***** vkon 34 plussaajat *****

Nyt vasta ehdin lukea pitkästä aikaa (heh.. eilisestä aamusta... + tän aamuinen jouskarin plussaus iski aamulla silmille. :) )
Voi DEVI, höh. no, sulla on nyt sit jotain odotettavaa ku sait sen tikku-arsenaalin! :)
ja miigu - pahoittelut negasta, tyhmää!!!
TALVIS on kans siellä valmiina tkkujensa kanssa metsästämään PLUSSAN! kyllä nyt pinon päivittäjän tarvii plussata! ;)

dreamer olen aivan samaa mieltä :) ja te kaikki muutkin mun kanssa!! sen vaan sanon et jos ei tässä paksuna olla ni ainaki kroppa huijaa lahjakkaasti... tänään just olin kaverin kanssa kahvilla, ni hän kyseli et miten vauvahaaveet... käski ilmottelee heti ku plussa pärähtää, ja niin teenkin. ainoastaan sukulaisilt salaan sinne pidemmil viikoil.

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 14.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 28/?.....................yk 1........toinen
Tinkatar.............kp 27/33...................?...........esikoinen
dreamer78.........kp 26/30..................yk 5.......3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 26/30..................yk 8........toinen
Talvis.................kp 25/30 (-43).........yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 24/26-32.............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 23/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 22/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 22/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 21/30....................yk 2.......?

:flower: HAAMUJENGI :flower:

:heart: PLUSSANNEET :heart:

dreamer78
Kyselit että onko ollut mitään tuntemuksi...mmm.
eipä oo tainnut olla...no repäsy kipuja tunsin viime viikon perjantainakohan se oli??
Muuten ei mitään tuntemuksia. En tiiä sitten onko hyvä vai ei?!?
Viime kierrossa kyllä kuvittelin vaikka mitä oireita ja en kyllä raskaana ollut.
Menkat olivat vain melkein viikon myöhässä. :|

TALVIS: kyllä on jännät paikat, varsinkin se jännittää että kuka teistä plussaa... itellä on kyl aika huonot mahikset.... ihan samoja oireita kuin ennenkin; ei mitään uutta. LÄmmöt alkaa laskemaan ja sitä rataa. toivon että täti tulee maanantaina, jos on tullakseen.
Lehmis... ;) et sitten oo itseäs analysoinut? tuleeko plussa ihan puskista? ;)
TA: no, oireettomuus on joskus ihan hyvä juttu ;) . ja parempi mielenrauhan kannalta ettei kauheesti oireile ku sit ei tipu ihan niin korkeelta, vaikka tietty nega harmittais!

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 15.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 29/?.....................yk 1........toinen
Tinkatar.............kp 28/33...................?...........esikoinen
dreamer78.........kp 27/30..................yk 5.......3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 27/30..................yk 8........toinen
Talvis.................kp 26/30 (-43).........yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 25/26-32.............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 24/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 23/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 23/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 22/30....................yk 2.......?

Testing...
ma 18.8 Talvis

esikkopinoon jo naureskelinki, että mää pönttö menin sit testaa aamulla. tuhma minä. no, yllätys, se oli nega :LOL: oli semmone kotitesti.fin 10mIU liuska... :D mitä mä oikein odotin dpo 10? :) heh pistetään aamukooman piikkiin ;) maanantaina sitten uusiks, niinku aiemmin suunnittelin. laitelkaas tytsyt testipäiviä, jos haluatte. just in case se täti ei tuliskaa paikalle ;)

vai on ihmiset koittaneet pysyä palstasta erossa. tottahan toki väli tuntuu et oman mielenrauhan vuoks netti vois olla rikki jokusen päivän... mä oon jo niin tottunu tähän netis pläräilyyn, kun on toi vuorotyö eikä oo sit aina semmost erikoist tekemist ennen töitä/jälkeen... eri asia parin viikon päästä, ku päivät alkaa mennä koulussa.

tsemppiä meille kaikille!! vienot plussatuulet täältä lähetän +++++ :whistle: ei aina niitä ravistavia, loppuu voimat ku pitää aina koittaa pystys pysyy. nää on tämmöset lempeet tuulet

Moi kaikille!

Talvis, kyllä sen ymmärtää että testailee jo malttamattomana, kun sen plussan niin kovasti haluaisi nähdä. Toivotaan, että se vähän myöhemmin sinne pärähtää. Eikös sulla ollut jotain oireitakin jossain vaiheessa?

Ja kaikille muillekin toivon oikein paljon plussaonnea! Se on vaan aivan ihmeellinen tunne, kun sen plussan siihen tikkuun saa. Miekin aikoinaa kuvittelin että kuinka onnellinen sitä sitten on kun joskus sen plussan saa. No sit kun sen esikoisesta silloin v.06 maaliskuun aamuna sain, niin sitä ei tahtonut uskoa. Oli vaan ihan hämmentynyt olo, ja tosi epävarma... Ajattelin, että se testi on kuitenkin pakkasessa vioittunut;) Siitä osasi kunnolla iloita vasta sitten myöhemmin, vaikka tietenkin olin varovaisesti onnellinen koko ajan..

Täällä ei tosiaan minkäänlaisia oireita ole, olen melko varma, että en tässä kuussa ainakaan raskautunut. No, siihen kun ei sen enempää voi vaikuttaa, niin se on vaan "kiltisti" ooteltava, että milloin sen plussan aika on. Vaikka ei siihen kyllä meinaa pystyä...

Lehmis, itekkin yrittänyt samaa, mut kun se on niin hiton vaikeeta...

mulla tuli aamulla paperiin aamulla vähän tuhrua ja sen jälkeen ei oo tullu mitään. ei ikinä ennen ou tolleen ollu. mitähän tääki nyt meinaa. ja et tuli ennen ku menkkojen pitäs alkaa. myöhässä ne on ollu mut ei ikinä ajoissa.

miten muuten onko kukkaan tietonen että voiko oireita olla ennen kiinnittymistä vai voiko ne tulla heti oviksen jälkeen...tai siis jotenkin sillee...en ossoo selittää ;)

niinku rupesin vaa miettii et mulla on ollu tiistaista lähtien ammusta iltaan kaameen paha olo (arvellu että johtus liiasta kahvin juonnista, mut sitäkin muutenkin menee älyttömästi)päähän koskenu ja huipannu....ja aamulla on kauhee nälkä..ennen en oo pystyny aamul syömään

dreamer78 joo ainakin nyt en ees kuvittele olevani raskaana. Viime kierto olikin niin kamala pettymys että oksat pois. :( Sen tekia pidinkin hieman "taukoa" hössötyksestä ja nyt sitten ihan ok meiningillä mennään...tarkoitus ei oo testailla ainakaan ihan heti, koska olen ihan varma etten oo raskaana.

minä testaan maanantaina, jos ei täti tule jo nyt sunnuntaina.
(.) eipä mitään ihmeellistä. luultavasti vain PMS-oireita vatsassa, tisseissä ja etovaa oloa... Mä oon kuulemma miehen mielestä liian pessimistinen... !!??! :eek: ööö... että mä en sen takia raskaudu. no, kyllä mä oon aikaisemmissa kierroissa jo kuvitellut kaiken raskausoireiksi, joten nyt ei oikein nappaa kuvitella. :/
no, mut 3 vuorokauden sisällä SE asia selviää.

Dreamer78 Myönnettäköön, ehkä pienoista kropan tarkkailua on ollut havaittavissa. Ihan vähäsen vain oon tissejä kopeloinu ja peilaillu, pikkuriikisen omaa käytöstäni analysoinut, pissanutkin oon enemmän... puhumattakaan niistä mahan nippailuista ym... :headwall: :LOL: Ei vaan, oon varmaan kuvitellut ainakin puolet ns. oireista. Ja tarkemmin mietittynä oon ollut ihan täysin oireeton :D

Kaarina79 Oon huomannut... :whistle:

Talvis Mäkin näin yks yö unta, et plussasin ja sit jotenkin pullautin sen alkion kuppiin ja vein työkaverille näytille :eek: Ja mullahan on normaalit unet :whistle:

Enää en kyllä montaa päivää odota, että alan testailemaan :D Nyt alkaa kärsivällisyys loppua :whistle:

Huomenta!

Lehmis, nää unet on kyllä mielenkiintoinen juttu. Mä taas oon herännyt kahtena peräkkäisenä aamuna oikein kunnon seksiuniin. Mies oli eilen vähän ihmeissään kun ihan himokkaana kävin sen kimppuun :ashamed: . Mut sit piti lähteä töihin, tyhmää. :(

Mäkin jo malttamattomana testasin. Nega tietty tuli. Dpo kai 12. Ihmepä tuo. Oireita olen saanut kehiteltyä: tissiarkuutta ja itkuherkkyyttä. Eilen kävi sellainen, että olen merkkaillut kaikkia tuntemuksia, pupuiluja yms. joka kierrossa A4 -papereille. Unohdin ne torstaina illalla sohvalle ja miehen isä oli tullut perjantaina pojan kanssa leikkimään. Kun tulin töistä kotiin mies vaan sanoi, että pappa oli ihmetellyt mitä papereita ne on. Mies oli sitten sanonut, että ne on jotain sen ompelupapereita. Mähän pillahdin siitä itkuun ja sanoin että ihan sama kuin joku olis lukenut mun päiväkirjaa. Oli kamala fiilis ja itkin siinä hetken. Sitten mies kertookin, että se oli laittanut ne paperit talteen itse ennenkuin isänsä oli tullut. Kiva! Antoi mun siinä pillittää kuinka ja kauan. Olin vähän katkeranana jonkin aikaa. Mies kyllä pyyteli heti anteeksi kun ei ollut tajunnut kuinka arka asia se oli.

Nyt täytyy ruveta siivoilemaan, tänään tulee mun kaveri ja sen poika kylään. Kaveri on muuten raskaana viikolla 5 kai, olivat touhuilleet 4 kertaa ilman ehkäisyä. Yritän olla iloinen hänen puolestaan, mutta vaikeaa on!!

(.) ääh - mä luulen että se keltis on nyt hurjaa vauhtia surkastumassa ja hormoonit romahtamassa; etovaa oloa havaittavissa ja kiukunpuuskia miestä kohtaan. Mutta kyllä mä hippasen toivon et olis voinut tärpätä... mut oikeastaan en.. :D :saint: :headwall:

mää testailen varmaankin tiistaina jos ei menkat satu alkamaan.

nyt minä täällä kuvittelen että se eilinen tuhru ois ollu kiinnittymisvuotoo :whistle:
mut mun tuurilla se olikin vaan jotain muuta häikkää...

mullakin kaveri ilmoitti että on 9. viikolla..ja niillä oli kaiken lisäx ehkäsy käytössä.

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 17.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 31/?.....................yk 1........toinen
Tinkatar.............kp 30/33...................?...........esikoinen
dreamer78.........kp 29/30..................yk 5.......3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 29/30..................yk 8........toinen
Talvis.................kp 28/30 (-43).........yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 27/26-32.............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 26/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 25/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 25/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 24/30....................yk 2.......?

Testing...
ma 18.8 Talvis, dreamer78
ti 19.8 miigu123
su 24.8 TinyAngel

[/quote]

hihii, alkaa jännitys kohoamaan :)

mullaki ehkä tota keltarauhasen surkastumista havaittavissa... :ashamed: just noita älyttömiä kiukunpuuskia/itkukohtauksia, eilen vedin apinan raivolla töissä kun sitten kaikki vitutti niin!! lämmöt hienoisessa laskussa, jos niihin päivälämpöihin voi jotenkin luottaa...

laitoin teidän ilmoittelemia testipäiviä tonne!! hurjasti onnea kaikille!

kukkavanamo mä voin kuvitella miltä susta tuntuu... tulee semmone alaston, haavoittunut olo. mun mies on kauhean kiinnostunut mun oireanalyyseista, jos löytää semmosia esim koneelta tms (oonki laittanu kaiken kalenteriin nyt), mut sit ku kerron hänelle päin naamaa ni on ihan hiljaa. voi rassu, vauvakuume vaivaa. mut onneks ei se miehes isä niitä lukenut. :hug:

tässä alkaa tuntua vähän hölmöltä tää yritys. raakaa ajatella, että oon 20v ja vaikeeta saada lapsi. on tottunu ajattelemaan, että lapsettomuus on hieman vanhemmille ihmisille, kuin parikymppisille. tää on siis vaan ajatus, mikä välil hälvähtää mielessä. kyllä mä oikeasti uskon, että meille tulee lapsi, mutta että 20vuotiaana joutuis käyttää apukeinoja, huh huh...

Yhteistyössä