Hakutulokset

  1. T

    Mitä kummallisia näppyjä? ihottumaläiskiä? punaisia alueita tytöllä??? (sis. kuvan)

    En mää yleensä kummastelekaan muutamaa näppyä, nyt oli vaan niin paljon ja vähän jokapuolella että mietitytti oisko joku tarttuva tauti, ettei sitä kuskata mihinkään jos satutaan huomenissa vierailulle lähtemään...
  2. T

    Näppylät?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6080194.jpg Oliko ne tuommosia? Meillä oli likalla vähän jokapuolella tuommosia, enkä oikein päässy lopputulemaan mitä ne on. Täällä veikattiin Lintukirppuja..
  3. T

    Mitä kummallisia näppyjä? ihottumaläiskiä? punaisia alueita tytöllä??? (sis. kuvan)

    Muttako en oo nähnyt tytön raapivan, vaikka niitä on vähän jokapuolella kehoa. (ei kasvoissa)
  4. T

    Mitä kummallisia näppyjä? ihottumaläiskiä? punaisia alueita tytöllä??? (sis. kuvan)

    ...mutta hyttysiä täällä ei kyllä vielä oo. :laugh:
  5. T

    Mitä kummallisia näppyjä? ihottumaläiskiä? punaisia alueita tytöllä??? (sis. kuvan)

    Ei olla mökkeilty, mutta asutaan maalla.. Lapsi sanoo ettei ne kutia.
  6. T

    Mitä kummallisia näppyjä? ihottumaläiskiä? punaisia alueita tytöllä??? (sis. kuvan)

    voisin kyllä allekirjoittaa tuon lintukirppu-ajatuksen. Täsmäisi kyllä kuvaukseen.
  7. T

    Mitä kummallisia näppyjä? ihottumaläiskiä? punaisia alueita tytöllä??? (sis. kuvan)

    Ei se voi olla vesirokkoa kun tosiaan tammikuussa se sairastettiin heti kunnolla.
  8. T

    Mitä kummallisia näppyjä? ihottumaläiskiä? punaisia alueita tytöllä??? (sis. kuvan)

    [img]http://www.aijaa.com/v.php?i=6080194.jpg Toimiiko näin?
  9. T

    Miten voi syödä, jos kärsii (raskaus)pahoinvoinnista?

    elä syö ainakaan porkkanaa. Ne ei tunnu kivalta nenässä ku oksentaa :snotty: mulle kävi niin ku esikoista odotin. Oikeesti syö jotain pientä kokoajan (tiedän ei tee mieli ja yököttää ajatuskin) se helpottaa- Mehujätskit ja kaikki muu kylmä oli mulla ainakin hyväksi.
  10. T

    Löytyiskös kaveria tajunnanvirtaan? :)

    siksi ku toi on eräs geokätköilijöiden mysteerikätköstä. :) Eräs tietolähde tosin tiesi että ton tekijällä ois työnalla astetta isompi hässäkkä joka ois astetta vaativampikin. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan josko semmonen joskus tuleman pitää.
  11. T

    G: Kuinkas monta Laudaturia SULLA sitten oli lukiotorkassa?

    Mulla oli 3 L Lukio Lukematta Läpi :laugh:
  12. T

    onko teilla explorerissa tällä sivulla..

    eiköhän tuo riipu siitä minkäkokoinen on sun selainikkunasi ja millä asetuksilla :) Kaikilla selaimilla näkyy siniset reunat. :)
  13. T

    Mitä kouluaineita ette tajunneet koulussa eikä ne vieläkään oikein suju? Entäs mitkä aineet sujuivat?

    matikka, kemia, fysiikka, historia oli kivoja ja helppoja. sen sijaan kielten opiskelu oli aina kovin takkuista. se sanavarasto ku oli ja on niin suppea enkä koskaan jaksanut opetella sanoja...
  14. T

    onko kukaan lukenu niitä anna kirjoja?

    MInä oon lukenu kirjat, mutten oo katsonu ku ihan jonku alku osan sarjasta. voi kun saisin sen jostakin käsiini niin katsoisin!
  15. T

    Hormonikierukka+kuukautiset?

    Mulla ei tullu menkkoja lähes vuoteen (laitettiin jälkitarkastuksen yhteydessä) mutta kun lopetin imetyksen niin sen jälkeen onkin taas tullu. Lääkäri meinas ku kävin kyselemässä tuosta että mun hormonit on voinu vaikuttaa siihen että aiemmin ei tullu..
  16. T

    eilinen aloitus numeropelistä

    http://www.wellgames.com/free_online/mysteriez/ tuossa linkki peliin.
  17. T

    Millaisia vieraita ette kotonanne jaksa?

    Mää en ymmärrä vieraita jotka ei ymmärrä että vois lasten leikkejä hieman kerätä kasaan ennenkuin kotiin suunnataan. Onhan tosin meillä kolme täystuhoa jotka sotkevat enemmän kuin kymmenen aikuista ehtii siivota, mutta koskapa ollaan siivottu ennen vieraitten tuloa, niin yhessä ne on...
  18. T

    tätä en tiennyt ennen lapsia :)

    tuo 2h on varmasti totta silloin kun lapsi ei ole koliikki- Kaikki lapset itkee varmaan tuon verran, mutta ei tosin yhtäsoittoa, vaan parahdus silloin, toinen tällöin.. B)
  19. T

    vv!

    Koitapa niihin vappuviuhkan jälkiin soodaa+pienen pientä vesitilkkaa. Hiero sitä sitten sormillasi. MEILLÄ TOIMI!

Yhteistyössä