Olen saunalahden asiakas, ja hyvin pettynyt sen toimintaan. Huijasivat minulta neljän kuukauden ajan kaksinkertaisen nettitikkulaskun. Olin kilttinä tyttönä maksanut laskut kun luulin, että puhepakettini oli mennyt yli. Olivat velmuna lisänneet puhelinlaskuun nettitikunkin ja todellisuudessa maksoin jo yhdestä nettitikusta, jonka myyjä oli vakuuttanut sulkeneensa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sanoivat vain, että omapa on vikani kun maksan laskut... Eivät kuulemma ole korvausvelvollisia.
Nyt sain kantapään kautta kokea, että kannattaa AINA tarkistaa laskuerittelyt ennen kuin maksaa laskuja. Olisi luullut, että joitain firmoja, esim saunalahtea voisi pitää luotettavina tahoina, mutta ei. Ovelasti lasku tulee tekstiviestinä niin, että siinä ei ole minkäänlaista erittelyä. Lukee vain tilinro, summa ja viitenumero. Vaihdan saunalahdelta pois heti kun määräaikaisuus päättyy. Näin asiakasta on helppo huijata ylisuurilla summilla ja kaksinkertaisilla veloituksilla. Törkeää.