Kahden alkion siirto -> monta tuli?

Itsellä on nyt kyydissä kaksi alkiota, ja on vasta pp5. Silti kyselisin niiltä joille siirrettiin kaksi kyytiin, miten kävi? Kiinnittyikö yksikään, tuliko yksönen vai kaksonen? Vai jopa kolmonen?

Omaa historiaa:
2x IVF -negat
1x ICSI - tulosta odotellaan
 
Meillä hoitohistoria on pitkä (4 ivf:ää ja monta pas:sia). Onnistumiset (3 kpl) on tapahtunut aina kahden alkion PAS-siirroista. Ja yksi kerrallaan noita lapsia on aina tullut (odotan nyt kolmatta rv 13)
 
Minulle siirretty neljä kertaa kaksi tuorealkiota. Kolmella kerralla ei kumpikaan kiinnittynyt mutta nyt viime kerralla molemmat olivat kiinnittyneet, toinen oli mennyt ihan heti kesken ja toinen meni kesken rv. 8+6.
Paljon onnea matkaan sinulle!
 
sattupa mielenkiintoisesti, sain just tänään 2 kyytiläistä. toiveet on kovat, oli 2, IVF:n ainut PAS.... yhtään plussaa ei oo vielä saatu.... jospa nyt sit vaikka ihan tuplana... :heart:
 
Mulle on siirretty ainakin kolme, ellei neljä kertaa, kaksi alkiota, viimeisimmästä tuplasiirrosta tuli yksi tyttö. Nyt sen sijaan on siirretty yksi ja reilun viikon päästä pitäisi testata. Kaverilleni siirrettiin yksi alkio ja tuli kaksi :D
 
Kerran on siirretty mulle 2 alkiota (PAS) joista kumpikaan ei kiinnittynyt. Muilla kerroilla on aina siirretty vain yksi alkio. 3 tuoresiirtoa tehty, jokaisesta raskaus alkanut, yksi mennyt kesken, 4 PASia tehty, yhdestäkään ei alkanut raskaus. Nyt siis yksi 2-vuotias poika ja toista lasta odotamme syntyväksi lokakuussa.
 
Mulle tehtiin 1 ivf-hoito josta siirrettiin 1. yksi alkio tuoresiirtona -- ei tärpännyt, 2. kaksi pakastettua alkiota - ei tärpännyt ja lopulta 3.siirtokerralla taas 2 pakastettua alkiota ja molemmat tärppäsi ja syntyivät rv 30+5. Nyt ovat ihanat uhmaikäiset 2,5 vuotiaat tyttö ja poika :heart:
 
1. ICSIn tuoresiirto ei tärpännyt (siirrettiin yksi).
Ensimmäisessä PASissa siirrettiin 2 alkiota (6 ja 9 soluiset), molemmat tarttuivat kiinni :heart: Molemmat olivat lähteneet jakautumaan sulatuksen jälkeen ennen siirtoa.
 
Joille on siirretty kaksi alkiota, ja vain yksi on tarttunut, onko teillä ollut vuotoa piinapäivien aikana? Vai onko "kuukautiset" jääny kokonaan tulematta. Vuotaako se siis normaalisti jos toinen ei kiinnitykään.
Mulle siirretty 2 alkiota 27.4. Nyt odotellaan miten käy. Vielä ei ole minkäälaista vuotoa. Kysymys huonosti muotoiltu, toiv. ymmärrätte :D
 

Yhteistyössä