Hormonikierukka+kuukautiset?

vieras
En muista alkoiko vuoto heti, mut aika pian kuitenkin kierukan laiton jälkeen ja kesti kokonaista kaksi kuukautta. Sen jälkeen menkat jäi kokonaan pois. Ehkä parina eka kertana, kun menkat ois pitänyt sen pitkän vuodon jälkeen olla, tuli pari tippaa, mut phs:llä pärjäsi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hormonikierukka yleensä aiheuttaa sen että menkat jää pois.
Juu sen kyllä tiesinkin =) Mietin vaan että tuleeko niitä menkkoja tai vuotoa nyt sitten ollenkaan?

En osaa sanoa kun meillä oli tarkkaa ettei saanut enää imettää ja menkat piti olla alkanut ennenkun laittoivat. Jäivätkin sitten pian kokonaan pois.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hormonikierukka yleensä aiheuttaa sen että menkat jää pois.
Juu sen kyllä tiesinkin =) Mietin vaan että tuleeko niitä menkkoja tai vuotoa nyt sitten ollenkaan?

En osaa sanoa kun meillä oli tarkkaa ettei saanut enää imettää ja menkat piti olla alkanut ennenkun laittoivat. Jäivätkin sitten pian kokonaan pois.
Mites tuo on mahdollista? Kun juuri siksi monillekin laitetaan hormonikierukka, että voi imettää! Ja sen voi laittaaa jo jälkitarkastuksessa, niin eihän sielloin monellakaan ole menkat alkanu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hormonikierukka yleensä aiheuttaa sen että menkat jää pois.
Juu sen kyllä tiesinkin =) Mietin vaan että tuleeko niitä menkkoja tai vuotoa nyt sitten ollenkaan?

En osaa sanoa kun meillä oli tarkkaa ettei saanut enää imettää ja menkat piti olla alkanut ennenkun laittoivat. Jäivätkin sitten pian kokonaan pois.
Siis voiko nää ohjeet tosiaan vaihdella näin paljon? Siinä Mirena-esitteessähän nimenomaan sanotaan että hyvä imetysajan ehkäisy!?
Ja minullekin nlalääkäri sanoi että pitää olla menkat alkaneet mutta gyne että ei tarvitse kun on synnyttänyt..

 
Mulle laitettiin toinen kuopuksen syntymän jälkeen, myös niin ettei vuoto ollu alkanu. Eikä ikinä alkanutkaan =)
Nyt kun vaihdettiin "lennosta" toinen kolmanteen, vuosi hiukan sen asennuspäivän. Muutoin ei siis menkkoja ole ollut lainkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Jaahas... Että kiva kesä sitten tiedossa tuon kierukan kanssa :eek:

Täytyy toivoo ettei tulis kauheet helteet nyt ihan vielä jos joutuu pitkään rättiä käyttämään :|
Minä olen se jolla vuoto kesti kaksi kuukautta. Silloinkin oli kesä, kun mulle laitettiin kierukka. Ja tosi kiva oli kyl rätin kans. Tamponeitahan ei suositella kierukan kans. Tai ne pitää vaihtaa tosi usein.
 
Mulla ei tullu menkkoja lähes vuoteen (laitettiin jälkitarkastuksen yhteydessä) mutta kun lopetin imetyksen niin sen jälkeen onkin taas tullu.

Lääkäri meinas ku kävin kyselemässä tuosta että mun hormonit on voinu vaikuttaa siihen että aiemmin ei tullu..
 

Yhteistyössä