G: Kuinkas monta Laudaturia SULLA sitten oli lukiotorkassa?

  • Viestiketjun aloittaja Kimppa
  • Ensimmäinen viesti
mulla jäi enkku pistettä vaille L :kieh: ketuttaa viäkin!ekalla kerralla jäi 3 pistettä vajaaks, tokalla sitten ton yhen.piru.Joten jäi ällät saamatta
E siis enkusta, M äikästä C reaalista ja C ruotsista..keskivertokansaa :)
 
Miuski harmailee
Nykyään tuo kirjoitushomma on muuttunut niiin paljon niistä keppi ja kirves -ajoista, jolloin itse kirjotin. Jos siis voi kirjoitaa laudaturin vaikka terveystiedosta jne. Kun mun aikaan reaali oli reaali ja yhteensä pystyi kirjoittamaan 6 ainetta eikä yhtään enempää. Mun yo-todistuksesta löytyy äikän l, sit pari m ja c .. yleisarvosana m.
 
vieraana
Yks ällä vaan, yks eximia ja loput ämmää ja ceetä.

En pahemmin panostanut. Nyt oon vanha ja fiksu, jos tekisin nyt ne kokeet niin edes lukisin. Silloin olin tyhmä ja ennen kaikkea angstinen ja ahdistunut, pateettinen teini.
 
Jes, tätä ei pääsekään kovin usein hehkuttelemaan (ei ole meinaan lukion jälkeen juuri arvosanoja kyselty)! Joten tähän on pakko vastata: Kaksi L:ää, lyhyt matikka ja lyhyt saksa. Lisäksi neljä E:tä ja yksi M.
 
Kolme L (en tiedä olisiko kaikki enää ) 2 M ja yksi B :ashamed: (pitikin mennä se matikka kirjoittamaan, vaikkei ollut pakko :D )

L oli äidinkielessä, englannissa ja ruotsissa, M reaalissa ja saksassa ja matikka se nolo B :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cleopatra:
Kuusi ällää, mutta ne on niitä vanhoja älliä. Jos silloin olisi ollut eximia arvosanana, niin osa noista ällistä olisi niitä.
Oletpa sinä vaatimaton. :D Sano vaan reilusti, että kuusi ällää, ja ole ylpeä hienosta suorituksesta. :flower:

Meikäläisellä on yksi ällä, ja se on äikästä. Olisi tehnyt mieli korottaa muita, mutta pääsin yliopistoon niin en viitsinyt. Eikä olisi ollut rahaakaan.
 

Yhteistyössä