Mulla on tylsää

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Riisuudu alasti, maalaa peffasi oranssiksi ja arvaa, kuinka kauas ehdit juosta, ennen kuin valkotakkiset hakevat. Ja koittamaan! :D
Mä saisin varmaan juosta koko yön :LOL: :LOL: :LOL:

Täällä kulmilla ei edes poliisia juuri näy silloin kun pitäisi :|

Tosin , mun säkällä ne ajaisi vastaan het kun ovesta pihalle kipasisin :LOL:
 
tylsimys
Olkaa onnellisia jos on vain tylsää. Tänään on varmaan aika monessa perheessä Suomen maassa pelkoa ja hätää alkoholin liiallisen käytön takia... Ja monta pyhää edessä, mikä vain pahentaa asiaa. Tylsyyskin voi olla onni, eipä ainakaan tarvitse sydän syrjällään miettiä saako puukosta vai keittiöjakkarasta tai saako ensi yönä nukuttua...
Tällaisin ajatuksin tänään, vaikka itselläkään ei onneksi ole pelättävää.
 
Tylsää tylsää tylsää täälläkin, mies jouti töihin, piti olla kotona... 3 olut menossa eikä valoa tunnelin päässä... :(

Lapset nukkuu, mummu oikein tuli hoitaan lapsia, että päästään miehen kanssa kahdestaan jussia viettään. Siellä se mummu nukkuu lasten kanssa ja minä täällä juon olutta ja toivon, että ihme tapahtuu!! Eli joko mies tulee töistä NYT tai sitten täältä palstalta löytyy jotain äksöniä! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Tylsää tylsää tylsää täälläkin, mies jouti töihin, piti olla kotona... 3 olut menossa eikä valoa tunnelin päässä... :(

Lapset nukkuu, mummu oikein tuli hoitaan lapsia, että päästään miehen kanssa kahdestaan jussia viettään. Siellä se mummu nukkuu lasten kanssa ja minä täällä juon olutta ja toivon, että ihme tapahtuu!! Eli joko mies tulee töistä NYT tai sitten täältä palstalta löytyy jotain äksöniä! :xmas:
Rimpauta kavereille ja lähe niitten kanssa :)
 

Yhteistyössä