Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:
ja sitten iso huoh.. :ashamed:
täällä siis kp2... voin kyllä rehellisesti sanoa, että vasta tällä yrityskerralla tuntuu pahalta :'( johtuu varmaan siitä, että onnistuin nyt vihdoinkin löytämään sen oviksen ja pupuiltua "oppikirjojen mukaan". ovikseen nähden siis mun kierto on ok (ajattelin sillon, ettei viel voi olla ovis), mutta aika jännä että täti tuppas kylään melkein kolme viikkoa etuajassa!
toivon tietysti kovasti että mun kierto kääntyis tämmöseen ihanteelliseen pituuteen.
no, on tuossa kierron pituudessa paljonkin hyvää!
vaikka tietty raskaus olisi ollut se paras vaihtoehto, jos vielä pupuilutkin osui kohdilleen. harmi kun täti tuli.
Mut sähän jäät vielä tähän pinoon jännäilemään!
(.) tänään tosiaan on vuotanut kuin seula... aargh. ja edelleen kourii sikana; joskin hiukan helpottanut ja luultavasti ens yönä ei vuoda kauheesti. huh. toivotaan että täs olis ny viimiset vuodot yli vuoteen!
Pitkä odotus vielä edes ovikseen. *huoh*
mulla ovis on ollut kp19(ekas kp20?) kaikis 3 kierrossa, kierrot on ollu 33, 33 ja 31. tuliskohan nyt aiemmin; mul ei oo ees montaa o-tikkua, joten en tiedä koska aloittas. viimeksi tikutin kp17, 18 ja 19, ja plussat tuli 18 ja 19. kai mä taas kp17 tikutan ekan kerran...
dreamer78