Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä toi horisee ylilaudasta ja että aloittaa siellä jonkun keskustelun? Eikös ne jo isolla fanfaarilla aloittaneet sen kuukausia sitten? Vai ootas, oliko SEKIN valhe? Mielenkiintoista.
Ei täällä kukaan ole sanonut tehneensä jo Jannesta Ylilaudalle aloitusta. Sitä on kyllä väläytelty yhtenä vaihtoehtona, kun Janne-fanit tuntuu pilaavan TAAS tämänkin sivuston.

vierailija
Minun mielestä keskustelua voi käydä vaikka kaikki ei olekkaan aina samaa mieltä joka asiasta. Jannen kuvioistahan on kyse , hän on kuitenkin juontajana kiinnostanut monia katsojia erikoisella persoonallaan. Riitely on turhaa jonkun elämästä.

vierailija
Ei. Kyllä täällä sanottiin että se on jo tehty. Kuukausia sitten sanottiin ja taisi olla tuo sama uhoaja vieläpä.
Mitäs sille lupaukselle tapahtui, ettei hän kerro missä se hänen seuraava keskustelu on ettei fanit löydä sitä 😆. Tuossa nyt heti kertoi. Kuten olemme sanoneet, sillä on hirveä vimma paljastaa itsensä, mutta niinhän vihaajat tekevät, koska ajattelukyky lopahtaa, kun ainoastaan viha myllertää päässä. Tämä on nähty monta kertaa

vierailija
Mitäs sille lupaukselle tapahtui, ettei hän kerro missä se hänen seuraava keskustelu on ettei fanit löydä sitä . Tuossa nyt heti kertoi. Kuten olemme sanoneet, sillä on hirveä vimma paljastaa itsensä, mutta niinhän vihaajat tekevät, koska ajattelukyky lopahtaa, kun ainoastaan viha myllertää päässä. Tämä on nähty monta kertaa
Hirveä määrä raivoa tuolla naisella, kun lukee hänen viimeisen ylilauta vuodatuksen. On niin kova halu haukkua jotain hänelle tuntematonta ihmistä, että ei ole normaalia. Että jopa ilmoittaa aloittavansa uuden keskustelun ihan vain, että saa raivota. No tervemenoa sinne.

vierailija
Joka kerta, kun tuo yksi (ja ne pari muuta) kirjoittaa törkeyksiä, kopioin kommentin ja lähetän eteenpäin emaililla ihmiselle jonka kanssa olen ollut nyt yhteydessä. Saadaan koko ketju pois, jos keskustelu ei siistiydy ja vihapuheet pysy pois. Sananvapaus ei tarkoita että saa suoltaa ihan mitä lystää. Jos haluatte lukea ja kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo, menkää Ylilaudalle. Omasta ja muiden puolesta voin sanoa: teitä ei kaivata täällä.

vierailija
Ei. Kyllä täällä sanottiin että se on jo tehty. Kuukausia sitten sanottiin ja taisi olla tuo sama uhoaja vieläpä.
Joo. Miksi aloitti lauseensa ”jos mä oikeasti teen”? Luulin se oli tehny sen jo. Niin ainakin ilmoitti muinoin. Tai joku ilmoitti. Sitäpaitsi, kun sanoo ”jos”, niin aika selvästi tarkoittaa, että ei tapahdu. Tai ei ainakaan ilmoittaisi siitä kovaan ääneen taas. Menis vaan ja tekis.

vierailija
Nyt Janne vonkaa facessa ilmaista apua. Pitäisi pistää kissakatos atomeiksi, kuljettaa Keravalle ja kasata uudestaan. Varmasti saisi kyseisen palvelun ihan ostettuakin. Mutta aina voi ensin kysyä facesta, josko joku mummo tulisi taas tekemään työn ihan ilmaiseksi.

vierailija
Joka kerta, kun tuo yksi (ja ne pari muuta) kirjoittaa törkeyksiä, kopioin kommentin ja lähetän eteenpäin emaililla ihmiselle jonka kanssa olen ollut nyt yhteydessä. Saadaan koko ketju pois, jos keskustelu ei siistiydy ja vihapuheet pysy pois. Sananvapaus ei tarkoita että saa suoltaa ihan mitä lystää. Jos haluatte lukea ja kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo, menkää Ylilaudalle. Omasta ja muiden puolesta voin sanoa: teitä ei kaivata täällä.
Hyvä! Hienoa.

vierailija
Nyt Janne vonkaa facessa ilmaista apua. Pitäisi pistää kissakatos atomeiksi, kuljettaa Keravalle ja kasata uudestaan. Varmasti saisi kyseisen palvelun ihan ostettuakin. Mutta aina voi ensin kysyä facesta, josko joku mummo tulisi taas tekemään työn ihan ilmaiseksi.
Ei voi syyttää Jta. Jos joku haluaa auttaa, miten se on huono asia? Sä et tietysti ymmärrä mitään auttamisesta. Sen huomaa kommentistasi.

vierailija
Nyt se ininä, piipitys ja kitinä sitten loppuu! Nyt se on tehty! JANNESTA ON LANKA YLILAUDALLA! Joten te herkkähipiäiset nillittäjät voitte jäädä tänne jankkaamaan jostain suomijuntti- kommentista, kun ette tunnu siitä pääsevän yli millään! Minä haistatan teille pitkät paskat ja jatkan keskustelua JANNESTA Ylilaudalla! ADIOS!!

vierailija
Nyt se ininä, piipitys ja kitinä sitten loppuu! Nyt se on tehty! JANNESTA ON LANKA YLILAUDALLA! Joten te herkkähipiäiset nillittäjät voitte jäädä tänne jankkaamaan jostain suomijuntti- kommentista, kun ette tunnu siitä pääsevän yli millään! Minä haistatan teille pitkät paskat ja jatkan keskustelua JANNESTA Ylilaudalla! ADIOS!!
Hyvä. Mutta huomioidaan nyt se vielä että valehtelit koko ajan. Etkös sanonut olit tehnyt keskustelun Ylilaudalle aikoja sitten? Mutta näköjään olikin sitten vasta tänään. No mutta heipparallaa sinne ja vie nämä muut huutajat mukanasi.

vierailija
Näyttää hurjan tutulta tuo siun adios. Siehän sanoit sen aikoja sitten. Toivottavasti tällä kertaa et valehtele.

vierailija
Hyvä. Mutta huomioidaan nyt se vielä että valehtelit koko ajan. Etkös sanonut olit tehnyt keskustelun Ylilaudalle aikoja sitten? Mutta näköjään olikin sitten vasta tänään. No mutta heipparallaa sinne ja vie nämä muut huutajat mukanasi.
Ja eiks tää oo se sama joka sanoi hän ei missään tapauksessa kerro missä uusi keskustelu on, kun tietäjät tietää 😉😂. Ei ne sit tienny, kun piti kuitenkin ilmoittaa täällä. Oikke kovalla äänellä ja draamalla. Tää on ihan parasta. Olen seurannu ton kirkumista täällä ihan liian kauan. Toivottavasti tosiaan on ny adios pysyvästi.

vierailija
Noh vihdoinkin. Kyllä kesti. ADIOS!!

vierailija
Olen aikas varma että kun keskustelu hiipuu täällä vihaajien lähdettyä ylikselle, niin eipä mene kauaakaan kun fanit seuraavat perässä 😂 Fanit suorastaan janoavat riitelyä. Ja sitähän ei sitten enää saa kun vihaajat eivät ole kommentoimassa takaisin.

Yhteistyössä