G: Kuinkas monta Laudaturia SULLA sitten oli lukiotorkassa?

  • Viestiketjun aloittaja Kimppa
  • Ensimmäinen viesti
Ei yhtään ällää, mutta ihan kiitettävästi suoriuduin kirjoituksista -lukematta oikeastaan lainkaan niihin :ashamed:
Useesti miettinyt, että olis se aivan eri juttu olla nykypäivänä lukiossa kuin silloin omaan aikaan, jolloin piti periaatteessa kirjoittaa kaikki kerralla -joko syksyllä tai keväällä. Nykyään helpompi saada tavallaan parempia arvosanoja, kun voi keskittyä vain tiettyyn/ tiettyihin juttuihin kerralla ja kirjoittaa vaikka aineen kerralla.
 
vilttiketjun vara
Ei yhtään L ja silloin mitään E edes ollutkaan, niin joo eikä kirjoitettukaan kun korkeintaan 6 ainetta, jollain saatoi olla viel erikseen 7 eli ylimääräinen kieli. No ihan ok paperit on. Paitsi kielet ja nyt omat muksut on kielikylpyluokalla ja vetää kielistä 9 ja 10.. Onneksi ovat siinä kohtaa tulleet isäänsä.
 
B:n paperit
tämä on taas näitä ketjuja, jotka on verrattavissa "olen-läski-painan-55kg-ja-olen-170cm-pitkä". Eli kukaan ei oo samanlainen luuseri kuin minä, vaan neroja kaikki... katellisen panettelua...
 
Tästä on jo 19 vuotta aikaa... :eek: , kauhee nyt kun aattelee, niin siis puolet miun tähänastisesta eliniästä. Älliä ei ollut, mutta sekä reaali että äidinkieli jäi molemmat pisteen päähän ällästä. Sillon kyllä vitutti, vaikka eipä tuolla lukion tokarilla oo ollu miun elämässä mitään merkitystä :D .
 

Yhteistyössä