********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
Tänään ovistestiin tuli sellanen haalee toinen viiva, joten huomenna vois tulla jo vahva. Saapi nähdä. Mutta aateltiin pupuilla tällä viikolla joka aamu. Luin jostain, että aamu olis parasta aikaa.. Ja olis kiva kun ovulaatio olis jo ennen viikonloppuu niin sitten pääsis testailemaankin aiemmin :D

Halfcafnonfatlatte sulla on hyvä asenne! Kunpa mullakin olis samanlainen, oon vaan niin malttamaton.

suunnistaja: kovasti vaan peittoa heilumaan ;) oliks sille mitään perustetta, ett minkä takia tuo aamu ois parempi?

täällä eletään kierron tasasta vaihetta. täti jätti rauhaan ja seuraavaan ovikseen menee vielä viikon verran ainakin.

ootteko te jo lomat pitäneet? mun pitäs viel pari viikkoa jaksaa ja töis vauhti sen kun kiihtyy, oon ihan kypsä koko touhuun ja väsyttää.. |O

^ juu, aivan ihanat tossut!!!! en ikuna osais tehdä. (vaikka käsityöammatissa olenkin)

(.) ei mitään.... no, ehkä ihan pientä nippailua muniksissa. odottelua vielä viikko, että päästään edes pupuilu-toimiin - nyt ollaan vaan harjoiteltu.

myymä
Täällä ollaan jo ihan ulkona meiningistä. Niin monta kertaa oon jo ovista arvuutellut mutta nyt mä kyllä vannon et tää on ovis! :D Kipu on niin kova ettei kunnolla kävellä pysty (mutta pupuillahan pystyi vallan hienosti kun pakko on :LOL: ) ... En sittne tiedä että mahtaako nämä simpat ehtiä enää mukaan kun kipu on nyt huipussaan...
Onneksi oltiin sunnuntaina... :)

myymä
:flower: Keskiviikko 2.7.2008 :flower:

yellow......................kp19/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp13/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp14/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp12/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp8/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp19/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp15/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp20/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp16/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp12/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp11/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp11/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella

johanna83...............kp10/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

Huomenta kaikille!

Suunnistaja- mun asenne on sellasta itsensa suojelemista... kun ei sita niin kauheesti odota, ei petykkaan. Kaikki on mulle sanonut, et kierukan jalkeen se raskautuminen nimittain keeeeestaaa... ja mulla menee helposti jutut sille kiihdytyskaistalle ja aivan overiksi... :D

Muuten nautin kesasta ja odotan ensi viikkoa!!! Ehka munkin pitais alkaa kutoa! =)

myymä
Hoplaa!
Mulla kivut jatkuu EDELLEEN mutta selkeästi lievempänä kuin eilen. Että kai se ovis sitten jo oli... Noh, nyt vaan syvästi toivon tärppionnea meille ihan jokaiselle! tuntuu kyllä tää kuukaus aina ihan piinaavan tuskaisen pitkältä. Miksi ihmeessä nainen voi tulla raskaaksi vain kerran kuussa :( ihan typerää...

Myymä sanos muuta. Mutta toisaalta omalla kohdalla on hyvä että tää kuukaus tuntuu pitkältä koska on koko heinäkuu lomaa :D

Tänään tuli ovistestiin kaks viivaa, lähes saman vahvuista. Yks kerta jo pupuilua tänään takana. Saa nähdä innostutaanko vielä illalla vai aamulla sitten taas. Lähetään tänään mökkeilemään ja tekis mieli juoda hieman sidukkaa, mutta luin jostain (taas) että se voi haitata lapsen kiinnittymistä. Mitenköhän on?

HaLPe Löysin tuon tossun ohjeen netistä. tässä linkki ohjeeseen ohje on englannin kielinen...
http://members.home.nl/tdpj/Patronen/Bootees/Saartjes%20bootees.pdf

Minähän oon jo tehnyt vaikka mitä vauvalle. vaikka ystäväni sanoikin ettei sais mitää kutoo ennen kun on raskaan...

Suunnistaja
mä oon kuullut samaa että alkohooli voi haitata lapsen kiinnittymistä...siitäkös johtuukin etten vielä raskaana...mmm...pitääpäs lopettaa moinen puuha tyystin..

löysin tälläisen
http://www.helistin.fi/?page=7905050&qid=1610552

tuon luettuani niin päätin etten juo enää...en vaikka viikonpäästä ystävän synttäri bileet...pakko keksiä jonkin teko syy miksen juo...

heippa. samaa mieltä kuin edelliset tästä raskautumisen vaikeudesta!!! Miten joku voi tulla raskaaksi kerta panolla tai vahingossa? Tai noh... niin kai se sit kai tapahtuu parhaiten kun sitä mahdollisuutta ei des ajattele. *heittää aivot narikkaan*

(.) ei mitään - ei sitten niin mitään... pupuilu-harjoitukset jatkuu. Ärsyttää kun kaikki kaverit ja muutkin ystävät sanoo, että "te yritätte liikaa" "koittakaa nyt unohtaa koko asia niin kyllä se siitä" JUST JOO!!! hhhmmmpphh... ei pysty.

:wave: Tänne kuuluu lisääntyvää limaa ja tänään toivottavasti jatketaan pupuilu-harjoituksia. Laskennallinen oviksen aika on huomenna. Pupuilu jatkuu kunnes tulee se oviksen jälkeinen "kuivakausi". Ellei sitten jää "vaihde päälle"... :p

Kiiros TinyAngelille tossuohjeista. Lisään ne tuohon "täytyy toteuttaa" -asioiden listaani. Ei kuitenkaan ennen plussaa!!! Varmuden vuoksi... =)

myymä
:flower: Torstai 3.7.2008 :flower:

yellow......................kp20/27...............yk1.haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp14/28.................yk? haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp15/29-30.........yk4....haaveissa ensimmäinen
Suunnistaja ............kp13/26-31..........yk4...haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp9/24-27..........yk5...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp20/??..............yk1..haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp16/28-35..........yk?..haaveissa ensimmäinen

myymä......................kp21/28..............yk1.....haaveissa toinen
Halfcafnonfatlatte....kp17/26...............yk4......haaveissa toinen
siru .........................kp13/26...............yk2......haaveissa toinen

dreamer78...............kp12/32...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp12/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella

johanna83...............kp11/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

myymä
Hyvää Huomenta kaikille!

Tänään on ensimmäinen kivuton päivä. Ei nippailua, ei jomotusta, ei mitään! Eli voin vaikka vannoa että kyllä se oli ovis, joka mua tiistaina piinasi! :) Toivottavasti olis sunnuntain siittiöt olleet reippaita ja vahvoja jotta oisivat tähän mukaan ehtineet koska tiistain simpat tuskin ehti mukaan... kipu oli ollut jo sen verran pitkään!
Alkaa olee tää vauvakuume kyllä sietämätön. Eilen sain kuulla yhden kaverini plussanneen. PIru piru piru mä tahdon kans! (malttamaton yk 1... eh)

TinyAngel Mä oon lähdössä vkl:na ratsastasusleirille jossa oli tyttöjen kanssa tarkoitus ottaa illan istuessa pari sidukkaakin mutta mä kyllä jätän kans suosiolla väliin jos sillä on jotain vaikutusta tohon kiinnittymiseen...

Suunnistaja No teillä ei ainakaan ovis oo ohi mennyt ilman pupuiluja, joten aika hyvät on tärppimahikset nyt teillä :)

good moorning :wave:

sielthän ois myymä sitten tyttö tulossa jos tärppi käy :heart: (jos siis noihin juttuihin uskoo)
välillä iskee kovastikin tuo malttamattomuus. -ja mun täytyy tunnustaa, että menen hetkeksi aivan puihin kun kuulen ystävän/tuttavan raskausuutisesta. samalla tulee ärsyyntynyt ja pettynyt olo siitä kun ei vielä itsellä... --> kateutta joo :(

kierron ensimmäiset pikku nippailut koettu eilen, että kai siel muniksis joku kasvaa ja ovisaika lähestyy :snotty:

myymä
johanna83 Tiedän tunteen.. enää mulla ei moista ole MUTTA aikanaan kun mies toppuutteli esikoisen kanssa ja tuttavapariskunta kertoi raskausuutisen niin mä kertakaikkisesti itkin koska mua ketutti NIIN paljon että muut saa mutta me ei..
Jos tärppi käy niin eipä ole varmaa tuleeko tyttö vai poika koska en sitten tiedä että onko sunnuntain simpat jaksaneet sinne asti vai onko kenties tiistain simpat vielä ehtineet ensin ;) hehe! siinäpä pulma!

Tuli se ovis tännekkin kp14/28 ja plussan tikutin. En muuten suosittele kotitesti.fi ovistestejä. Tilasin niitä ison paketin ja ne käyttäytyy ihan merkillisesti. Ensin tulee testiviiva ja sitten siihen paikkaan mihin toisen viivan pitäisi tulla tulee punainen pläntti joka häviää. Lopuksi siihen ei jää muuta kuin testiviiva. Ostin prismasta uuden paketin ja siihen tuli eilen jo viiva vaikka ei yhtä vahva kuin testiviiva, mutta kuitenkin. Kotitesti näytti ihan valkoista.... Prisman testillä sain tänä aamuna plussan(testi pitää tehdä aamulla) Täytyy vielä koittaa se toinen testi tänään jos se toimii samoin lähetän ne takaisin.

Onneksi se ovi nyt löytyi, niin pääsee jännäämään parin viikon päästä. En uskalla ottaa yhtään alkoholia jos se vaikuttaa kiinnittymiseen.

Yhteistyössä