Hakutulokset

1. H

Mikä olisi se ylipainon määrä, jonka vuoksi tekisit itsarin?

Ja otsikon varmaan oli tarkotus saada ylipainoset tuntemaan olonsa niin huonoksi ja arvottomaksi, että joutavat kuolla pois? Siis vaikka ois koko ikänsä tehnyt töitä ja opintoja, hoitas kotinsa ja asiansa, ois saanut perheen ja omais paljon ystäviä jne on vaan niin s*atanan ällöttävä ja...
  2. H

Oletko opiskellut venäjää? Miten paljon? Millaisena pidät kielitaitoasi?

Varmaan riippuu alasta. Mä opiskelen kirkon virkaan ja piispa juuri sanoi, että Mikkelin hiippakunnassa on etua venäjän kielen taidosta.Kauppoihin jne varmaan riittää venäjää äidinkielenään puhuviakin. En kuitenkaan tunne yhtäkään luterilaisen kirkon virkaan opiskelevaa, jonka äidinkieli olisi...
  3. H

Huomasin olevani hieman katkera :(

Niin:) Sen takia se yritys päätettiinkin alottaa nyt, vaikka taloudellinen tilanne on vähän epävakaa. Toisaalta onnekasta, että tiesi näistä ongelmista jo etukäteen. Nyt siis hyvää raskautumisaikaa on vielä 15v jäljellä vaikka 5v sijasta. Miten pitkään teillä on yritetty? Millaiset...
  4. H

Oletko opiskellut venäjää? Miten paljon? Millaisena pidät kielitaitoasi?

Luin joskus vuonna kivi ennen nakkisotaa pari kurssia venäjää ja haaveilen jatkosta. Siis ei mulla mitään hirmusia intohimoja siihen kieleen ole, mutta haluan Suomen kaakkoiskulmalle asumaan. Siellä venäjän taito avaa ovia helpommin työpaikkoihin. Haluisin vaan keskustella yleisesti venäjän...
  5. H

Huomasin olevani hieman katkera :(

Alkuperäselle :hug: Hedelmättömyys on kova paikka. Kyllä itseäkin kyrsii nää, jotka voi halutessaan ajottaa lapsen tyyliin kesää vasten tms:/ Esikoista yritetty vasta puoli vuotta, mutta nuoruuden ongelmista johtuen tiiän, että mulla on ongelmia hedelmöittymisessä. Vissiin PCO... Viime vuonna...
  6. H

hyvä hyvä, Baby B:n isäpuolelle kostettu vankilassa, lisää vaan

Tietenkään vasektomia ei estä näitä löytämästä jotakuta yh:ta ja tekemään hänen lapselleen samaa. En mä missään fantasiamaailmassa elä. Vasektomia ja sille naiselle sterilisaatio estävät näitä ihmisiä kuitenkin saamasta omia lapsia ja toivon mukaan ne siten pienentäisivät tekojen uusimisriskiä...
  7. H

hyvä hyvä, Baby B:n isäpuolelle kostettu vankilassa, lisää vaan

Musta oli kanssa oikein tuolle miehelle (lue hirviölle) toi polttaminen, vaikka yleensä en väkivallan puolella olekaan. Minusta suurin vääryys tässä nyt oli kuitenkin se, että jos oikein ymmärsin, niin tuomio on vain 12v. Toisin sanoin noin nuorella miehellä voi hyvin olla tuomion jälkeen...
  8. H

Kuinka paljon meitä kuumeilijoita on?

41. Täällä haaveillaan esikoisesta. Puoli vuotta yritystä takana.
  9. H

Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

En usko olevan sama mies, mutta samanluontoiselta vaikuttaa kyllä :) Mua kanssa harmittaa, että suupaltit saa enemmän huomiota. Tosin itsellänikin on hyvä ulosanti, mutta mielestäni tärkeempää on suuret korvat kuin suuri suu:) OIkeestaan aikanaan viehätyinkin mun miehessä just siihen, ettei hän...
  10. H

salkkari fanit, joko ootta tehneet testin

Täälläkin Niko, onneksi ei Ismo :laugh: En ois kestäny...
  11. H

Voi miten ihanaa Nallu :hug: Wau, susta tulee äiti vielä tämän vuoden puolella:) Upeeta, mahtavaa! Tervetuloa riina88:) Haluisitko kertoo vähän itestäsi? Millaset elämän puitteet? Kauanko oot ollut miehes kans yhessä? Naimisissa vai avoliitossa? Opiskeletteko vai ootteko töissä? Jotain...
  12. H

Heippa! Suuret onnittelut ryöminkäiselle plussasta! Paljon tarrasukkia ja erikeepperiä, että pysys loppuun asti :heart: Odottelen myös nallun uutisia jännittyneenä täällä d:)b Tossa nimiasiassa yhdyn Bigwishin endotukseen eli syksyllä / talvella aloittaneet ja keväällä / kesällä...
  13. H

Vau, onpas tää ketju ollut taas tosi aktiivinen, hyvä hyvä :D Tervetuloa minunkin puolesta mukaan uudet ja tervehdys kaikille "vanhoillekkin" :flower: Nyt kun ootte niin paljon kirjotellut ja on uusia tullut, niin sitä varten laitan pikaesittelyt itsestäni. Olen 23-vuotias teologian...
  14. H

Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

Hei kaikille ja kiitos vastauksista:) En ole kirjotellutkaan taas aikoihin, kun on opiskelujuttujen kanssa kiireitä. Kandia teen ja tentti tulossa ja talviriparin ennakkoviikonloppu ja ja... Olen ajatellut itekkin, että menisin kuvauttamaan munasarjani yksityiselle gynekologille. Tällä...
  15. H

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Onnittelut puskajussille plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti d:)b Mulle voi sitten päivittää jo yk6. Oikeesti, olenkohan tämän ketjun pitkäaikasin yrittäjä? Mulla alkoi yllättäen menkat, vaikka on/oli kp 20. Tikutin ovista kp 13...
  16. H

Heippa taas :wave: Onpas täällä nyt paljon huonoja uutisia ollut :( Suuret pahoittelut ja :hug: Unikeijulle ja Fistikille keskenmenosta. Tervetuloa myös takas juttelee Bigwish! Hyväsetille ja Kiskiille varovaiset onnittelut plussasta:) Mikähän noissa Metsiksen hormoneissa oikein on...
  17. H

Fistikille onnittelut plussasta :D :flower: Toivottavasti kaikki menee hienosti:) Mulla varmaan tulee menkat. Tänään tuli jo pyyhittäessä verta ja pikkasen tuhrua housuun. Kohtu myös juilii jo menkkakipua. Eli jos tää tuhruttelu jo lasketaan, niin nyt ois kp 1 / yk 5. Ihan hyvä, jos ne...
  18. H

Miehellä loppuu usko valmistumiseen AMK: sta. Miten tukea häntä?

Tossa otsikossahan mun kysymys käy ilmi. Mies täyttää tänä vuonna 27v. Ei ole valkolakin jälkeen suorittanut muita tutkintoja. Lukion jälkeen hän meni teknilliseen yliopistoon, mutta vaihtoi kolmen vuoden päästä samalle alalle AMK:uun, koska ei päässyt yliopistossa kursseja läpi. Nyt häneltä...
  19. H

Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Heippa pitkästä aikaa:) Täällä on luettu tenttiin, tehty tutkimussuunnitelmaa kandidaattia varten ja alettu tekemään työhakemuksia kesälle, niin en ole ehtinyt antamaan väliaikatietoja. Metsis tais mainita viime sivulla, että plussia tulee sillon kun niiden puutetta valittaa, joten täältä...
  20. H

G: Kuinka paljon harrastitte seksiä yrittäessänne vauvaa ja kauanko yritys kesti?

Meillä harrastellaan normisti joku 2-3krt/vk. Viime viikolla oli mahdollisesti ovisviikko ja harrastettiin 5krt. Nyt on meneillään yk 4 ja ensimmäistä yritetään. Teen tässä epävirallista empiiristä tutkimusta ja pohdin mikä yhteys on seksin useudella ja raskautumisen nopeudella:) Kiitti...

Yhteistyössä