Hakutulokset

  1. F

    Mitä teet rakastelun jälkeen?

    Vähän aikaa raukeeta pötköttelyä kullan kainalossa :heart: ja sit pesulle!
  2. F

    Palstakännit

    Saako liittyä joukkoon? :) Enpäs olekkaan vähään aikaan tälle palstalle kirjautunut ja heti löytyi mieleistä seuraa! :D Nimim. juuri oluen korkannut...
  3. F

    äskeinen olet mitä syöt!!

    Minusta se painonpudotustahti oli ihan järkevä, n. 1 kg/viikko! =) Monesti jos laihduttaa nopeasti paljon, tulos ei ole niin pysyvä. Nyt tuo täti näytti opettelevan ihan uuden tavan syödä, se ehkä jää pysyväksi paremmin, kun ottaa rauhallisesti!
  4. F

    Millainen puhelinliittymä sinulla on ja oletko tyytyväinen?

    No mulla on just tuo sama paketti nyt ja se pakollinen 2 vuotta on kulunut loppuun. En tajunnutkaan, että se automaattisesti jatkuu samanlaisena, (miinus puhelimen osuus laskusta). Mustakin tää on ollut hyvä, kun ei koskaan tarvi miettiä puhelun aikana, että kuinka kalliiksi tulee... =)...
  5. F

    Miks toi mun söpöliini voi olla noin hitsinpimpulan höppänä!!

    En ymmärrä tällaista mustavalkoista ajattelumaailmaa. Lapseen voi mennä hermo, mutta on toisenlaisiakin tapoja käsitellä asiaa, kuin haukkua (ajatuksissa) lasta saatanan ämmäksi, vai miten se nyt menikään... Oletko kuullut koskaan kultaisesta keskitiestä? =)
  6. F

    Miks toi mun söpöliini voi olla noin hitsinpimpulan höppänä!!

    Hyvin sanottu, Kräm! :flower: Tuli tosi tosi tosi paha olo pikkutyttösi puolesta. Itselläkin 7-vuotias lapsi, joka osaa koetella hermoja, mutta en ikinä koskaan voisi edes ajatuksissani noin pahasti hänelle huutaa. Miten joku voi ajatella noin pahasti pienestä lapsestaan? :| Itsekkin...
  7. F

    Suomen LUURANKAmalli haussa!

    Olen aika uusi palstalla, tuli olo, että nää sun vastaukset liittyy johonkin aikaisempaan juttuun....? Ei tosiaan ollut tarkoitus loukata ketään laihaa ihmistä ja pyydän anteeksi, jos näin tein! :flower: Mua vaan pelottaa aina, kun luonnottoman laihoja ihmisiä nostetaan esille (ja...
  8. F

    Onko tämä teistä normaalia perhe-elämää..

    Minultakin peesi tälle. Ei ole normaalia perhe-elämää, jos mies ei osaa touhuta lasten kanssa mitään "oikeita" juttuja, vain elokuvia ja pleikkaa. Minä olen kotona kans lasten kanssa, teen viikolla kotityöt, kun mies on töissä. Viikonloppuna molemmat tekee kotitöitä. Oletko yrittänyt...
  9. F

    mitä jauhelihasta

    Miten olis jauheliha-perunasosevuoka? Tai peruna-jauhelihavuoka? Mä teen tänään jauhelihakeittoa, koko perheen suurherkkua! :p

Yhteistyössä