Hakutulokset

  1. F

    Itse tehty leipä tulee kalliiksi

    Hmmm, kuulosta hyvälle! :p Mäkin tungen taikinaan aina mitä sattuu ikkunalaudan yrttiruukuista löytymään, mulle basilika on sellainen erityisen herkku+auringonkukansiemenet, ja sitten iiiiiso loraus oliiviöljyä taikinaan... :ashamed: Mutta sehän on sitä terveellistä öljyä...? Häätyy pitää...
  2. F

    Täällä onkin nyt tosi hiljaista

    No niin ja mikä vitsi tuokin on, ettei telkkarista tule mitään tänään? No tietty se, että kaikilla muilla on hauska juhannusilta meneillään, ja minä istun täällä miehettä.... :(
  3. F

    Mulla on tylsää

    Tylsää tylsää tylsää täälläkin, mies jouti töihin, piti olla kotona... 3 olut menossa eikä valoa tunnelin päässä... :( Lapset nukkuu, mummu oikein tuli hoitaan lapsia, että päästään miehen kanssa kahdestaan jussia viettään. Siellä se mummu nukkuu lasten kanssa ja minä täällä juon olutta ja...
  4. F

    Itse tehty leipä tulee kalliiksi

    No mutta kuka voi vastustaa tuoretta leipää, varsinkaan äidin leipomaa?? :saint: Minkä ikäinen junnu sulla on? Teininä ne kuulemma syö ihan hulluna... (kauhulla odottelen, että tuo meidän 2-vuotias kasvaa teiniksi ja syö meidän vararikkoon, kun nytkin syö aikamiehen annoksia... :o )
  5. F

    mitäkä mieltä tästä talosta!?

    No Oulusta, ookko nää Raahesta? Mulla puoli sukua sielä.... =)
  6. F

    täältä vaatetta lapsille

    Ei hienoja, mutta KALLIITA... *laskee päässänsä kuinka moneen vaatekappaleeseen kotihoidontuki riittää...* :p
  7. F

    mitäkä mieltä tästä talosta!?

    No kun mun mielestä Olkijoki-Siikajoki on in the middle of nowhere...
  8. F

    mitäkä mieltä tästä talosta!?

    Onko Olkijoellakin noin kalliita taloja? Tai no, olihan tuo tyylillä toteutettu, viimeisen päälle jutut... Hieno on!
  9. F

    Mua itkettää

    Sellasta se välillä on... meneekö sille puhe perille? Siis jos kertoisit, miltä susta tuntuu?
  10. F

    Nyt äkkiä! Voiko tuorekelmua käyttää kortsun asemesta?

    Antihistamiinia, antihistamiinia, sillä niistä kutinoista pääsee! ;)
  11. F

    Mitä teet rakastelun jälkeen?

    :laugh:
  12. F

    Nyt äkkiä! Voiko tuorekelmua käyttää kortsun asemesta?

    Niin, tyyli ennen kaikkea! :laugh: :laugh:
  13. F

    Nyt äkkiä! Voiko tuorekelmua käyttää kortsun asemesta?

    No mut kai jokaisen kodista kynsiviila löytyy, sillähän voi pehmentää sitä rantua? :p
  14. F

    Nyt äkkiä! Voiko tuorekelmua käyttää kortsun asemesta?

    :laugh: :laugh: :laugh: Ihania vastauksia! Mut tositilanteessa en kyllä luottais tuorekelmukortsuun... ...mutta onko teillä avaamatonta kurkkua kaapissa? Siinähän on sellainen muovihuppu päällä... =)
  15. F

    Nyt äkkiä! Voiko tuorekelmua käyttää kortsun asemesta?

    :laugh: :laugh: :laugh: Ihania vastauksia! Mut tositilanteessa en kyllä luottais tuorekelmukortsuun... ...mutta onko teillä avaamatonta kurkkua kaapissa? Siinähän on sellainen muovihuppu päällä... =)
  16. F

    Mitä teet rakastelun jälkeen?

    Joo, on se vaan kumma, kun siinä hommassa tulee aina niin jano! :o
  17. F

    Mitä teet rakastelun jälkeen?

    :laugh: :laugh: Sähän olet varsinainen jokapojan unelma! =)
  18. F

    antaisitteko/annatteko 5-vuotiaan katsoa

    Meillä lapset ei edes halua katsoa tuota ohjelmaa/eivät jaksa kiinnostua... mutta enpä ole tullut ajatelleeksi, että onko siinä jotain epäsopivaa pienille lapsille?

Yhteistyössä