Millainen puhelinliittymä sinulla on ja oletko tyytyväinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Saunalahden Totaali 3G-liittymä

39,95e/kk
Sisältää:
3000min/kk kotimaanpuheluita
3000min/kk videopuheluita
3000kpl/kk tekstiviestejä
3000kpl/kk multimediaviestejä

Olen erittäin tyytyväinen todella halpa liittymä.
Tuo oli ennen mulla kytky liittymänä eli siihen kuului puhelin eli kuukausimaksun päälle 10e mutta nyt sitä ei ole kun olen maksanut tuon puhelimen pois eli oli 24kk sopimus.
Liittymä ollut käytössä 2-vuotta2kk
Nyt maksan vain tuon 39,95e/kk puheluista yms..
2½-vuotta sitten mun puhelinlaskut oli 160-190e/kk ja tämä Saunalahden totaali 3g-liittymä on kyllä todella halpa mulle joka puhun paljon.
Saa puhua 50-tuntia kuukaudessa eli ihan huoletta.
Kyllä mulla joka kuukausi menee melkein se 50h ja tekstareita menee noin 1000kpl. :snotty: :saint:
No mulla on just tuo sama paketti nyt ja se pakollinen 2 vuotta on kulunut loppuun. En tajunnutkaan, että se automaattisesti jatkuu samanlaisena, (miinus puhelimen osuus laskusta). Mustakin tää on ollut hyvä, kun ei koskaan tarvi miettiä puhelun aikana, että kuinka kalliiksi tulee... =)

Tiiätkö muuten vielä sellaista, että toimiiko tuo kytkypuhelin nyt automaattisesti muillakin sim-korteilla? Kun sitähän ei voinut käyttää muulla kuin tuolla kytkypaketin simmillä?
 
tavallinen soneran liittymä ja su eurolla sopimus, mitään hemmetin puhepakettia en ota kun ne on hanurista |O ja Soneran pakettiin on kytketty perhepaketti.
 
Keittiönoita
Mulla on saunalahden liittymä. Ollut alusta lähtien. Samoin nettiyhteys on Saunalahden. Tai alunperin otin liittymän DLC:ltä, joka oli siis se Rytsölän veljesten perustama yritys, joka muuttui aikanaan saunalahdeksi, Jippiiksi ja taas saunalahdeksi. En jaksa juosta tarjousten perässä vaan mulle riittää, että systeemi toimii.
 
Mulla on Saunalahden totaali2 3 g liittymä, maksaiskohan puhelimen kanssa 54,95?/kk. Mutta puhetta ja tekstiviestejä on riittävästi. Toinen liittymän On Elisa, johon en ole tyytyväinen. Ihan sikakallis. Onneksi siitä pääsee eroon!
 
Jeppizjeep
Minulla saunalahden omaverkko liittymä, kuuluu 3000min puheluita ja 3000kpl tekstiviestejä saunalahteen, elisaan ja kolumbukseen, muihin operaattoreihin puhelut 9c/min ja txt:t 6,9c/kpl . Lisäksi tähän liittymään otettava puhelin (oma maksaa 12e kuussa) ja liittymä itsessään on 5,95e/kk . Liittymä+puhelin 18e kuussa, siihen päälle 2-7e laskua tullut. Sopii minulle ainakin parhaiten koska lähes koko tuttavapiirillä saunis tai elisa ja käytän paljon puhelinta. (Ennen oli 500min+300txt ja laskua kuukausimaksun (24e) päälle yleensä 10-30e. Netissä myös helppo tehdä muutoksia mikäli niitä välillä tarvitsee tehdä, asiakaspalveluun en ole soittanut mutta se ilmeisesti aika hankala päästä läpi. Itsellä ei ole ollut mitään tarvetta soittaa asiakaspalveluun ja olen erittäin tyytyväinen ollut.
 
Pettynyt saunalahden asiakas
Olen saunalahden asiakas, ja hyvin pettynyt sen toimintaan. Huijasivat minulta neljän kuukauden ajan kaksinkertaisen nettitikkulaskun. Olin kilttinä tyttönä maksanut laskut kun luulin, että puhepakettini oli mennyt yli. Olivat velmuna lisänneet puhelinlaskuun nettitikunkin ja todellisuudessa maksoin jo yhdestä nettitikusta, jonka myyjä oli vakuuttanut sulkeneensa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sanoivat vain, että omapa on vikani kun maksan laskut... Eivät kuulemma ole korvausvelvollisia.

Nyt sain kantapään kautta kokea, että kannattaa AINA tarkistaa laskuerittelyt ennen kuin maksaa laskuja. Olisi luullut, että joitain firmoja, esim saunalahtea voisi pitää luotettavina tahoina, mutta ei. Ovelasti lasku tulee tekstiviestinä niin, että siinä ei ole minkäänlaista erittelyä. Lukee vain tilinro, summa ja viitenumero. Vaihdan saunalahdelta pois heti kun määräaikaisuus päättyy. Näin asiakasta on helppo huijata ylisuurilla summilla ja kaksinkertaisilla veloituksilla. Törkeää.
 
vierailija
Mulla on kolmikirjaimisen operaattorin Rajaton 4G Teho ja maksan siitä 24,80 €/kk. Olen todella tyytyväinen, minä maksan laskun eräpäivään mennessä ja laitteeni toiminnot pelaavat kaikkialla.
 

Yhteistyössä