********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
Hyvää Juhannuspäivää!

Meinasin eilen jo paljastaa vanhemmilleni vauvan teko puuhistamme,
mutta onneksi pidin suuni sitten kiinni.
:x

Äitini ja isäni kun puhuivat eilen että kuinka helppoa on tehdä vauvoja...
(no vitsillähän he puhuivat ja parin siiderin ottaneina)
sanoivat mm.
"ei niitä tehdä kun nehän vaan ilmestyy yllättäen" isä oikein varoitteli miestäni "ettei saa jättää likaisia kalsareita minun lähelle, kun meidän suvun naiset on niin kovia sikiämään"...
jne....

tuntui tosi pahalta ja meinasin jo sanoa että aijaa...miksei me sitten saada vaikka yritystä jo reilut 3kk

no en sitten onneksi puhunut mitään. nojauduin vain mieheneeni ja huokaisin syvään..

Simpula
Hyvää Juhannuspäivää täältäkin, kun vielä lauantain puolella ollaan! :)

TinyAngel voin lohduttaa että 3 kk yritystä on vielä lyhyt aika, vaikka pitkältä tuntuukin. :hug: Tässä kierrossahan me sitten plussataan, eikö niin? ;) Neljäs yk mullakin menoillaan, vähän on stressiä että en tiedä miten tärppäilee mut peukut pystyyn. :heart:

Ensi viikolla sitten tositoimiin täällä, harjoitusta on jo ollut :p

Simpula joo kyllähän mä tiedän että 3kk on lyhyt aika, mutta tuntuu odottaessa pitkältä ajalta. Varsinkin kun minun lähipiirissä kukaan ei näytä joutuvat odottelemaan. Me alettiin touhuta vauvan tekoa jo 3kk sitten ja ystäväni silloin ei vielä ees miettinyt haluuko lisää lapsia...ja vasta kuukausi sitten kertoi että jättääkin pillerit pois ja nyt sitten sai heti testissä plussan... :heart:
tekisi mieli kyllä kertoa kaikille meidän yrityksestä niin loppuisi ne puheet että vauvoja vaan tulee tosta noin vaan...no jospa odotan sinne plussaan asti ja sitten pääsen motkottamaan että ai helppoja tehdä vai...hih! :LOL:

Mutta kyllä täällä ihan positiivisin mielin ollaan ja ens kierrossa plussataan..
+++ :whistle:

iltoja!

tuossa kalenteria kattelin ja vielä about 4 viikkoa tätä kierron ihmeellisyyttä pitäis jaksaa ihmetellä. eli ellei tuu täti sitä ennen. ois ihan tosi hienoa raskautua tässä ketjussa, meinaan mul alkais kesäloma 3 viikon päästä ja ois kiva olla ne ihka ekat viikot kotosalla, ei tarttis ainakaan heti paljastaa työkavereille ;)

mitäs teille muille kuuluu? tympiikö teitä tää odottelu?

moi moi. Täällä yksi YRITTÄJÄ kans... ;) eli yritetään vauvaa ja työtkin hoidan yrittäjänä.
kp1/32....yk4... eli vkolla 30 pitäis tätskän saapua. TOIVOTTAVASTI tällä kertaa JÄÄ SAAPUMATTA!!! *hätistää vihaisesti pois*
Mulla on 2x6-v. lasta ja miehellä 1x8-v.; yhteinen lapsi olis toiveissa. Ollaan 29 ja 32 veet. Mulla on ollut aiemmin raskautumisen kanssa ongelmia, mutta nyt toivon ja rukoilen ettei hoitoihin tarttis lähteä. Ainakin kierrot on mulla säännöllistyneet ja oviksen oon bongannut - MITEN TÄÄ VOIKAAN OLLA NÄIN VAIKEETA?!?!!?? :ashamed:

no, palaillaan taas jännäilemään! :)
p.s. te muut oottekin jo kauheen pitkällä kierrossa... kohta jo oviksia bongailette. ONNEA TÄRPPIIN!!!!

Heippa!

Taidanpa minäkin loikata ketjuun jännäämään, vauva pitäs alkuun saaha :)

Mulla on nyt kp1/26-32 ja kolmatta kiekkaa siis aloitettiin. Toivottavasti saan plussan testiin viikolla 30!

Meillä on jo kolme kullannuppua ja neljäs olisi toiveissa. Mulla olikin nyt n. viikon menkat myöhässä, testit negaa ja tänään sitten alkoi vuoto, hitto :x Kierto otti siis ja epäsäännöllisty. Kierto, joka aina ollut säännöllinen tai sitten tämä on jonkinsortin keskenmeno, tiiä näitä sitten...

Nyt kumminkin olen varannut suotuisat tuulet, vauvaliimaa ym. tarpeellista kamaa :D

Palataan!

Minäkin ilmoittaudun mukaan. Eli kp 2/26 toista kiertoa jännätään ja yksi pikkuinen prinsessa on ennestään. 17.7. on testauspäivä jos tätiä edellisenä päivänä näy... Tuskin maltan odottaa pitempään... :D

Onnea kaikille tähän kiertoon! :heart:

myymä
Sunnuntai 22.6.2008

myymä.....................kp10/28..............yk1......haaveissa toinen
johanna83...............kp26/44.............yk3...haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp9/27...............yk1...haaveissa ensimmäinen
Simpula....................kp10/28-32.......yk4.......haaveissa toinen
TinyAngel.................kp4/29-30.........yk4.....haaveissa ensimmäinen
Halfcafnonfatlatte....kp6/26...............yk4.....
SydänAlma...............kp1/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs
siru .........................kp2/26...............yk2....haaveissa toinen
dreamer78...............kp1/32...............yk?...haaveissa kolmas

Haamuilijat :flower::flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart:

myymä
Tervetuloa uudet, päivitin teidän listaan! Halfcafnonfatlatte ilmoitatko vielä, monettako kuumeilette :)
dreamer78 Onko yrityskierto 1 ja miten haluat minun ilmaisevan tuon monettako kuumeilet, mietin vain että onko tuo tökerö, jos miehellä kuitenkin myös jo lapsi... tai pitäisikö muotoilla "ensimmäinen yhteinen"? :)

Mulla tosi jännä tilanne nyt, koska menossa vasta kp10 ja eilen tuli jotakin "limaa" ?! Ja tänään aamulla kipuili vasen puoli... Hämilläni olen, koska yleensä ovuloin KOVAN kivun kanssa ja mulla reagoi aina vain oikeapuoli. Yleensä ovis tapahtuu mulla vasta kp 14 jälkeen joten en oikein siksi osaa kuvitella, että kyseessä ois nyt ollut ovis... Tiedä sitten tuosta.
Kuinka aikaisin muut ovat aikaisimmillaan ovuloinut?

Tulen huomenna lukemaan lisää teidän kuulumisia ja kirjoittamaan lisää!!!

myöhäiset juhannuksen toivotukset kaikille ja kiva kun on tullut uusia porukkaan mukaan!

myymän kanssa samoilla linjoilla, että vähän olisi oviksen merkkejä turhan aikaisin. mulla ei kyllä ole limaa tullut, mutta peittojen heilutus maistuisi just sillälailla kuin oviksen aikaan yleensä. ja vähän nippailee alavatsasta oudosti oikealta. peittoja päästiin heiluttelemaaan jo perjantaina, oletetun oviksen aikaankin toivottavasti päästään... mies on ensi viikon iltavuorossa ja kotiutuu aina vasta puolen yön jälkeen :( .
en aio kyllä ihan kauheasti stressata, että tulee jos on tullakseen!

Simpula
Kiva kun on tullut lisää porukkaa mukaan! :)

Nopeasti mennyt tääkin kierto vaikka ekoina kiertopäivinä tuntui että piiitkä aika edessä ennen seuraavaa ovista. =) Tällä viikolla siis "tositoimissa", loppuviikosta ovisaika.

myymä
Maanantai 23.6.2008

myymä.....................kp11/28..............yk1......haaveissa toinen
johanna83...............kp27/44.............yk3...haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp10/27...............yk1...haaveissa ensimmäinen
Simpula....................kp11/28-32.......yk4.......haaveissa toinen
TinyAngel.................kp5/29-30.........yk4.....haaveissa ensimmäinen
Halfcafnonfatlatte....kp7/26...............yk4.....haaveissa toinen
SydänAlma...............kp2/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs
siru .........................kp3/26...............yk2....haaveissa toinen
dreamer78...............kp2/32...............yk4...haaveissa kolmas
Suunnistaja ............kp3/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower::flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart:

myymä
huomentarallaa!

Luulenpa ettei ovis sittenkään ehtinyt mennä... tuskinpa ihan näin aikaisin!
Nyt ei kyllä mitään muuta ihmeellistä tiedoitettavaa tähän hätään!

Suunnistaja Tervetuloa, lisäsin sinut listaan, otaksun, että kuumeilet ensimmäistä? :)

what the f***! nyt meitsin kiertopäivä 26 ja papruun jäi veristä vuotoa?!? ei hyvä elämä näitten kiertojen kaa jos mulla on nyt täti kylässä |O
noh, katsellaan....

mukavaa alkuviikkoa vaik ahistaa kyl taas palata sorvin ääreen :D

Mies vallan innostui aamulla kun varovoisesti mainitsin katselleeni koska olis seuraava ovis. Meillä on kuulemma "sellaiset jumpat koko otollisen viikon, että järki lähtee"!!! :D

Olin vähän yllättynyt noin innostuneesta reaktiosta kun me vasta viime kierrosta jätettiin kumit pois ja sovittiin, että vauva tulee jos tulee ja "yrittämään" ei sen kummemmin ryhdytä.

Yhteistyössä