********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
Hyvää perjantaita tännekkin pinoon! :wave:

viikkoa 29 odottelen malttamattomana, vaikka taitaa olla turhaa...pupuilemaan ei taideta viitsiä kun mulla taitaapi olla hiiva?!?!?!... :eek: :( taitaa mennä tää kierto harakoille... :'(

myymä
TinyAngel Mulla on ollut kerran hiiva ja me kyllä pupuiltiin silloin... :whistle:
sehän on nykyään niin helposti hoidettavissakin että ota ihmeesssä se canestenin "kertarytäkkäkuuri" (yks puikko vain) niin sillähän tuo lähtee :)

myymä ai onko semmoisiakin... mulla on ollut kans vaan kerran ja siitä on ainakin viisi-kuusi vuotta silloin ei ollut kuin semmoisia rasvoja ja sain siitä aika pahan nokkosihottuman...se oli niin kamalaa etten haluis enää :(

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:
myymä ai onko semmoisiakin... mulla on ollut kans vaan kerran ja siitä on ainakin viisi-kuusi vuotta silloin ei ollut kuin semmoisia rasvoja ja sain siitä aika pahan nokkosihottuman...se oli niin kamalaa etten haluis enää :(
Joo on on! Eli Canesten on lääke. niit on erilaisia emätinpuikkoja mut ota se mitä pitää laittaa vaan yksi! :) illalla laitat ennen unia ja tadaa :)

myymä
No nyt on maailmankirjat sekasin! NYT ALKAA tuntua oikealla alavatsalla sitä OIKEAA kipua. Sitä mitä ihmettelin ettei ole vielä tullut.. Eli mun epäilykseni on, että ovis on vasta tuloillaan! Toivottavasti tämän illan pikku nutipäät ehtivät perille ennen h-hetkeä ;)
TOsin kyllä me tuossa toissailtana touhuiltiin joten jos siellä on sitkeimpiä niin ne taitavat olla jo "ovella" odottamassa :)

Kertokaas, että kun kipuilu on vielä pientä, niin onko silloin vielä aikaa sutinoida? :)
Mulla kipu on ollut aiemmin huipussaan kp 16, eli se olisi periaatteessa vasta huomenna.. Eli mikä kohta ovulaatiosta aiheuttaa sen kovimman kivun?

myymä
DeviLiah Ei, ole vain onnellinen jos ei tunnu! Mullakin on alkanut tuntumaan ihan viime kuukausina... grrr ja se on ärsyttävää! Tosin nyt se on ehkä hyväkin niin tiedän ainakin että ovuloin mutta siis ennen en tuntenut mitään kipuja yms..

Hmm, hyvä sitten. Ajattelin vain että tuntuuko se yleensä. Niin monta vuotta syönyt pillereitä, et huh huh, ni ei tiedä mikä on normaalii. Tosin, nyt parina päivänä ollut valkovuotoa, eli varmaan niitä paljon puhuttuja "limoja"ko? Et oliskohan se voinut ollu merkki..kp kuitenkin ollut niillä main 13-15

Heippa kaikille!
Tervetuloa uudet mukaan jännäilemään!
Mä päätin, että tässä kierrossa en havahdu kaikkiin pienimpiin oireisiin ennen testausta, koska harhoja ne on ollu viimeksikin. Mutta tilanne voi olla taas ihan eri myöhemmin.. :D

Simpula
Heippa kaikille!
Minut voi poistaa kuumeilulistalta, vedetään vauva-anomus takaisin.. ;) On tullut muutosta suunnitelmiin, joten palailen takaisin kuumeilijoihin määräämättömänä aikana.

Tsemppiä kaikille kiertoon, tähän ja myöhempiin, toivottavasti ketään teistä ei enää kuumeile kun palaan takaisin :heart:

heippa.
tervetuloa uusille ja kiitos listan päivittäjälle!
ja simpulalle tsemppiä jatkoon.

(.) eipä tässä mitään. ainakin viikko vielä ennen kuin ovis edes kolkuttelee ovelle. mullam ei oo edelleenkään kovin korkeita toiveita sille, että raskautuisin vieläkään... toki toiveet on oviksen aikana ja jälkeen aika suuret, mutta jotenkin vaan tuntuu että meillä ei onnista ihan noin vaan. No, vuodenvaihteessa gyne lupas että otetaan järeämpiä aseita käyttöön. mutta jos mä kerran ovuloin niin vika on sit jossain muualla, eikä clomit ehkä auta... Luulen että osa viasta on päässä, mutta jotain häikkää on muuallakin jos ei nyt parissa kierrossa mitään tapahdu. Heh... mä oooooon vähän(?) kärsimätön...
Miten sais ajatukset muihin asioihin ja kiinnostuksen ihan muualle. Ku en pysty keskittymään kuin tähän projektiin; työkin tuntuu välillä turhalta ja harrastuksiakaan en jaksa ajatella... VAIKKA mun pitäis surkeesti alkaa kuntoilu, kun paikat alkaa rapistumaan. Kävin vielä puol vuotta sitten ahkerasti kuntosalilla pari-kjolme kertaa viikossa, mutta se jälkeen ei oo kiinnostanut, ja nyt en viittis kauheen pitkää jäsenyyttä ottaa, ku ei tiedä maksanko sitä sitten turhaan raskauden takia - TUSKIN. Eli mun tarvis nyt ottaa vuoden jäsenyys kuntosalille - - enköhän sit raskautuis... ;)

no, mut nyt töihin. palaillaan.

dreamer78

myymä
Nyt vituttaa aivan armottomasti! Mies teki sitten kivat temput :(
Mulla siis eilen alkoi oviskivut jotka jatkuu edelleen mutta valitettavasti tämä kierto tais mennä ohi mun kohdalta. Mulla oli kovat sutinasuunnitelmat mutta miespä ei antanut!!! Oli kuulemma väsynyt. Eli ei taida keskiviikkoiset simpat riittää tähän ovulaatioon :( Tänään aamulla sitten juttelin miehen kanssa ja hän sanoi että hänelle tuli sellainen olo että vaan lapsenteko mielessä yritin vaikka todellisuudessa me on kuitenkin sutinoitu tässä kierrossa muutenkin paljon vaikka alkukierrosta tiesinkin etten vielä voi tulla raskaaksi. Kylläpä tuntuu pahalta. Mies läks nyt töihin mutta laitoin hänelle viestin että unohdetaan tää lapsiprojekti siihen asti että se on ite tässä ihan yhtä paljon mukana. Mä oon niin kateellinen teille joiden miehet on mukana alusta asti ja jännäilee teidän kanssanne.
Eniten vituttaa tässä nyt tää helvetn ovulaatio kun se on niin selkeesti tunnistettavissa mutta menee täysin ohi :(

Päivitän listan kohta.

myymä
:flower: Lauantai 28.6.2008 :flower:

yellow......................kp15/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp9/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp10/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp8/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp4/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp15/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp11/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp16/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp12/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp8/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp7/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp7/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella

johanna83...............kp6/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

Täältä on täti vihdoin lähtenyt lipettiin, toivottavasti ei vuoteen tulis takaisin. Meillä on uusperhe/suurperhe joten jo kuudetta kumeillaan ja yk1.

myymä Mies on meillä nyt innoissaan tässä mukana, mutta on joskus ollut tuota "jaksamattomuutta". Se on todella ärsyttävää oviksen aikaan

Nyt kesä menee meillä varmaan ihan ohi, kun mies on niin paljon reissussa. Nyt ovis pitäisi nyt tulla viimeistään kp14, silloin se vielä päästäis hyödyntämään. En tiedä vaikuttaako tuo pitkä tädin vierailu jotenkin ovulaatioon.

Mulla oli keskenmeno viime kuussa. Se huomattiin varhaisutrassa, jolloin sykettä ei löytynyt . Viikkoja oli onneksi vasta 9.
Laskettuaika olisi ollut joulunaikaan. Nyt olisi toiveena, että uusi raskaus alkaisi ennen joulua.... :saint:

voi myymä! miehet :$ mä pelkäsin kans ens alkuun, että noin kävis kun on ne parhaat ajat kohdalla. Onneksi mies on syttynyt tälle vauva-ajatukselle sen vert hyvin että nyt pupuillaan varmaan suurimmaksi osaksi lastentekomielessä. -mut sillon kun ei nappaa tai väsyttää niin pirusti niin en jaksa siitä stressata. Aina seuraavana päivänä voi sit olla mahdollisuus vetäytyä makkariin ;) eli älä luovuta :D

Tervetuloa uusille! :wave:

Simpulalle tsemppiä eteenpäin! :hug:

Ja myymä :hug: olen pahoillani. Lohdutukseksi sen verran, että kyllä sen ukkokullan mieli voi muuttua äkistikin. Meillä viimekierrossa päivä pari oletetun oviksen jälkeen... :kieh: Nyt se on innolla mukana mutta kyllä se silloin sieppas niin ja meni siinä yks kierto hukkaan!

Täällä tosiaan odotellaan innolla ensiviikkoa ja oletettua ovista 3. päivä (mulla kun ei tunu missään pitää laskea). Junailimme pupuilevamme jo alkuviikosta maanantaista mihen juttujen mukaan joka päivä aina pe asti... Noh, kyllä se mulle sopii vaan saapa nahdä onkohan se sitten ihan joka päivä. Itse kyllä ajattelin, että vähempikin riittäis. Mikähän tässä olis se optimaali noin niinkuin simppojen laadun ja riittävyyden kannalta? Onkohan sellasta vai oonko ihan pöjä? :ashamed:

Myymä vähän samaa ongelmaa täälläkin. Ei sikäli mies haluaa lapsen kyllä yhtä kovasti kun mienäkin, mutta mieskunto tuntuu aina välillä hyytyvän JUST ovulaation kohdalle. En tiiä voisko johtua paineesta tai mistä. Musta tuntuu kanssa että pari viime kiertoo tyssänny sen takia. Mutta tässä kierrossa tikuttelen ja annan vasta kun kaks viivaa ilmestyy ovistestiin :LOL:

Greippimehusta: Onko sama mikä greippimehu on kyseessä? Toisessa ketjussa puhuttiin jostain valion mehusta, joka on kuulemma pahaa. Mutta minä olen ostanu sellasta Funlightin greippimehua ja se on todella hyvää.. Eli ajaako saman asian?

dreamer78 Mulla on vähän sama juttu ei millään malttais keskittyy mihinkään ja työt jota ennen "rakastin" niin nyt ei jaksais yhtään..(voi kyllä johtua kesäloman odottamisestakin)
mihinkään ei jaksais mennäkkään...ryyppäys ei huvita juuri ollenkaan, vaikka nyt ois viimeiset ajat tehdä sitäkin...ei vaan nappaa ollenkaan.
Mulla on ainakin jonkin verran auttanut kun oon täällä kotona ollessa keksinyt käsityöt.
Kudon kaikkea pientä ;) teen koruja ja askartelenkin jonkin verran, lähinnä kortteja.
Mutta odottavan aika on todella pitkä....

myymä no voihan harmi..
:hug: Kyllä se miehesikin kohta on ihan täysillä mukana. Meillä ainakin auttoi tosi paljon se kun en enää hössöttänyt miehelleni asiasta. Mieheni tressasi sitä niin paljon että tuli suorituspaineita varsinkin kun joka kuukausi testi näytti vaan negaa...sovittiin sitten että minä hössötän vain täällä ja muutamalle ystävälleni. Miehelle kerron vain hieman juttuja ja testauksesta vasta sitten kun on plussa...nyt sitten sujuu ihan hyvin. Mieskin oikein innostunut "kuumeilemaan" ja aloittaa nykyään vauva puheen aiheen aika useinkin ihan itse.

Simpula
Tiedän myymä tuonkin tunteen. Meillä oli ensimmäisen aikoihin jaksamattomuutta miehen suunnalta. Halus lapsen mut ei meinannu tajuta että on olemassa ne päivät, jolloin pitää erityisesti touhuta. Nyt meinas olla toisinpäin, eli itellä tökki joten totesin ettei nyt olekaan oikea aika..

myymä
Kiitos tytöt!! IHana kuulla, että en ole ainoa jonka miehellä on "paineita" :)

Miehen kanssa on nyt asia puhuttu ja kysyin ihan suoraan että "jos kerran haluat vauvan, miksi et halua pupuilla juuri sillon kun se parhaiten onnistuisi". Sanoi syyksi juuri nuo paineet.. Eli oli aavistellutkin mulla olevan ovis ja että siksi olisi niin palavasti halunnut sutinoida (näin hän siis epäili) ja se pisti pakin pääle.
NYt on kuitenkin asia puitu ja mieskin tajusi että jos tässä jotain tuloksia haluaa niin kyllä se vaan täytyy antaa :D

Hyviä uutisia olis ehkä se, että oviskipu jatkuu edelleen ja kipu on ollut viime yönä huipussaan. Illalla sutinoitiin joten NIIN kovasti toivon että simpat ehtis mukaan kun kipukin jatkuu vielä.. aika myöhäselle menee kyllä nää mun ovikset :O mutta samapa tuo kunhan ovuloin!

Yhteistyössä