Hakutulokset

1. H

Tänne voi vuodattaa lapsettomuuden aiheuttamista tunteista

Kiitos Kevätmieli :) :'( Mä hymyilen ja itken samaan aikaan kun kirjotan sulle. Joskus vaan kaipaa kuulla sen, että joku ymmärtää, mitä käy läpi. Pidän myös sinulle peukkuja, että onni kääntyisi ja saisitte sen oman lapsen :) :flower: Haleja sinun taisteluusi :hug: Kirjottaminen todella...
  2. H

Jotenkin on tosi kelvoton olo. Että mä en ole riittävän hyvä tällaisena kuin oon. Tiedän tekeväni työni hyvin ja olevani ihmisenä ns. hyvä tyyppi. Lapsuuteni ja nuoruuteni ovat opettaneet musta kärsivällisen ja toiset huomioonottavan. Olen nykyisin ns. kaikkien kaveri. Silti jotenkin häpeen...
  3. H

Noissa muissa keskusteluissa on paljon vertaiskokemuksia hoidoista, diagnooseista yms. mutten löytänyt vielä keskustelua, jossa voisi käsitellä niitä tunteita, joita lapsettomuudesta seuraa. Miltä tuntuu kun menkat kurvaa paikalle kierto toisensa perään tai testi näyttää negaa aina uudestaan ja...
  4. H

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

pokemoni En minäkään niitä tuomitse. Jeesuskin opetti Vuorisaarnassaan "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi". Olen sitä mieltä, että kellekään ei ole annettu niin suurta valtaa tässä maailmassa, että voi tuomita toisia helvettiin tms. Ajattelen myös, että Jumala on rakkaus joten en missään...
  5. H

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Heippa kaikille! Kiitokset Lily Janelle päivittäjän tehtävän ottamisesta :) Toivottavasti onni olisi sullekin myötäinen ja pian tärppäisi! Pahoittelut myös kaikille tädin kohdanneille tai negan saaneille. Toivottavasti teitäkin onnistaa mahdollisimman pian :) Kiva oli lukea myös nallun...
  6. H

Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Waude, onnittelut Metsikselle plussasta :D Ihana uutinen kerrassaan :) Miten mie pärjään tällä palstalla ilman siun loistavia ja pohdiskelevia tekstejä :) Tulethan välillä moikkaamaan meitä tänne kuitenkin ja kertomaan kuulumisia :)? Mulla oli eilen kevään viimenen tentti. Seuraavat pari...
  7. H

Moi pitkästä aikaa:) Olin pääsiäisenä kotiseuduilla ja kaverit oli sen jälkeen meillä täällä käymässä niin en ole ehtinyt kirjottaa. Ensinnäkin ISO :hug: hali teille jokaiselle. Tunnutte olevan sen tarpeessa. Joskus tää yritys vaan turhauttaa :/ Mulla tosiaan positiivisena juttuna se, että...
  8. H

G:Millainen kihlasormus sinulla on?

Mullla on princess -merkkinen keltakultainen, sileä sormus, jossa on yksi pieni timantti keskellä. Vihkisormuksena on muuten samanlainen sormus, mutta siinä on sitten kolme timanttia :) Ne maksoi aikanaan jotain 200e ja 400e :) Miehellä on leveä ja sileä keltakultainen sormus ja se on hänelle...
  9. H

Gallup: Mitä ajattelet virpomisesta?

lisää mielipiteitä :)?
  10. H

Mun naapurit aikanaan valitti äidilleni kun kävin virpomassa :( En siis mitään tuntemattomia naapureita virponut vaan yhen, jonka kanssa oltiin paljon tekemisissä. Piti sitä kerjäämisenä.
  11. H

Mikä siitä tekee rasittavaa? Kierrätkö itse lapsiesi mukana vai?
  12. H

Tuosta virpomispalkkioketjusta tuli mieleeni kysyä, että mitä te ihmiset ajattelette noin yleisesti ottaen virpomisesta. Onko se siunaus? Hassu perinne? Karkin ja rahan kerjäämistä? Kerro :) Jään odottamaan innolla teidän vastauksianne :)
  13. H

Mitä virpojille palkaksi?

Miksi näin? Virpominenhan on kaunis kristillinen perinne, jonka tarkoitus on siunata ihmisiä:) Mie oikeen ootan, että joku tuli virpomaan, mutta tuskin tulee :/ Oman lähipiirin lapset ovat vasta vauvoja. Olen kuitenkin varautunut aina jollain suklaapatukoilla tai kindereillä. Pitääkin muuten...
  14. H

Heippa jälleen täältä:) Nyt meitä haaveilijoita onkin kaksi kun olen minä, haaveilija86 ja sit haaveilija-. Toivottavasti kukaan ei sekoita, kumpi oli kumpi:) MinkuKille isot onnittelut onnenpotkustasi eli raskautumisesta. Toivottavasta pikkuinen pysyy matkassa loppuun ast :flower...
  15. H

Tervehdys kaikille :wave: Kotiuduin rippileiriltä kotiin perjantaina ja nyt olen vaan lataillut akkuja niin kirjoitan vasta tänään tänne. Mie testasin ennen rippileiriä viikko sit perjantaina negan ja menkat alkoi toissapäivänä. Mulla tosin oli menneessä kierrossa niin paljon stressiä työ- ja...
  16. H

Onnea suhvelille plussasta :hug: Varovaiset onnittelut myös elinalle :hug: Toivottavasti olisi nyt sitä itteensä eli raskautta :D Täällä edelleen mennään yk6 ja nyt ois kp 32. Odottelen jo menkkoja alkavaksi, muttei näy eikä kuulu. Pari kertaa mulla on tullut joku rusehtava limainen...
  17. H

Mikä olisi se ylipainon määrä, jonka vuoksi tekisit itsarin?

Kiitos ja saat anteeksi:) Olen ehkä näissä ylipainoon liittyvissä nettikeskusteluissa vähän herkkänahkainen. Niin monesti huomannu miten ihmisarvo otetaan pois ylipainon perusteella. Siis ei minkään lievän ylipainon, mutta sitten kun ylipainoa alkaa olla jo yli 25kg...
  18. H

Oletko opiskellut venäjää? Miten paljon? Millaisena pidät kielitaitoasi?

Sitä paitsi oon aina ollut niin idässä, että tuntus oudolta voida matkustaa itään päin ilman et EU:n raja tulee vastaan :D Mulla on ollu 10-18-vuotiaana Venäjälle matkaa vaan 2km :D
  19. H

Oletko opiskellut venäjää? Miten paljon? Millaisena pidät kielitaitoasi?

kirkon virkaan opiskelen kutsumuksen takia. Ei kukaan opiskele maisteriksi 5-6v 2500e/kk palkan takia. Venäjää kyllä opiskelisin päästäkseni töihin sinne päin Suomea, mistä olen kotoisin. Onko siinä jotain sopimatonta? Olen ainoa lapsi ja vanhempani tarvitsevat minua huolehtimaan 10v päästä...

Yhteistyössä