***** vkon 34 plussaajat *****

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 9.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 23/?...................yk 1.........esikoinen
Tinkatar.............kp 22/33.................?............esikoinen
dreamer78.........kp 21/30................yk 5........3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 21/30.................yk 8.......toinen
Talvis.................kp 20/30 (-43).....yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 19/26-32..............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 18/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 17/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 17/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 16/30....................yk 2.......?

:flower: HAAMUJENGI :flower:

:heart: PLUSSANNEET :heart:

moips!!

kyllä mää päivittelen, yleensä tällee kahden päivän välein... saa päivitellä joku muukin jos tahtoo joka päivä listan nähdä. =)

mimmeli teretulemast :wave:

Ezmeralda pahoittelut menkkojen ilmaantumisesta!! No mut uuteen kiertoon tohinalla vaan.

dreamerin ja Kaarinan kanssa vähän sama meininki, odottelee ihan tyhmänä jotai kiinnittymiskipuja tai vuotoa.. pöh.. :(

juu en mä noista lämmöistä nyt niin ookaa. mutku se näytti mittari jo pari kertaa 37 päivälläki. :ashamed: mun normaali on siis 36,6. äsken laitoin elohopeamittarin 5min suuhun, 37,3.. pääs on kieltämät hiukan pökkeli olo... ja digitaaline näytti 37,2.. jaiks... se ei normisti näytä mulle koskaan yli 37. *nielaisee*

mä niin haluan sen lapsen meille. nännikipu on hellittäny, vieläkin ne tuntuu semmosilta pieniltä kiviltä koskettaessa, ja ovat arat... mut missään vaiheessa "oviksen" jälkeen mulle ei oo tullu limatonta kautta. lorisee lorisee vaan.

arvatkaas mitä oon puuhannu tänään. =) kävin eilen kangaskaupoilla ja ostin tykötarpeita vauvanvaatteisiin. tänään on loihdittu jo kahdet 50cm housut =) ne on NIIN söpöt. mieski sanos vaan "voih" kun näytin. yleensä se hymisee mun tekeleille mut nyt se jo nieleskeli ku oli niin söpöt.

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 10.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 24/?...................yk 1.........toinen
Tinkatar.............kp 23/33.................?............esikoinen
dreamer78.........kp 22/30................yk 5........3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 22/30.................yk 8.......toinen
Talvis.................kp 21/30 (-43).....yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 20/26-32..............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 19/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 18/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 18/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 17/30....................yk 2.......?

onko ketään aiemmin raskaana olleista huomannu semmoista raskausoiretta, kun häpyalueen jomotus. joillain oon kuullu vihloneen häpyluuta. mutta niinku semmone jomotus/puutumisfiilis, ku joskus tuntuu niinku menkkojen aikana, et pimppa puutuu :D mulla tuntuu semmoselta. härö :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
onko ketään aiemmin raskaana olleista huomannu semmoista raskausoiretta, kun häpyalueen jomotus. joillain oon kuullu vihloneen häpyluuta. mutta niinku semmone jomotus/puutumisfiilis, ku joskus tuntuu niinku menkkojen aikana, et pimppa puutuu :D mulla tuntuu semmoselta. härö :eek:

heh. hauskaa, että jollain muullakin pimppa puutuu. mulla myös menkkojen aikaan/alkupäivinä tuntuu siltä. ja on myös tuntunut muulloinkin loppukierrossa - muistaakseni.
Kyllä mulla on jomatellut tosta keskeltä häpyaluetta ihan ilman raskauttakin; siksi oon jättänyt analysoimatta 2 viime kierrossa niitä tuntemuksia ku ne ei kerro mitään.

(.) no, ei mitään. tuskin tässä tiineenä ollaan. ihan sama olotila kuin aina ennenkin samoilla päivillä oviksen jälkeen. tänään siis dpo5... täytyy toivoa että olis kuitenkin joku kiinnittymis-puuhissa tuolla mun alakerrasa ,vaikkei sitä mulle kerrokaan. ;)

TÄRPPI-ONNEA MUILLEKIN!!!

Aatelkaa että meidän pinosta PLUSSAA VÄHINTÄÄN 3 tai 4!!! :attn:

Sen verran haluan korjata vielä että mulle voi laittaa tuonne että toinen lapsi olis kyseessä, koska meijän poika oli ja tulee aina olemaan mun esikoinen vaikka ei montaa päivää saanut täällä ollakaan.
Kiitos. =)

moikka tännekkin pinoon :wave:
Talvis kiva että olet kaivannut minua :D
Minäkin kaipasin teitä niin että pakko oli palata takaisin...
Piti pitää vähän "taukoa" hössäämisestä..alkoi niin masentaa kaikki tää...
Pakko vaan oli saada muuta ajateltavaa...mutta eihän täältä pysty kauaa poissa olemaan.Olette niin mahtavia :D

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 11.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 25/?...................yk 1.........toinen
Tinkatar.............kp 24/33.................?............esikoinen
dreamer78.........kp 23/30................yk 5........3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 23/30.................yk 8.......toinen
Talvis.................kp 22/30 (-43).....yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 21/26-32..............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 20/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 19/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 19/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 18/30....................yk 2.......?

no niin... meidän viikko lähenee!! :) ovikset pitäis olla jo takana kaikilla, ainakin teoriasssa...

Mitäs tuntemuksia kellään? Varsinkin kiinnostaa TinyAngel, Miigu, Kukkavanamo ja Talvis... Kun teillä noita yrityskertoja on jo vertailun vuoksi.. että onko eri olo vai sma olo kuin ennen? ;) miigulla tasi olla jo jotain outoa tuntemusta, mut entäs muut?
Meikällä on samat tuntemukset; paitsi nyt ei oo rinnat viä kipeytynyt... Lämpöjä oon mittaillut, MUTTA eri aikaan kuin aiemmissa kierroissa: nyt oon mitannut 6.40-45-7.00.. ja aiemmissa kierroissa 6.15... Ja nyt onkin sit korkeemmat kuin ennen, mut tiedän et se johtuu tosta ajasta, KOSKA päivä ja ilta lämmöt on samat kuin aiemmissa kierroissa. Ja nyt tulee samanlaista tahmaista valkkarii kuin ennenkin... semmosta.

omasta navasta vähän yrityskertojen vertailua...

yk 1 ja 2 oli suhteellisen samanlaisia. koko ajan kolotti ja nippaili ja nippaili lisää. kierrothan olivat simopitkiä, ja viimeiset 1-1½ viikkoa niistä kierroista oli rintojen särkyä.

yk 3 oli erilainen näihin kahteen verrattuna, kun mitään ylimääräisiä nipistyksiä ei ollut. luulin oviksenkin tapahtuneen siinä kierrossa kp 15, kun jouduin kesken leivän leikkuun kumartumaan kaksinkerroin kivun vuoksi. no, eipä ollut. kaksi viimeistä viikkoa rinnat taas särki.

tämä yk 4 taas ihan erilainen. heti menkkojen loputtua alkoi se kuvailemani ahdistava rintojen pakotus kutina aristus. ovispäivää en pysty varmuudella sanomaan, mutta rintojen pakotus alkoi helpottaa kp 16 jälkeen. eli oletan että siinä vaiheessa, kun estrogeeni lähtee hiukan laskuun = oviksen jälkeen. sen jälkeen iltalämmöt ovat olleet 37,2-37,5 välillä, kun normaalilämpöni on aamuisin 36,6 ja illalla 36,8. menkkajuilintaa alavatsalla "oviksesta" lähtien. eilisillasta alkaen alavatsalle on ilmaantunut myöskin viiltäviä kipuja. ne liittyvät tilanteisiin, joissa liikahdan äkkiä, tai yritän jännittää vatsaa. en pystynyt pieraisemaan, koska se olis vaatinu vatsan jännitystä ja en kestäny sitä kipuu :LOL: sama jos yskäisen, tai käännän kylkeä sängyssä. on kumma jos en oo raskaana :ashamed: plus, eilen illalla kauhea itkukohtaus tästä vauvansaamisesta.

aha - Talvis. no kyllä sulla pitäis nyt olla salamatkustaja mukana!!! toivotaan! Jännä juttu että sulla on rintoja särkenyt jopa 2 viikkoa!!!! mulla on "vaan" 1,5 viikkoa pahimmillaan särkenyt eli ei ihan oviksesta asti vaan dpo 3-7 lähtien.... Mulla kierrot ollu 34-28 eli lyhentynyt ja ovikset kp19 ja 16: olen ne tikuilla ja kivuista bongannut. Ja mulla oli sama juttu ekoissa 3 kierros, et oli kauheesti nippailuja ja oireita ja viiltoja ja vetoja jne... olin varma että on tärpännyt; ja pikku hiljaa ilmeisesti ovisoireet laimenee... No, eipä ainakaan sekoita niitä enää R-oireiksi. :headwall: :D

dreamer juu niin määkin toivon :heart: tai sitten ainakin että kierto normalisoituis... pakko noi on jostain johtua.. :ashamed: ja muistan, että se tissikipu kesti tosiaan kaks viikkoa. alkoi sillon, ku testasin kp 30 kieppeillä ja kierrot meni yli 40pv.. juu ei tartte hakata päätänsä seinään kun ei sekoita r- ja o-oireita :LOL:

mulla ei oo eilisen jälkeen enää tuntunu pistävää kipua. missäkähän sen kiinnittymiskivun pitäs tuntuu?

mulla on ollu rinnat kipeenä jo viime kierrosta asti. luulin sillon ihka varmaksi että olisin raskaana kun oli vaikka mitä oireita. mut kävin tk:ssa otattamassa raskaustestin verestä ja se oli nega. kierto venykin jostain syystä 39 päivään.

voikohan oireena olla että vesi haisee kloorille? toissa päivänä olin suihkussa niin piti haistella vettä moneen kertaan jotta haiseeko se tosissaan. ukkokin piti huutaa haistelee mut ei se vaa mitn haistanu :)
mut ei kait se mulla voi mikää oire olla viel täs vaihees.
varmaan taas kuvittelen kaiken tai jotain :p

Dreamer Kyselit niistä oireista. Mulla on tätä samaa linjaa kuin aiemmissakin kierroissa, eli ei juurikaan mitään oireita. Nyt harmittaa vietävästi kun en esikoista kuumeillessani kirjoittanut mitään oireita ylös. Arvatkaa vaan muistanko huhtikuulta 2005 yhtikäs mitään enää. Jotakin tuntemuksia tulee mieleen, mutta ne on kaikki muistaakseni plussan jälkeisiä oireita.

Tämän oireettomuuden ja 4 pupuilukertaa ennen ovista/oviksen aikana huomioiden tuskin olen raskaana. Tai jos olen niin ihmettelen kyllä suuresti. Alkaa pikkuhiljaa pänniä tämä vauvakuume.

Eilen kyselin mieheltä, että eikö sitä yhtään harmita kun ei ole vielä tärpännyt. Ei kuulemma harmittanut, tulee jos tulee. Eli mun mies tjottailee ja mä olen sekopäinen kuumeilija ja YRITTÄJÄ. Miten miehet voi ottaa nää jutut niin älyttömän rennosti. Tiedän, että täällä on monia jotka on yrittäneet yli vuoden ja kauemminkin, mutta alkaa jo mietityttää missä on vika kun ei onnistu.

Sori omanapainen vuodatus. Ihanaa kun on edes tämä paikka mihin saa purkaa tuntojaan.

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 12.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 26/?...................yk 1.........toinen
Tinkatar.............kp 25/33.................?............esikoinen
dreamer78.........kp 24/30................yk 5........3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 24/30.................yk 8.......toinen
Talvis.................kp 23/30 (-43).....yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 22/26-32..............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 21/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 20/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 20/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 19/30....................yk 2.......?

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 13.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 27/?.....................yk 1........toinen
Tinkatar.............kp 26/33...................?...........esikoinen
dreamer78.........kp 25/30..................yk 5.......3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 25/30..................yk 8........toinen
Talvis.................kp 24/30 (-43).........yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 23/26-32.............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 22/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 21/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 21/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 20/30....................yk 2.......?

menkkajuilinnat jatkuvat, lämpöjä en oo mitannu mutta tunnen ku se on korkeammalla. töistä kun tulin, niin sammahdin sohvalle. vaik oon pökkeli aamuvuoron jälkeen, ni en yleensä koskaan nuku sen jälkeen... :/ tää vatvominen menee iha sairaaks jo...

Tinkatar juhuu? mitäs siulle kuuluu? olekko hengissä vielä :D

Moikkelis taas pitkästä aikaa. Hauskaa, että Talvis kaipailikin mua juuri sopivasti :)

Käytiin miehen kanssa lomailemassa viikon verran Keski-Euroopassa ja vielä sen jälkeenkin olen yrittänyt pysytellä täältä vähän poissa. Viimeksikin kun se hieman matalammalla profiililla oleminen auttoi plussaamaan - aivan kuin se olisi siitä johtunut.

Ovis meni jossain vaiheessa tuossa reissun aikana, en ihan tarkkaan kyllä tiedä, että milloin. Tällä kertaa olen sitten normaaliakin epätietoisempi siitä, milloin tädin pitäisi pärähtää kyllään. Mulla kun nuo kiertojen pituudet ovat vaihdelleet siihen malliin, etten itsekään perillä pysy. Testailen varmaan viikonloppuna seuraavaksi, josko mitään näkyisi. Kuvittelin jo virtsan samentuneen (se oli ainakin ekalla kerralla yksi oire), mutta se voi taas olla toivorikasta kuvittelua. Miehen kanssa ollaankin naureskeltu, että nyt on taas se vaihe kuusta, kun yritän lukea *kaiken* oireksi :LOL:

minäpäs sitten malttamattomana testasin tollasel herkällä testillä....mut perskele se oli viallinen testi.....se punanen väri jymähti just tohon viivan paikkaan. vähän meinaa potuttaa... nyt siit ei ota mitää selvää...ku se viiva on sellanen katkonainen mis välil näkyy punasta ja välil ei. :headwall: pääki on jo kipee täst tihrustamisesta

Tinkatar toivottavasti oli kiva reissu :) oon mä täs jo pidemmän aikaa muistanu et ei oo sua näkyny, mut ei o muistanu huudella B)

miigu voi harmin paikka. mikä testi, mistä? apteekist vai netist? kerroppa huonosta tavarasta, ainaki kotitesti.fi:st on saanu uuden testin, kun on ollu viallinen... miraclella muistaakseni kanssa oli ikkunassa jotain kummallisia viivoja.. ja sai uuden... ;)

(.) hain kaupasta tänää kertismukeja. nyt voin sit testaa ihan koska haluun ;) huomen ois ehkä liian aikasta, mut sit en voi tod näk koko viikonloppun testaa... en halua jos mies on kotona, ku kerron hänelle jotenki kivasti :heart: maanantaihin se taitaa mennä.

moi. jännäilyt alkaa lähentyä - ainakin teillä muilla...
TOIVOTAAN PALJON PLUSSIA TÄHÄNKIN PINOON!!

(.) no... rinnat kipeytyi hieman eilen ja tänään vähän enemmän. Reipäisykivut aivastaessa on ihan kauheita. Kyllä mulla on jotain vikaa tuolla alhaalla; ei nyt luulis et naisen sellaisista tarvis kärsiä normaalisti!?? Valkkari on paksua ja valkoista, ehkä nyt tänään hieman löysempää kuin aikaisemmin täs kierros... "Menkkakivut" tuntuu munasarjojen ja kohdun kohdalla tällai ku istuu kotana rauhas. täti voi tulla tänne jo 4 päivän päästä eli sunnuntaina... no, maanantaina toivottavasti viimeistään jos on tullakseen. ei toivottavaa!

se test oli romed merkkinen... tilasin sen www.danlab.fi

eipä kyllä oo mistään kotosin. tein ton toisenkin niin ei tolla ainakaan kovin haamuja testailla kun toi tausta jää haaleen punasex vaikka on kuivunutkin jo. sit tos näkyy ihan selvästi toi viivanpaikka. mulla tuli vähän tummempi viiva sen viivanpaikan viereen...et otappa tosta siis mitn selvää...
:headwall:

eli odottelempa (ainakin yritän malttaa) siihen asti jos sattuu menkat olee myöhäs.

Yhteistyössä