Hakutulokset

  1. A

    Annetaan Pepti Junior korviketta

    7 avamaatonta purkkia, käyttöaikaa joulukuun alkupuolelle saakka. Nouto Espoosta tai Vantaalta.
  2. A

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Heippa! Ja ihan ensimmäiseksi HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE! Täällä oli puhetta istukan sijainnista. Mulla oli esikoisen kanssa istukka etuseinämässä ja tunsinkin liikkeet vasta rakenneultran jälkeen joskus 20-21 viikolla. Olin kyllä huolesta ymmyrkäisenä silloin, kun en tuntenut mitään liikettä...
  3. A

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Pahoittelut ja halea Helinä22 :hug: Tao ja Wilson - tervetuloa! Neuvolalääkäri takana: ensin kävin hoitajalla, jossa katsottiin verenpaine, joka loistava, keskusteltiin mun voinnista ja siitä kipukohtauksesta, jonka sain 1,5 viikkoa sitten. Painokin tietysti otettiin ja olin kaatua...
  4. A

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Huomenta! Ihanaa, aurinko paistaa ja on lämmintä! Vaikkakin tämä lämpö tuo lisää pukeutumisongelmia, kun ei voi laittaa mitään ohutta päälle, joka paljastaa masun ;) Tänään on sitten se kauan odotettu neuvolalääkäri. Ikävä kyllä se on vasta iltapäivällä työpäivän jälkeen. En tykkää...
  5. A

    +++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Hei! Kiva tämä uusi pino! Mulla on nyt ollut viikon verran päänsärkyä ja se rassaa, toivottavasti johtuu hormoneista, kun jostain luin, että se olisi ihan normaalia näillä viikoilla. Ja väsyttääkin taas, kun esikoinen valvottaa öisin. Ei kiva! Mulla on maanantaina eka neuvolalääkäri...
  6. A

    Kahden alkion siirto -> monta tuli?

    Kerran on siirretty mulle 2 alkiota (PAS) joista kumpikaan ei kiinnittynyt. Muilla kerroilla on aina siirretty vain yksi alkio. 3 tuoresiirtoa tehty, jokaisesta raskaus alkanut, yksi mennyt kesken, 4 PASia tehty, yhdestäkään ei alkanut raskaus. Nyt siis yksi 2-vuotias poika ja toista lasta...
  7. A

    Lasten sukupuolijakauma hoidoista plussanneilla?

    Hei, Meillä IVF:llä saatu poika reilu 2-vuotta ja nyt odotetaan toista IVF-vauvaa, jonka sukupuolesta ei tietoa vielä.
  8. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Hei vaan! Olen viettänyt vähän hiljaiseloa palstailun suhteen, lukenut olen viestejänne joka päivä ja niitä on tullutkin ihan kiitettävästi, mutta en ole itse ehtinyt vastailla. Ollaan taas koko perhe vuoronperään sairastettu ja viime viikon olin lomalla, jolloin esikoinen esti koneella...
  9. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Hyvää pääsiäistä kaikille! Me ollaan pääosin pääsiäinen kotona ja ihan kiva niin =) haltia: Kyselit seksistä, täytyy myöntää, että me ei olla harrastettu seksiä sitten tammikuun, muutama päivä ennen punktiota viimeksi. Oman olotilan takia ei ole koko asia edes käynyt mielessä eikä...
  10. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Huomenta! Täällähän on ollut vilkasta keskustelua - hyvä niin! Me saatiin perjantaina hyviä uutisia, eli tuli seerumiseulan tulos ja siinä ei ollut kohonnutta riskiä down-lapseen ja jatkotoimenpiteitä ei tarvita =) Olimme kyllä helpottuneita! Olin niin paniikissa jo asiasta, koska...
  11. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Hei! Oikein isot ja lämpöiset onnittelut Raitaselle! Ihan mahtavia ultrakuulumisia teillä! On se vaan jännä, että toinen vauveli päätti pysyä aikaisemmassa ultrassa piilossa. Pitääpähän ainakin vanhemmat jännityksessä! Kivaahan se on, että on yllätyksiä elämässä ;) Ja kaunis kiitos...
  12. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Hei! Ultra takana ja kaikki ok =) Tänään siis rv 11+6, mutta kaveri vastasi kooltaan rv 12+5, kokoa oli 62 mm. Laskettuaikaa ei kuitenkaan muutettu, koska hedelmöitysajankohta tiedossa. Kaikki näkyi, mitä tässä vaiheessa pitikin näkyä ja kaikki näytti hyvältä. Aluksi kaveri nukkui, mutta...
  13. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Huomenta kaikille! Ihanaa, kun on perjantai ja tämäkin työviikko kohta takana. Oli puhetta töissä jaksamisesta: mulla on vaihellut kovasti, välillä on ihan hyviä päiviä, välillä tosi raskaita. Väsymys painaa eniten ja kun en edes juo kahvia, jolla saisi itsensä pirteäksi, niin välillä on tosi...
  14. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Hei taas! Vielä noista allergialääkkeistä: mä kärsin heinäallergiasta ja esikoista odottaessa neuvolassa sanottiin, ettei saa käyttää mitään lääkkeitä! Ja olinkin sitten heinäkuussa yhden helleviikon täysin sisätiloissa, samaan aikaan oli kyllä alkuraskauden pahoinvointi ja väsymys, joten se...
  15. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Onnea Ellastiinalle ja Bartsulle - hienoa, että kaikki oli ultrassa ok!! Mulla olisi np-ultraan vielä 11 päivää! Aika matelee! Olotilasta: karmea väsymys vaivaa! Eilen palautui elävästi mieleen esikoisen odotuksessa vaivannut väsymys, kun eilen oli ihan samanlaista väsymystä kuin...
  16. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Hei vaan taas kaikille! Täältä iltapäiväväsymyksen keskeltä kirjoittelen. On alkanut väsymys painamaan ja etova olotilakin painottuu iltapäivään. Outoa! :) Sitä olen ihmetellyt, ettei pariin viikkoon ole ollut massussa mitään nippailuja, kun viikoilla 6-8 oli selkeitä tuntemuksia...
  17. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Hei kaikille! Miten täällä voidaan? Mulla oli tänään aamulla eka neuvolakäynti. Pino papereita sieltä lähti mukaan. Kaikki arvot oli ihan kunnossa ja tällä hetkellä kaikki niinkuin pitääkin. Sydänääniä ei luonnollisesti vielä kuunneltu, kun eihän ne olisi kuuluneet. Nyt sitten odotetaan 2...
  18. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Voi ei Kauniskuu :hug: Pahoittelut, voimia tulevaan! Mitkään sanat ei lohduta, mutta laitan tähän ne sanat, jotka lääkäri mulle sanoi keskenmenoni jälkeen: aina kun raskaus alkaa, se on hyvä merkki, näin ollen raskaus voi alkaa uudelleenkin! Kertomisesta vielä: meillä siis molempien...
  19. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Hei vaan! Tsemppiä kaikille vuodon kanssa kamppaileville! Tervetuloa nippe81 Noista seulonnoista: meillä on niin, että np-ultra on rv 10-12 ja mulla se on 31.3. jolloin samalla otetaan verikoe ja np-ultran ja verikokeen perusteella lasketaan down-riski, siihen otetaan myös mun ikä...
  20. A

    +++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

    Hei, Täältä Noro-viruksen kourista kirjoittelen :( Ellastiina: Meillä on esikoinen saanut alkunsa hoidoilla. Esikoista ensin yritettiin julkisella puolella vajaa 3 vuotta (7 inseminaatiota) ja sitten meidät siirrettiin IVF-jonoon, mutta emme halunneet jonottaa, koska uusi...

Yhteistyössä