Millaisia vieraita ette kotonanne jaksa?

  • Viestiketjun aloittaja Kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti
Kyselyikä
Minä en jaksa naapuriani, jolla on neljä vilkasta lasta. Kamala meteli ja sekasotku jälkeenpäin, ihan kammottaa ajatuskin seuraavasta vierailusta :/

Perheenäiti on kuitenkin tosi kiva tyyppi ja siksi harmittaakin tämä pattitilanne.

Muilla samanlaista?
 
Sellaisia, jotka ei millään tajua, että meillä on vaikka sauna lämmin ja oltais menossa saunaan ja ne vaan istuu ja istuu vaikka kuinka suoraan sanois.

Ja sit ne, jotka istuu vielä yhdeksän jälkeen, kun yrität laittaa poikaa nukkumaan eivätkä älyä edes hiljentää ääntä, vaan kailottavat täysillä vaikka kuinka suoraan sanois et puhu hiljempaa.
 
mun äiti.. rouva Fiini Ja Hienostunut.. mä en jaksa sen puheluitakaan, saati sit kyläilyjä!! kaiken on oltava tiptop kunnossa, ja voi kauhistus jos lapsilla on vaikka ulkoilun jäljiltä likaset vaatteet?!! :eek: |O |O |O mä olen sitä mieltä että talo elää tavallaan ja vieraat tulee ajallaan..
 
vinci
vieraita jotka eivät komenna lapsiaan vaan nämä saavat mennä ja huutaa niin kuin lystäävät!

vieraita jotka tullessaan menevät melkein heti tietokoneelle ja on siinä tuppisuuna tunninkin ennen kuin sanoo että sitä vois oikeestaan kahviakin juoda...(oon kyl tarjonnu aina kun tulevat mut si ne sanoo et jos hetken perästä..)eli siinä isäntäväki yrittää kertoilla juttuja ja puhella ja saa yksisanasia vastauksia..yleensä menen lukemaan kirjaa ja annan kyseisen vieraan olla rauhassa..(miehen kavereita ; O)

vieraita joiden kanssa ei oikein oo mitään juttua

vieraita jotka ylenkatsovat kaikkea tekemääni piirakasta vaatteisiin.....

kyllähän niitä riittää...
 
tämmöstä
mulla yks tuttu joka istuu ja lukee lehtiä.3 vuotias täystuho piirtelee seiniin,huonekaluihin ym.levittää kaiken minkä käsiinsä saa,ja kiusaa kissaa ja koiraa jos en katso hänen peräänsä.äiti hymyilee lehden takaa,ja sanoo ei saa,mutta odottaa minun huolehtivan lapsesta
 
Sellasia jotka rupee arvostelemaan toisen sisustusta/tavaroiden paikkaa!Pitäis muka lelulaatikot,sohvat,tiskiainepurkit,lautaset,mukit haarkat ja veitset olla just niillä paikoilla missä on vieraillakin omassa kodissaan :headwall: :headwall:
Toista kertaa ei tuollaset kylläkään kylään pääse kun ei jaksa kuunnella niitä joten eipä erityisemmin kuitenkaan häiritse heidän käytös =)
 
Sellaisia, joiden läsnäollessa ei voi ottaa rennosti, he eivät myöskään syö korkeintaan vähän maisetelee tarjottaivia, he eivät osaa kuunnella minua ja vääristelevät sanojani. Heidän kanssaan pitää varoa joka sanaa ja liikettä, jälkeen päin saan kuulla muualta millaisia hunsvotteja olemme.
 
äksypöksy
Mä päästän sisään vaan kivoja ihmisiä. Vaikka kyllähän esim. lasten synttäreillä tms. tilanteissa, joissa sisään ahtautuu yhtä aikaa kymmenkunta ipanaa on aika stressaavia. Mutta kivaahan silloinkin on. Jälkeenpäin vaan sitten siivotaan enemmän.
 
Mää en ymmärrä vieraita jotka ei ymmärrä että vois lasten leikkejä hieman kerätä kasaan ennenkuin kotiin suunnataan.
Onhan tosin meillä kolme täystuhoa jotka sotkevat enemmän kuin kymmenen aikuista ehtii siivota, mutta koskapa ollaan siivottu ennen vieraitten tuloa, niin yhessä ne on vieraat+meijän lapset leikit levittäny, niin yhessä ne vois siivotaki.

Me ruukataan aina kerätä leikit pois ku ollaan jossakin kylässä, oli ne meijän eli talon väen lasten jäljiltä...
 
gerda
Vieraat jotak tulevat ilmoittamatta
vieraat jotka eivät ymmärrä lähteä ajoissa
vieraat jotka menevät koko asunnon läpi mm. pesuhuoneen ja vaatehuoneen...
vieraat jotka arvostelevat toisen kotia (eräs tuttuni haukkui mm seinien värin ja verhot sekä makuuhuoneen ja itse asuu vuokralla)
 
Semmoisia vähemmän tuttuja, joihen kanssa vietetään lukuisia vaivaannuttavia hiljaisia hetkiä, jotka yritetään rikkoa pienellä vaimealla yskäisyllä tahi väkisin väännetyllä huumorintapaisella :x Kyläilyn jäläkeen naama on aina kankeana tekohymystä ja tekkee mieli kylymää kaljaa :D

Näitäkin tuli joskus harrastettua, nyt harrastan Rakkaita Ystäviä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Sellaisia, joiden läsnäollessa ei voi ottaa rennosti, he eivät myöskään syö korkeintaan vähän maisetelee tarjottaivia, he eivät osaa kuunnella minua ja vääristelevät sanojani. Heidän kanssaan pitää varoa joka sanaa ja liikettä, jälkeen päin saan kuulla muualta millaisia hunsvotteja olemme.

Muakin muuten ärsyttää sellaset vieraat, jotka ei syö tarjottavia. Ehkä ottaa jonkun murusen kokosen palan jostain piirakasta. Se harmittaa, joskus kuitenkin on käyttäny valtavasti aikaa ja vaivaa leipomusten ja ruoan tekoon ja sitten vieraat ei edes arvosta sen vertaa, että maistaisivat.
 
"Paras" ystäväni, jota näen nykyään todella harvoin (hän löysi vihdoinkin miehen ja jopa takaisin soittaminen on liian vaivalloista vaikka ennen juteltiin/tekstailtiin päivittäin). Kun hän tulee meille, pyytää kahvia ja etsii luettavaa ja hyvin harvasanaisesti puhuu mistään.
Ei ole yhtään kiinnostunut toisesta lapsestani ja esikoinenkin (jonka kummi on) ei saa häneltä enää oikein minkäänlaista huomiota. Jos kyläillään heillä, puuhailee koko ajan jotain kotihommia, laittaa pyykkejä, ruokaa jne. ja on yhtä harvasanainen. Kun jotain elämästään kertoo, niin kaikki on niin ihanaa ja täydellistä ja hehkuttaa miten kivaa hänellä on ollut miehensä kanssa tai toisen kaverinsa kanssa, kun ovat lasten kanssa jonnekin menneet.
Olen tullut siihen tulokseen, että meidän ystävyytemme on tiensä päässä.

Sitten ärsyttää sellaiset lapsiperheet, joiden lapset huutavat ja sotkevat eivätkä siivoa jälkiään. Vanhemmat eivät kiellä lainkaan. Loppuilta on itsellä hirveä päänsärky ja sotkuinen koti siivottavana. Eivätkä tottele, kun minä kiellän.
Siksi näitäkin harvemmin kylään pyydetään ja pyritään tapaamaan puistossa.

Olen nykyään aika erakoitunut, kun en vaan jaksa sitä hirveää häslinkiä, kun on vauva ja esikoinen hoidettavana.
 
kieh
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Ja sit ne, jotka istuu vielä yhdeksän jälkeen, kun yrität laittaa poikaa nukkumaan eivätkä älyä edes hiljentää ääntä, vaan kailottavat täysillä vaikka kuinka suoraan sanois et puhu hiljempaa.
Just! Jotkut ei tosiaan tajua, että pikkulapsiperheessä mennään aikaisin nukkumaan... viikonloppunakin!
 
Äitikkä
Vieraat,jotka tulevat koko perheen voimalla mieidän nelihenkiselle perheelle kylään ja tuovat silti mäyräkoiran juomiseksi mukaan...Sitten kännissä aletaan vääntää riitaa isäntäväen kanssa,sitä en jaksa.
 

Yhteistyössä