Onhan niitä sairauksia joissa ihminen voi lihota ihan superlihavaksi. Yksi sellainen ilmenee jo vauvaiässä, mis ihminen ei koskaan tunne itseään kylläiseksi vaan on nälkäinen. Muistaakseni samaan vaivaan liittyi lievää kehitysvammaisuutta. Onhan niitä muitakin sairauksia mut nehän on todella harvinaisia, kenties 1: 100 000 sairastaa niitä tai harvempi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minulle on opetettu, et superlihavuus voi olla sairaus ja yleensä sitä onkin...en ole kyllä törmännyt koskaan sellaiseen sairauteen, joka tekisi ihmisestä 200kilosen...?
Mitä minulta on mennyt ohi?
Anteeksi!:hug: Ei se ollut tarkoitus. Olen itsekin ylipainoinen ja mieli on joskus maassa sen vuoksi...en kuitenkaan itsaria varmaan koskaan painon vuoksi olisi tekemässä. Tuli vain tuollainen mieleen. Minulla ylipainoa 14kg.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Ja otsikon varmaan oli tarkotus saada ylipainoset tuntemaan olonsa niin huonoksi ja arvottomaksi, että joutavat kuolla pois?
Siis vaikka ois koko ikänsä tehnyt töitä ja opintoja, hoitas kotinsa ja asiansa, ois saanut perheen ja omais paljon ystäviä jne on vaan niin s*atanan ällöttävä ja taatusti laiska, koska nyt sattuu olemaan ylipainoinen. Juuri tällasten takia ei tee edes mieli laihduttaa..
Nimim. ylipainoa 30kg ja itsari ei kuulu suunnitelmiin - kotiinjäännistä puhumattakaan.
Kiitos ja saat anteeksi Olen ehkä näissä ylipainoon liittyvissä nettikeskusteluissa vähän herkkänahkainen. Niin monesti huomannu miten ihmisarvo otetaan pois ylipainon perusteella. Siis ei minkään lievän ylipainon, mutta sitten kun ylipainoa alkaa olla jo yli 25kg...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Anteeksi!:hug: Ei se ollut tarkoitus. Olen itsekin ylipainoinen ja mieli on joskus maassa sen vuoksi...en kuitenkaan itsaria varmaan koskaan painon vuoksi olisi tekemässä. Tuli vain tuollainen mieleen. Minulla ylipainoa 14kg.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Ja otsikon varmaan oli tarkotus saada ylipainoset tuntemaan olonsa niin huonoksi ja arvottomaksi, että joutavat kuolla pois?
Siis vaikka ois koko ikänsä tehnyt töitä ja opintoja, hoitas kotinsa ja asiansa, ois saanut perheen ja omais paljon ystäviä jne on vaan niin s*atanan ällöttävä ja taatusti laiska, koska nyt sattuu olemaan ylipainoinen. Juuri tällasten takia ei tee edes mieli laihduttaa..
Nimim. ylipainoa 30kg ja itsari ei kuulu suunnitelmiin - kotiinjäännistä puhumattakaan.