Mikä olisi se ylipainon määrä, jonka vuoksi tekisit itsarin?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
apua
Onneks ei ole edes varaa ähmätä itseään ylilihavaksi.
SItä ihmettelen, miten jenkkiläiset saa rahaa niihin ruokamönjiin,mitä ne itseensä mättää. Siis ne suurlihavat, joista on tullut dokkareita.

vieras
No en tekis itsaria. Mähän tekisin jo hidastettua kuolemaa. Laatu elämää voisin viettää makaamalla sängyssä sillä ilmeisesti juuri siitä asiasta olisin nauttinut lihotessani 300 kg möhkäleeksi joka ei voisi enää muuta tehdä kuin syödä, maata ja paskantaa.

Ei mikään. Mulla ei ole oikeutta velvoittaa muita ihmisiä raahaamaan suurta ruhoani. On aika vaikeaa saada iso ihminen liikkeelle, kun se ei enää elä. Eräskin iso mies kuoli keittokomeroon, eikä meinannut irrota sieltä millään.

ap
Minulle on opetettu, et superlihavuus voi olla sairaus ja yleensä sitä onkin...en ole kyllä törmännyt koskaan sellaiseen sairauteen, joka tekisi ihmisestä 200kilosen...?
Mitä minulta on mennyt ohi?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minulle on opetettu, et superlihavuus voi olla sairaus ja yleensä sitä onkin...en ole kyllä törmännyt koskaan sellaiseen sairauteen, joka tekisi ihmisestä 200kilosen...?
Mitä minulta on mennyt ohi?
Onhan niitä sairauksia joissa ihminen voi lihota ihan superlihavaksi. Yksi sellainen ilmenee jo vauvaiässä, mis ihminen ei koskaan tunne itseään kylläiseksi vaan on nälkäinen. Muistaakseni samaan vaivaan liittyi lievää kehitysvammaisuutta. Onhan niitä muitakin sairauksia mut nehän on todella harvinaisia, kenties 1: 100 000 sairastaa niitä tai harvempi.

Ei semmosia kilomääriä ole olemassakaan että mä itteni tappaisin. Kotiin sulkeutuisin siinä kohtaa, kun en enää ovesta ulos mahtuisi.

Mä en taida nyt ihan käsittää koko kysymystä...jos painoa on niin paljon että tekee mieli sulkeutua kotiin/tappaa itsensä niin eikö kätevämpää olisi pudottaa sitä painoa jotta olo taas muuttuu mukavaksi ja sulkeutumishalut ja itsemurhahalut katoavat?

Mä en erityisemmin tykkää missään enää liikkua, kun painoa on saman verran kuin norsulla...joten aloitinkin nyt ruokavalioni remppaamisen. Sen avulla muutamassa kuuakuaudessa saanen jo paremman fiiliksen ja vuoden päästä kaikki on varmaan jo ok :)

Ja otsikon varmaan oli tarkotus saada ylipainoset tuntemaan olonsa niin huonoksi ja arvottomaksi, että joutavat kuolla pois?

Siis vaikka ois koko ikänsä tehnyt töitä ja opintoja, hoitas kotinsa ja asiansa, ois saanut perheen ja omais paljon ystäviä jne on vaan niin s*atanan ällöttävä ja taatusti laiska, koska nyt sattuu olemaan ylipainoinen. Juuri tällasten takia ei tee edes mieli laihduttaa..

Nimim. ylipainoa 30kg ja itsari ei kuulu suunnitelmiin - kotiinjäännistä puhumattakaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:
Ja otsikon varmaan oli tarkotus saada ylipainoset tuntemaan olonsa niin huonoksi ja arvottomaksi, että joutavat kuolla pois?

Siis vaikka ois koko ikänsä tehnyt töitä ja opintoja, hoitas kotinsa ja asiansa, ois saanut perheen ja omais paljon ystäviä jne on vaan niin s*atanan ällöttävä ja taatusti laiska, koska nyt sattuu olemaan ylipainoinen. Juuri tällasten takia ei tee edes mieli laihduttaa..

Nimim. ylipainoa 30kg ja itsari ei kuulu suunnitelmiin - kotiinjäännistä puhumattakaan.
Anteeksi!:hug: Ei se ollut tarkoitus. Olen itsekin ylipainoinen ja mieli on joskus maassa sen vuoksi...en kuitenkaan itsaria varmaan koskaan painon vuoksi olisi tekemässä. Tuli vain tuollainen mieleen. Minulla ylipainoa 14kg.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:

Anteeksi!:hug: Ei se ollut tarkoitus. Olen itsekin ylipainoinen ja mieli on joskus maassa sen vuoksi...en kuitenkaan itsaria varmaan koskaan painon vuoksi olisi tekemässä. Tuli vain tuollainen mieleen. Minulla ylipainoa 14kg.
Kiitos ja saat anteeksi:) Olen ehkä näissä ylipainoon liittyvissä nettikeskusteluissa vähän herkkänahkainen. Niin monesti huomannu miten ihmisarvo otetaan pois ylipainon perusteella. Siis ei minkään lievän ylipainon, mutta sitten kun ylipainoa alkaa olla jo yli 25kg...

Kotiin ehkä sulkeutuisin jos painaisin yli 80-90kg. En tiedä tekisinkö itsaria jos olisi reilusti ylipainoa, mutta ehkä elämänlaatu olisi jossain 150kg sellaista ettei syytä elämiseen ehkä välttämättä olisi ja itsari olisi helppo ratkaisu.

En mä tekisi itsaria ylipainon vuoksi, sen verran pidän itsestäni ja elämästäni. Ja toisekseen näin perusterveenä en päästäisi itseäni sellaiseen kondikseen, että pitäisi alkaa edes miettimään moisia.

Yhteistyössä