heippa.
tervetuloa uusille ja kiitos listan päivittäjälle!
ja simpulalle tsemppiä jatkoon.
(.) eipä tässä mitään. ainakin viikko vielä ennen kuin ovis edes kolkuttelee ovelle. mullam ei oo edelleenkään kovin korkeita toiveita sille, että raskautuisin vieläkään... toki toiveet on oviksen aikana ja jälkeen aika suuret, mutta jotenkin vaan tuntuu että meillä ei onnista ihan noin vaan. No, vuodenvaihteessa gyne lupas että otetaan järeämpiä aseita käyttöön. mutta jos mä kerran ovuloin niin vika on sit jossain muualla, eikä clomit ehkä auta... Luulen että osa viasta on päässä, mutta jotain häikkää on muuallakin jos ei nyt parissa kierrossa mitään tapahdu. Heh... mä oooooon vähän(?) kärsimätön...
Miten sais ajatukset muihin asioihin ja kiinnostuksen ihan muualle. Ku en pysty keskittymään kuin tähän projektiin; työkin tuntuu välillä turhalta ja harrastuksiakaan en jaksa ajatella... VAIKKA mun pitäis surkeesti alkaa kuntoilu, kun paikat alkaa rapistumaan. Kävin vielä puol vuotta sitten ahkerasti kuntosalilla pari-kjolme kertaa viikossa, mutta se jälkeen ei oo kiinnostanut, ja nyt en viittis kauheen pitkää jäsenyyttä ottaa, ku ei tiedä maksanko sitä sitten turhaan raskauden takia - TUSKIN. Eli mun tarvis nyt ottaa vuoden jäsenyys kuntosalille - - enköhän sit raskautuis...
no, mut nyt töihin. palaillaan.
dreamer78