Hakutulokset

  1. F

    kissanpennusta kysyttävää!

    Mun mielestä se oli ihan kissavauvoille tarkoitettua vastiketta, siitä tosin on jo aikaa monta vuotta... mutta Oulun Yliopiston Apteekista ostin, varmaan löytyy muistakin apteekeista, oli pakattu säilyketölkkeihin.
  2. F

    Voi että mie sit tykkää tuosta Arethasta (sis. linkin....)

    Ou jee, kiitos Jonsered! :flower: Miriam Makeba on mun suosikkeja! Ihmettelen vain, että joku muukin on hänet löytänyt! :heart:
  3. F

    kissanpennusta kysyttävää!

    Meidän kisuli tuli aikanaan meille 6 viikkoisena, olis muutoin päässyt hengestään... :| Ostettiin apteekista äidinmaidonkorviketta (ruiskulla ruokittiin) ja kaupasta penturuokaa, ihana ja pullea kissa siitä kehkeyti lopulta! Mutta tuo veri ulosteessa, jos se jatkuu, kannatan kyllä sitä...
  4. F

    Voi että mie sit tykkää tuosta Arethasta (sis. linkin....)

    No näin mä vähän arvelinkin, olen ainoa lajissani... :'(
  5. F

    Voi että mie sit tykkää tuosta Arethasta (sis. linkin....)

    http://www.youtube.com/watch?v=-xALiBgzPzE Olen ehkä yksin tässä ketjussa, mutta laitan vielä tän... :heart:
  6. F

    Voi että mie sit tykkää tuosta Arethasta (sis. linkin....)

    http://www.youtube.com/watch?v=STKkWj2WpWM :flower: :flower:
  7. F

    linnunpoikanen hellalla

    Voi sua, sullon mun luonto! :hug:
  8. F

    linnunpoikanen hellalla

    Tai hella päälle...? No ei vaiskaan, olisin toiminut juuri kuten sinä vastaavassa tilanteessa! :flower:
  9. F

    Millaisia anagrammeja nimimerkistäsi saa?

    Ahaa... näinhän se menee.... =)
  10. F

    Kiva kihlajaislahja 24 vuotiaalle parille???????????

    No tuo on minusta hyvä, meillä alkuun yhteenmuutettuamme leikattiin kakkua juustohöylällä... :wave:
  11. F

    Kiva kihlajaislahja 24 vuotiaalle parille???????????

    No niin. Ei aina lähisukulaisetkaan tiedä näistä jutuista... nimim. kantapäänkautta oppinut... :|
  12. F

    Millaisia anagrammeja nimimerkistäsi saa?

    0 Tai sit en älynnyt miten toimii! :D
  13. F

    Profiili kuva?

    Anteeksi, mutta eihän sun tarkoituksena vaan ollut myydä Avon-kosmetiikkaa tällä aloituksella...? :saint:
  14. F

    Kiva kihlajaislahja 24 vuotiaalle parille???????????

    Paitsi että kyllä se voi olla haudan vakava juttu sellaisille, jotka vuosikausia yrittää eikä onnistu ja kaikki lähipiirissä lisääntyy... :|
  15. F

    Kiva kihlajaislahja 24 vuotiaalle parille???????????

    Me saatiin 15 vuotta sitten kihlajaisjuhlissa 5 iittalan maljakkoa, eli älä ainakaan sitä valitse, jos haluat erottua joukosta!! :o :o
  16. F

    Ei voi olla totta!!!

    Mitäpä minä muutakaan juhannuksena.... :ashamed:
  17. F

    On varmaan jo kysytty - miksi palstailet juhannuksena?

    Suunnitelmat peruuntui, mies joutui töihin, mummu tuli hoitaan lapsia (ne kaikki nukkuu jo! :snotty: ) Vain minä ja oluet täällä. :'(
  18. F

    Naapurissa tais joku tapaa koiransa eilen tai jotain... :(

    Tee eläinsuojeluimoitus. Vaikka asiasta on kulunutkin aikaa. :|
  19. F

    Myöhästyneet synttärionnittelut!

    Onnittelut hienolle naiselle! :flower: :flower: Hyvä kun nostit! Parempia aikoja odotellessa...

Yhteistyössä