***** vkon 34 plussaajat *****

Eilen tehty nega testi, menkkoja ei kuulu vieläkään. Nyt kuitenkin ihan rauhassa odotellaan ja ensi viikolla testaan sitten apteekin omalla testillä ja jos ei mitään, niin pyydän verikokeen ottamaan. Siis jos menkkoja ei ensi viikkoon mennessä kuulu. Kyllähän mä haluan tietää sitten syyn, jos raskaana en olekaan, miksi niitä ei ole tullut vaikka ehkäisykin on poissa.

Tämä kun on ihan ensimmäinen kerta näin. Kuopuksesta tein plussa-testin samana päivänä kun menkkojen piti alkaa ja tästä oon tehnyt monta testiä ja kaikki negaa.. Tosin, eihän tästä ole vielä viikkoakaan siitä kun menkkojen olis pitänyt alkaa.

Ilmoittelen uusia kuulumisia ensi viikolla. Teen silloin apteekin testin. Me jo tossa miehen kanssa mietittiin, et onko mulla ollut viallisia testejä, kun testannut kuitenkin muutaman päivän sen jälkeen kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja nega sieltä tuli. :)

Mutta palaillaan sitten ensi viikolla asiaan, kun ei tänne kummempia kuulu. Samat oireet jatkuvat eli mummotauti, rintojen arkuus, nipistely/vihlominen alavatsalla. Ja mä tosiaan syön tuplasti enemmän ja koko ajan vaan ruoka mielessä. :ashamed: :)

Aamulla testasin malttamattomana negan. Tai no pienen viivanpaikan olin näkevinäni. :LOL:

Todella omituiselta tuntuu massussa mutta mistäs minä muistaisin miltä nyt tuntuukaan kuulua kun luomumenkkoja ei ole ollut kahdeksaan vuoteen...

miigu123 Harmillista kun se täti ei osaa pysyä poissa.:hug: Onnea uuteen yritykseen.

Markka84
Mä en uskalla testata, pelottaa että negahan se sieltä TAAS. Koska nyt olen oppinut että jos testi näyttää negaa niin se myös tarkoittaa sitä etten oo raskaana. Menkat on vaan myöhässä.
Parempaa onnea sinulle. Toivottavasti plussaksi vielä muuttuis.++ :whistle: :heart: :heart:

Mä oon niiiin onnellinen!!!!!

Voinko enää onnellisempi ollakkaan kun aamulla testiin haalea viiva ilmestyi.
Hieman vielä ymmällään ollaan voiko tää tosiaankin totta olla. Mutta totta kai tää nyt sitten on.
Olo on niin uskomaton kumpa nyt vaan pysyisi matkassa mukana.Testailen varmaan huomenna uudestaan...sitten uskon ihan tosissaan... :D

tässä kuvaa testistä.Luonnossa viiva ehkäpä hieman selkeämpi...vielä se kyllä haaleampi kuin testi viiva.

J84
Huomenta kaikille :wave: Tossa keskiviikkona, kun olin höpötelly sen mun lekurin kanssa mun menkkojen alkuun auttamisesta niin kappas kappas..eilen iltapäivästä mun menkat alkoivat..tosin pienellä vuodolla, mutta kuitenkin ne tulivat sieltä ilman apuja eikä tarvinnut odottaa kuutta viikkoa et voi varata ajan. Siis voiko ihminen olla onnellisempi siitä et kroppa toimii taas...nyt pääsee todenteolla toiveilemaan kolmatta lasta. Ehkäpä sitten joskus taas tulen tänne roikkumaan :) Niin ja onnea erittäin paljon TinyAngel :hug:

Nyt on pakko valittaa tänne, kun ei tuo mieskään jaksa enää kuunnella. :D

Koko viikon lopun ollut ihan kauhee öklö-olo, siis ihan hirvee.. Nytkin mietin et juostako vessaan vai ei.. Siis se alkoi jotenkin salakavalasti ilta pahoinvointina ja nyt sitä tuntuu olevan koko ajan ja ohi ei mene millään vaikka söisikin. :x Onkohan tämä nyt sitten kuitenkin raskautta, en malttais odottaa millään huomiseen. Jos olisi vatsatauti tulossa, niin kyllä kiertelisi myös vatsassa, mutta kun tää on vaan tätä pahoinvointia ilman vatsakipuja.

Suolaista tekis mieli ihan älyttömästi, samoin jotain oikein rasvaista. :D Korvapuusteja olen tuossa just viimeistä peltiä vaille valmis, siis paistumassa on jo, mutta ei ne tuohon rasvaisen/suolaisen himoon nyt auta. Yks pussi poppareita löytyis tuolta vielä, et ehkä tässä on ne tehtävä.

Testin käyn ostamassa huomenna, jos jaksa mihinkään liikkua kun töistä kotiudun. Puoli kuuden maissa kuitenkin vasta kotosalla. Kaupassa toki pitäis käydä, jotta olis ruokaa tuolla kaapeissakin et samallahan sitä tulis siinä apteekissakin käytyä. :) Mutta eipä muuta, mä jatkan tämän kuvottavan olon kanssa tätä iltaa.

Yhteistyössä