***** vkon 34 plussaajat *****

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 28.7.2008 ---------------

Tinkatar.............kp 10/33...................?............esikoinen
dreamer78.........kp 9/30..................yk 5........3./1. yht lapsi
Talvis.................kp 8/30-31(-43).....yk 4.......esikoinen
Kaarina79..........kp 6/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 5/29-30..............yk 5.......esikoinen
kerttu84...........kp 4/30....................yk 2.......?

:flower: HAAMUJENGI :flower:

:heart: PLUSSANNEET :heart:

hyvää maanantaita kaikille! :wave:
Tänään pitäis mennä katsastamaan mun auto. plää! En oo varannut aikaa joten tiedossa jopa tuntien odotus...otankin kutomis projektini mukaan. Jospa saisinkin sen takakappaleen ihan valmiiksi. :D
Olen tekemässä vauvojen huppari neuletta, jos onnistuu niinkuin ohjeen kuvassa niin se on pienen pieni ja todella söpöinen.

TA: täältä löytyy ihan oma katsastaja kotoa... ;)

(.) mulla tuntuu jo jotain tuolla muniksissa tai sit se on suoli... outoa jos ne on munikset kun yleensä tuntemukset alkaa vasta 3 päivää ennen ovista. no, kai sen sit huomaa kun SE on kohdalla.

dreamer78 vai ihan oma katsastaja löytyy...epistä! Mulla ei semmoista oo ja auto jäikin katsastamatta. Eivät ottaneet enää uusia autoja kun tietokoneet reistailivat...eli huomenna taas kerran sama juttu. :kieh:

Munkin ois tarkoitus tässä kierrossa nyt tutkii ovuloinkos ollenkaan ja jos niin milloin.Ovis tikkuja en oo ostanut, mutta ajattelin kokeilla näänkö sen mittaamalla lämpöä tai tarkkailemalla super tarkasti kehoani...oon kyllä tuollaisessa aika huono, mutta yritetään....

WAU!! kiva kun meille on tullut väriä! oikein hieno. tuli kumma olo; luulin etten ollutkaan käynyt täällä aamulla, ja mietin että onpa mulla huono muisti.. mut tajusin että ehkä tuota on sen jälkeen muutettu. ;)

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 29.7.2008 ---------------

Tinkatar.............kp 11/33.................?............esikoinen
dreamer78.........kp 10/30................yk 5........3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 10/30.................yk 8.......toinen
Talvis.................kp 9/30-31(-43).....yk 4.......esikoinen
Kaarina79..........kp 7/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 6/29-30..............yk 5.......esikoinen
kerttu84...........kp 5/30....................yk 2.......?

Hei! Päätin minäkin tulla tänne vaikka en tiedä millainen kierto tulee kun hormonikierukka vasta poistettiin. Nyt on kp 2 menneillään ja aina ennen kierto kesti 28 päivää mutta saa nähdä miten nyt menee. Kierukka poistettiin viime perjantaina ja samana iltana tuli jonkunlaista vuotoa joka loppui yöllä. Ja eilen alkoi tavallinen vuoto ja tutut oireet.. :x
Gynekologilta sain "luvan" vaikka heti yrittää.
Minulla on ennestään kaksi lasta,miehellä yksi ja sitten yksi yhteinen,joten tässä on toinen yhteinen tekeillä :D Kaikki asuvat meillä mutta isommat käyvät säännöllisesti exien luona.

TERVETULOA miigu123 ja Ezmeralda !

miigun kanssa ollaankin ihan samoissa! :) koska odottelet oviksen tulevan?

(.) ei mitään vielä ainakaan. tai no kyllä tuntuis että muniksissa jotain tapahtuu: välillä viiltelee, ja pörisee ja nippailee... eli siellä ne kasvaa. NE?!?!??!!? siis kai SE! ;) yksi nyt ainakin. EDES!

Liityn joukkoon jännäilemään.
kukkavanamo..........kp 8/26-32.........yk4.........toinen
Eli tosiaan pikkukakkonen olisi tervetullut meidän perheeseen, johon kuuluu minun ja mieheni (29 ja 31 v) lisäksi 2,5-vuotias poika.

Täti on nyt häipynyt ja päästään pikkuhiljaa hommiin ;) Viime kierrossa testailin ovista ekan kerran, mutta plussa jäi saamatta. Viivat vahvistui niin, että kp 12 oli vahvimmillaan. Sitten kp 13 jo hyvin haalea. Täytyy nyt yrittää testata vaikka kaksi kertaa päivässä kun viiva alkaa tummumaan. Jos nyt tulisi eka kunnon ovisplussa!

Tsemppiä kaikille ja oikein paljon peittojen pöllytyspuhtia!

Moro!Ja tervetuloa kaikille uusille!

Noista ovistikuista sen verran että mitä ovistikkuja te käytätte? Oon koklannu noita mammaksin tikkuja enkä oo saanu niihin yhtään mitään koskaa, en ees haaleen haaleeta viivaa!! Oisko jotain parempia vai enkö vaa osaa niitä oikein käyttää!!? oon todennu sen tosi masentavaks ku ei mitään pärähä niihi tikkuihin.. Ja todistettavasti oon ainakin kerran elämässäni ovuloinu:)

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 30.7.2008 ---------------

Tinkatar.............kp 12/33.................?............esikoinen
dreamer78.........kp 11/30................yk 5........3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 11/30.................yk 8.......toinen
Talvis.................kp 10/30-31(-43).....yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 9/26-32..............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 8/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 7/29-30..............yk 5.......esikoinen
kerttu84...........kp 6/30....................yk 2.......?
Ezmeralda........kp 3/28....................yk 1......3./2. yhteinen

Ezmeralda menikös tuo sinun rivis tossa listalla oikein =)

Kaarina79 ite en oo koskaan ovistikkuja käyttäny.. Välil kyl tehny mieli :p ei ketää oo vissii erityisesti mitää tiettyi kehunu/haukkunu, mammaksin tikut yleisesti käytettyi, ainoo vaan et kunhan se on semmone liuska mikä kastetaan astiassa olevan virtsaan. et ei ainaka niitä puikkomallisii. kusi voi lentää minne sattuu ja määrä olla vähän mitä sattuu, kastamalla tulee ainakin tasaisesti ja oikeaan kohtaan :LOL:

dreamer78 taitaa siel jotain muhia... =)

ai niin, moi kukkavanamo :D :wave:

liityin eilen oriflame-myyntikonsultiksi. =) jutskailtiin serkun ja tädin kanssa et kuin kiva, jos joku meistä lähisukulaisista ois semmone ku myis.. kun aiemmin ollaan tilailtu joltain tutun tutulta, ja se on ollu semmosta säätöä ku rahat kulkee monen käden kautta ja listaa ei nää eikä tie koska tulee ja mistä hakee.. katselin jo joskus nuorempana, mut oli 18v ikäraja, nyt ei oo ollu sitä ongelmaa, ja sain vihdoin aikaseks =)

tervetuloa kukkavanamo!

kivaa että meitä on jo aikamoinen pino. :)

(.) se siitä "tjottailusta" ;) siis: ei me mitään oo tjottailtu alunperinkään, mutta aattelin että täs kierros pupuillaan kun pupuillaan ku en käytä O-tikkuikaan. no, nyt oon sit lämpöjä taaaaaas mitannut parina aamuna; no tiedän ainakin ettei ovis oo tänään... ;) ja tossa äsken kattelin FertilityFriendiä ja sieltä vanhoja kiertoja ja niiden pupuiluja... JA NYT suunnittelen jo pupuiluajatkin. kröhömm... eli nyt "tarttis" pupuilla eri ajankohtina kuin kahdes viimekierros. just joo. ihan kuin se nyt siitä olis kiinni... *huoh*
Viime kierron perusteella ovis olis ens MA, mut voi se olla SU tai TIkin... lauantaina vien lapseni sopivasti isälleen pidemmäx aikaa lomailemaan, joten sit olis pari häiriötekijää pois. ;)
:ashamed: mut sit on tietty tuo iskän prinsessa, josta en tiedä missä on silloin... Vaikka ei nuo mitään häiri, kun pelaavat pleikkaria(saapi äiskä ja iskä puuhailla rauhas heti aamusella): ostettiin eilen se ja yks peli lapsille ja SingStar itelle! ;)

Talvis,muuten kaikki oikein paitsi että tämä tuleva on minun neljäs (ja viimeinen). Meillä onkin niin sekava perhe että välillä itsekin menee sekaisin.. :D
Vähän aikaa sitten kun minun tytärelle oli tullut finni tai finnintapainen näppylä naamaan ja puhuimme näppylöistä niin aloimme miehen kanssa pohtimaan kun minulla ei ole koskaan ollut finnejä. Mies sitten sanoi ihan vakavana että hänellä oli paljon finnejä teininä ja hänen isälläkin kuulemma oli,että kai tyttö on häneen tullut.. Muutaman sekunnin päästä huomattiin molemmat että eihän tyttö ja mies ole mitään sukua keskenään.. :LOL:
No,mutta se kai on pelkästään hyvä asia että lapset ovat samanarvoisia ja kaikki yhtä rakkaita molemmille :heart:
Täällä alkaa vuoto pikkuhiljaa loppumaan :) Tilasin jo ovistikkujakin,en ole ennen käyttänyt.

Yhteistyössä