Gallup: Mitä ajattelet virpomisesta?

Tuosta virpomispalkkioketjusta tuli mieleeni kysyä, että mitä te ihmiset ajattelette noin yleisesti ottaen virpomisesta. Onko se siunaus? Hassu perinne? Karkin ja rahan kerjäämistä? Kerro :)

Jään odottamaan innolla teidän vastauksianne :)

Lex
Lapsilla kiva perinne, mutta tässä tuntemattomine keskellä lähiössä asuessa en soisi omien lapsieni virpovan kuin tuttuja. Käydään sitten mummilla jne. virpomassa.

Meille ovat kyllä muutkin virpojat tervetulleita, en vaan halua omaa lastani jonkun krapulaisen mörrimöykyn säikyttämäksi... :D

Kiva perinne, ehdottomasti! Muistan itse miten jännää se oli. Oon aina varautunut virpojiin, mut useimpina vuosina ei tuu ketään. Ehkä tapa on vähentynyt, kun ihmiset marisee miten törkeetä kerjäämistä se on, ei kai moni sit kehtaa lähteäkään. Ja toinen syy varmaan se, että lapsia ei enää uskalleta päästää juurikaa tekemisiin vieraiden kanssa, joista jokainen on potentiaalinen pedofiili. Surullista...

whatever
En tiedä, aika yhdentekevää. Tiedän kyllä hauskempiakin asioita, ei mua ihan hirveästi ilostuta lapset oven takana:D Toisaalta ei niin hirveästi ärsytäkää. Yhdentekevää.Yleensä en kyllä varaile mitään, joten meille jos virpojia eksyy, niin lähtevät hieman pettyneinä omenan kanssa, mut kun en jaksa panostaa ja unohdan aina palmusunnuntain.

Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Lapsista varmaan tosi mukavaa, itsestä lähinnä rasittavaa.
Mikä siitä tekee rasittavaa? Kierrätkö itse lapsiesi mukana vai?
Se on kerjäämistä ja en kierrä lapseni (1v) kanssa.
Vinkki, ruuvaa ovikello irti ovesta niin ei tarvitse sietää kerjääjiä, durac.
Päläpäläjäkjäk.

k
jos ja kun on laittanut panostusta risuihin ja asusteisiin homma on ok. Ja tullaan kysymään saako virpoa jne.

Mutta jos on joku 13v poika, joka tulee fillarilla musta hattu päässään ja kalju pajunoksa kädessä ja on vaan sillai että virvon varvon moikka ni se on perseestä!!!

Yhteistyössä