauantaina alkoi nippailu ja tuli kananmunalimaa. Sunnuntaina ja maanantaina tuli juoksevaa limaa reilusti ja samalla kivut maanantai iltaa kohti paheni. Mulla se tosiaan kestää 3-4 tuntia, ja saan olla kaksinkerroin kippurassa: viiltää ja repii kaameesti. Oon aatellut että se ei oo normaalia, mutta kai se voi olla. VARSINKIN kun mulla ei oo ennen näitä kolmea ovista ollu koskaan ovista aiemmin. JA JOS on ollut niin 1-2 krt vuodessa ja oon tosiaan luullut että se on suolivaivoista johtuvaa kipua. ihme kun ei kukaan silloin epäillyt ovista v aikka lääkärilläkin kävin; tai sit ne oli suolikipuja... tiedä sitten.
Ja kun tuo pahin kipu-piikki on ohi niin mulla jatkuu sellainen menkkakipu ja nippailut miniksissa jtkuu TÄTIIN ASTI. pöh. Mä tässä odotankin että jos satun paksuks pamahtamaan niin mulla ei sit ookkaan tuntemuksia... :D

Ja tällä hatkessä on tuo alapääerite lisääntynyt hiukan ja se on sellaista tahmaista joko kirkasta tai valkoista. viikkoon en kummoisempia merkkejä odottele.

myymä Rankat oli :LOL: Morseimmen luo mentiin kymmeneltä ja alettiin siinä sitten hieman maistelemaan! Puolen tunnin kuluttua siitä hänelle saapui hieroja, joka hieroi tunnin! Sinä aikana paikalle oli saapunut seksiväline-esittelijä ja kaikki varmaan tietää mitä se meinas! Olin tosi tyytyväinen esittelijään ja esittelyyn! Kohtuu hintaisia tuotteita ja esittelystä ei ottanut rahaa, mut joo...sitten puettiin morsmaikku, sairaanhoitsuks, lähdettiin paikalliseen pubii, hänellä oli "veripalvelu" ja myi ketsuppipusseja..sitten kaupungille piknikille..myöhemmin saunomaan jossa oli morsiuskylvetystä lasten kahluualtaas höystettynä nokkosin ja ruusunterälehdin. Vihdottiinkin tietty saunas..Lapsionnea taattiin heille rikkomalla kananmunia päähän, voih ei jaksa selittää kaikkea ja ei varmaan kaikki nyt kiinnostakkaan :LOL: Mut ilta jatkui baareja kierrellessä yms. Kivaa oli ja VÄSYNYT olin :kieh: Mutta oli ihan mahtavaa!

Mulla ovis tuntuu oikealla puolella. Joskus tuntuu vain vähän toisissa kieroissa kipu on tosi kova.
Kipua ei ole kuin yhtenä päivänä. Nyt sitä ovista sitten odotellaan. Vielä ei ole mitään oireita, mutta kai niitä tulee, toivottavasti.

Tärppejä kaikille...
:heart:

myymä
:flower: Maanantai 30.6.2008 :flower:

yellow......................kp17/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp11/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp12/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp10/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp6/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp17/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp13/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp18/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp14/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp10/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp9/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp9/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

johanna83...............kp8/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

myymä
Nyt on ovis satavarmuudella ohi! :) Johan se kestikin.. (tai siis kivut)
Näin viimeyönä ihanaa unta että synnytin tytön! Se oli NIIN ihana ihana ihana! ARvatkaa vaan kasvoiko vauvakuume taas yhden yön aikana!

Menis jo aika nopeesti et pääsis jännittää kunnolla! Vaikka tod. näk mun ovis kerkes mennä ohi tossa miehen mökötyspäivinä niin silti mä jotenkin jaksan uskoa et "josko kuitenkin" ...

Voi myymä :hug: mä sain viime yönä unessa suloisen pojan (sekä sähköauton ja aurinkopaneelin ). Toivottavasti unemme toteutuu!

Täällä vielä ovista odotellaan mutta tällä viikolla sen pitäisi olla (torsrtaina). Pitäisi kai ryhtyä jo varmistelemaan. :D

hyvää maanantaita kaikille! :wave:
täällä päässä ei mitään erikoisia oireita...vieläkään...no vielä on menossa vasta 12/29-30
joten kyllä tässä voi vielä onni saapuakkin luoksemme. :heart:
Yritän olla ajattelematta asiaa, mutta turhaan...sain kyllä tehtyä tälläiset tossut...vauvakuumeilessa :D

Heippa!
Ihanat töppöset olet tehnyt TinyAngel! Kunpa itekin jaksais, mä kävin tänään haaveilemassa vauvanvaateliikkeessä. Olisin halunnu ostaa ne kaikki, mutta en viitti ennen plussaa.
Ovistestiin tuli ihan haalee viiva. Joten ennen viikonloppua varmaan ovis tapahtuu. Mulla ei mitään oireita kait, kun tuntuu kans koko ajan että jostain jomottaa.

Suunnistaja kiitos. Minä olen vauvakuumeilun alkaessa innostunut kutomaan vauvan juttuja... :heart: ystäväni peloitteli ettei sais kutoo tietää huonoa kun etukäteen kutoo. Minä en kuunnellut ja nyt tässä sitte kudotaan mutta ei plussata...no en oo taikauskoinen ollenkaan...kyllä mä plussaan ihan kohta...toivon :heart:

alan pikkuhiljaa herätä täältä koomasta eli kunnon kesäflunssan kourista...on se kyl kauheeta miten nuori ja muuten terve ihminen voi mennä huonoon kuntoon..huoh..

mä oon ihan hullu ollu aina tekee rättikäsitöitä, mut oon ite niin taikauskonen, et en ala veistää viel mitää töppösii, ku en oo viel plussannu..ja muutenki kerkeen sit tehä ihan liikaa niitä juttuja kun aika koittaa..:)

Mul on vaikka mitä tuntemuksia alavatsalla koko kierron ajan ja oviksen aikaa voimakkaimmin..parhaiten mä oman oviksen kuitenki huomaan silla, ku tekee ihan älyttömän paljon mieli pupuilla.. ;)

myymä
Huomenta! Mulla jatkuu kivut edelleen. (Lievempinä tosin) mutta oikealta alavatsalta pistää välillä niin että säteilee ihan kylkeen asti. Kipu ei siis ole sietämätön eikä sillä tavalla "paha kipu" mutta selkeästi on vatsa hellänä, enkä vain tajua että mistä se johtuu ...

TinyAngel AIVAN ihanat töppöset. Voi kun itsekin osais kutoa mutta koulussakin jäi lapaset vain toiseen resoriin :D

HaLpe Hyvä että parantumaan päin!! :)

myymä
:flower: Tiistai 1.7.2008 :flower:

yellow......................kp18/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp12/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp13/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp11/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp7/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp18/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp14/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp19/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp15/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp11/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp10/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp10/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

johanna83...............kp9/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

on kyllä TA NIIN ihanat töppöset!

myymä jos siellä joku pieni matkalainen vaik kipuilis? :whistle:

hassua, että mie pääsen tähän samaan ketjuun viel jännäileen! (toivottavasti) enpä muutes muista ite nähneeni vauvan saanti unosia, höh.

Oot kyl suloset töppöset tehny TA! Mist ohje löytyy? onko suureskäsityölehdes? mä aina selaan niit lehtiä, niis oon vaik mitä vauvalle ja haikeasti ajattelen, et millonka pääsis niit omalle tekee..TOIVOTTAVASTI jo VIIKOLLA 30!! ;)

muoks. siis vuoden 2008 viikolla 30 ;) :p

Yhteistyössä