********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
myymä: kiitos tsempeistä! mulla iski kyl tänään sen verran hyvä päänsärky, että voisin kuvitella sen olevan hormonaalista... eli tätisärkyä :LOL:

jos haluaa oireita miettiä, ni rinnat ollu tosi raskaat ja iho ihan kamala. kävin kaks viikkoa sitten kosmetologilla ultrapuhdistuksessa ja yleensä sen jälkeen on pitkän aikaa iho tosi ihana --> nyt tuntuu ettei siitä ollu mitään iloa :(

tosiaan tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani!

johanna83 - mulle kyl tuli jo eilen mieleen, että ootko aivan varma että sun kiorto on NOIN PITKÄ tällä kertaa mitä listassa lukee????
kohta tietenkin teet raskaustestin ja plussaa. ;) toivotaan ainakin ettei se oo täti joka koputtelee!!

(.) tylsää tää alkukierto: kamala vuoto ja kivutkin aika kovat. :( ja edelleenkin mulla on pahoja repäisy-kipuja munasarjoissa eli olisko siellä jotain häikkää!??!? :eek: no, menen tarkistuttamaan ne torstaina gynelle. onneksi tuli sekin varattua jo viime viikolla.

palaillaan

dreamer78: juu-u, kyllä se mokoma on noin pitkä.. epäsäännöllinen kierto joka heittelee yleensä kp35-45. toi pe-sun ovulaatiolaskuri on hyvä laskemaa tota keskimäärästä kiertoa ja täl kertaa täti ois pitän tulla vasta n. 11.7!
taikka sitte mulla on ovis NYT. eiks sekin voi pient vuotoa aiheuttaa? lykkyä pyttyyn gynereissulle!

myymä
:flower: Tiistai 24.6.2008 :flower:

yellow......................kp11/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen

TinyAngel.................kp6/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp4/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen

myymä.....................kp12/28..............yk1.....haaveissa toinen
Simpula....................kp12/28-32.......yk4......haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp8/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp4/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp3/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp3/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella

johanna83...............kp2/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

myymä
Huomenta tytöt! :)
Tänään on aamusta ihan pikkusen välillä juilinut oikealta alamasusta, joten oiskohan merkkejä et ovis tulossa.. tai sit vaan kuvittelen! Tulis nyt vaan pikaisesti ettei venyis ihan äärimmäisyyksiin! :)

Olin eilen ratsastamassa ja ai piru se on sitten ihanaa. Joka kerran jälkeen on ihan taivaissa
:heart:
Huonompi juttu on toki se, ettei ratsastusta suositella edes raskautta yrittäville kuulemma (tiedä sitten mihin se vaikuttaa) mutta mä olen kyllä menossa ens viikonloppuna sennuleirille, joten toivottavasti hyppiminen hevosen selässä ei tuota "kiinnittymis" ongelmia ;) vaikea se on kyllä jotenkin kuvitella...

Simpula
Päivää kaikille!

Täällä ovis lähestyy, olen yrittänyt rentoutua ja juoda vähemmän kahvia, jos siitä jotain apua olis. Rentoutuminen on paikallaan muutenkin tietysti.. :ashamed:

myymä, eikös se niin ole, että jos siitä ratsastamisesta tulee taivaallinen olo niin senhän luulisi edistävän raskautumista?! =) Voi kun pääsisi itsekin, nyt vain tuota makuuhuoneratsastusta tiedossa :D

myymä
Simpula Hihi, totta tuokin! Mut hei, ei makuuhuoneridauksessakaan vikaa oo ;) Ja se jos mikä edistää raskautumisen mahdollisuuksia :LOL:

Järjestelin tuota meidän listaa hieman sen mukaan monettako kuumeilee :)
En osaa mitään hienoja rimpsuja noihin päivityslistoihin tehdä mutta eiköhän tosta nyt selkeesti tule kuitenkin kaikki olennainen ilmi! :)

myymä: mä en edes tienny, ettei ratsastusta suositella raskaana oleville! aina oppii jotain uutta :D

ja sitten iso huoh.. :ashamed:
täällä siis kp2... voin kyllä rehellisesti sanoa, että vasta tällä yrityskerralla tuntuu pahalta :'( johtuu varmaan siitä, että onnistuin nyt vihdoinkin löytämään sen oviksen ja pupuiltua "oppikirjojen mukaan". ovikseen nähden siis mun kierto on ok (ajattelin sillon, ettei viel voi olla ovis), mutta aika jännä että täti tuppas kylään melkein kolme viikkoa etuajassa!

toivon tietysti kovasti että mun kierto kääntyis tämmöseen ihanteelliseen pituuteen.

myymä mullakin nippailu ja oikeella alavatsassa ...voiko ovis muka olla jo 6/29-30...
pitäisköhän ihan varmuuden vuoksi ahkeraan pupuilla tällä viikolla . ;)

Noiden nettilaskureiden mukaan mulla ovis ois vasta ens viikolla. :whistle:

johanna83 :hug: Kyllä se vauvakin sieltä vielä tulee. Tiedän noi kierrot, kun ne pysyisi yhtä pitkinä joka kuukausi niin silloin kaikki olisi paljon helpompaa!

Ajattelin tuossa päivänä eräänä kuukautiskipujen kourissa, että ei ole vielä tullut juuri sen vauvan aika, joka meille kuuluu tulla. Minulla kun nuita jo kolme niin heitäkin on yritelty joskus kauemmin ja joskus vähemmän aikaa. Jos olisivat tulleet aikaisemmin niin eivät olisi juuri nuo rakkaat lapset meillä ja heidäthän juuri olen halunnut. Laiha lohtu mutta niin totta kun vauva vihdoin syntyy.

Minulla edelleen lorottaa mutta parempia aikoja odotellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:
ja sitten iso huoh.. :ashamed:
täällä siis kp2... voin kyllä rehellisesti sanoa, että vasta tällä yrityskerralla tuntuu pahalta :'( johtuu varmaan siitä, että onnistuin nyt vihdoinkin löytämään sen oviksen ja pupuiltua "oppikirjojen mukaan". ovikseen nähden siis mun kierto on ok (ajattelin sillon, ettei viel voi olla ovis), mutta aika jännä että täti tuppas kylään melkein kolme viikkoa etuajassa!

toivon tietysti kovasti että mun kierto kääntyis tämmöseen ihanteelliseen pituuteen.
no, on tuossa kierron pituudessa paljonkin hyvää! :) vaikka tietty raskaus olisi ollut se paras vaihtoehto, jos vielä pupuilutkin osui kohdilleen. harmi kun täti tuli. :( Mut sähän jäät vielä tähän pinoon jännäilemään! :)

(.) tänään tosiaan on vuotanut kuin seula... aargh. ja edelleen kourii sikana; joskin hiukan helpottanut ja luultavasti ens yönä ei vuoda kauheesti. huh. toivotaan että täs olis ny viimiset vuodot yli vuoteen!
Pitkä odotus vielä edes ovikseen. *huoh*
mulla ovis on ollut kp19(ekas kp20?) kaikis 3 kierrossa, kierrot on ollu 33, 33 ja 31. tuliskohan nyt aiemmin; mul ei oo ees montaa o-tikkua, joten en tiedä koska aloittas. viimeksi tikutin kp17, 18 ja 19, ja plussat tuli 18 ja 19. kai mä taas kp17 tikutan ekan kerran...

dreamer78

Mahdunko mukaan? Keskenmenon jälkeen alkoi ensimmäiset kuukautiset ja nyt kp 5/28. Ensi viikkoa kovasti tässä jo odotellaan josko ovis tulisi ajallaan. Saisi tämä vuotokin jo loppua. Järkyttävä vuoto näin keskenmenon jälkeen. :eek:

a-alisa pahoittelut keskenmenosta. Olitko pitkällä? :hug:

Mulle saapui tänään postissa lähetys ovulaatiotestejä. Aloitan testaamisen perjantaina ja nyt pidän huolen, että ovulaatio ei jää huomaamatta. Perjantaina alkaa viiden viikon kesäloma mulla ja miehellä, joten voi keskittyä vaan vauvan tekoon :D

myymä
:flower: Keskiviikko 25.6.2008 :flower:

yellow......................kp12/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp6/28.................yk?.....................................

TinyAngel.................kp7/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp5/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen

myymä.....................kp13/28..............yk1.....haaveissa toinen
Simpula....................kp13/28-32.......yk4......haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp9/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp5/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp4/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp4/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella

johanna83...............kp3/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

myymä
Tervetuloa a-alisa Pahoittelut KM:Sta :( Itse saman kokenut eikä ole mikään helppo juttu :( Kuumeiletteko ensimmäistä? Minkä yrityskierron haluat minun merkitsevän..

Mulle ei mitään uutta, masun nippailu meni sitten ohitse joten ota nyt sitten selvää että onko mulla tässä kierrossa "helppo" ovulaatio vai onko pahin vielä edessä :)
Jääköön nähtäväksi! :)

Yhteistyössä