hyvä hyvä, Baby B:n isäpuolelle kostettu vankilassa, lisää vaan

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
anteeksi, olen varmaan huono ihminen, mutta toivon sydämestäni, että kaikille niille kiduttajille kävisi todella huonosti ja hitaasti ja monta kertaa.
näin toivon, vaikka olen yleensä pasifisti, tämä tapaus oli jotenkin niin sairas. babybriannasta en ole lukenut, enkä halua.
Juu, en suosittele lukemaan. Itse itkin ja oksensin.

?
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
voisko joku kertoa, mitä sille "Isäpuolelle" on tehty?
en halua nähdä lapsen kuvaa, koska juttu otti mulla todella koville, mutta en ole lapsen kasvoja nähnyt, enkä uskalla katsoa, koska en saa tätä asiaa taas sitten mielestäni pois.
Sen lapsen kuvan nähdäkseen joutuu scrollaamaan sivua alaspäin. Linkin ikkunassa on suoraan näkyvillä vain tuon isäpuolen kuva ja mua lohduttaa edes ihan hitusen ajatella tuota turpeaa naamaa pahasti palaneena.

**
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No se hakkaus sisältä ruumiinavauksen tietojen mukaan selkärangan murtuman, murtuneita kylkiluita, puremajälkiä, ruhjeita pitkin vartaloa, pää oli ajeltu, lasta nöyryytetty... Olin viimeisilläni raskaana, kun luin tuosta. En vain voinut lopettaa itkemistä.
myös aliravittu oli ja kuivunut, muistanko oikein? Että kiduttivat sillain että laittoivat kuumasti vaatetta päälle eivätkä sitten antaneet juotavaa kun pyysi.

Päivääkään ei mene ettenkö tuota poikaa ja muita kaltoinkohdeltuja lapsia ajattelis. tuntuu niin kamalalta kun ei voi edes tehdä mitään. Ainoastaan pitää huolta että esim. naapurissa ei moista tapahdu.

Jokainen oksettava sadisti paska joka tekee lapselle noin pitäisi sulkea loppuelämäkseen (toivottavasti pitkäksi sellaiseksi) johonkin missä sille tehdään vähintään yhtä hirveitä asioita joka ikinen päivä kun mitä itse on tehnyt.

En kannata normaalisti väkivaltaa mutta nämä.. Vittu miten sairas voi ihminen olla. Mikään rangaistus ei ole tarpeeksi tuollaisille. Hyvä ettei Briteissä ole kuolemantuomiota, se on aivan liian helppo vaihtoehto!

minäkin jumissa
Mua jäi vaivaamaan Baby Brianna enemmän ku tää Peter - vaikka toki tämäkin aivan hirvittävää.

Muistan kun itkeä vollotin imettäessäni omaa 8kk ikäistä vauvaa ja ajattelin, että Brianna kuoli jo 5kk ikäisenä. Miten haluaisinkaan vaan pidellä häntä sylissä, imettää ja rakastaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin jumissa:
Muistan kun itkeä vollotin imettäessäni omaa 8kk ikäistä vauvaa ja ajattelin, että Brianna kuoli jo 5kk ikäisenä. Miten haluaisinkaan vaan pidellä häntä sylissä, imettää ja rakastaa.
no nyt sait mut itkemään :( meidän kuopus on kuukauden ikäinen enkä voi käsittää miten joku voi vauvaa satuttaa.. ei vaan voi ymmärtää. mikä sen ihanampaa kun ottaa oma vauva rinnalle, helliä ja rakastaa ja tarjota turvaa

Vieras
Olen itkenyt näitä pieniä niin että tuntuu et mä en jaksa enää. Kun katsoo omia pieniä, poika nyt Baby P:n ikäinen... Voi rakas pieni, miten hirveältä hänestä tuntunut..

ev
Minua kanssa tämä baby p:n kohtalo on järkyttänyt jotenkin todella paljon... samoin jamie bulgerin kohtalo silloin vuosia sitten, sekin oli jotenkin niin käsittämätöntä :(

ev
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No se hakkaus sisältä ruumiinavauksen tietojen mukaan selkärangan murtuman, murtuneita kylkiluita, puremajälkiä, ruhjeita pitkin vartaloa, pää oli ajeltu, lasta nöyryytetty... Olin viimeisilläni raskaana, kun luin tuosta. En vain voinut lopettaa itkemistä.
myös aliravittu oli ja kuivunut, muistanko oikein? Että kiduttivat sillain että laittoivat kuumasti vaatetta päälle eivätkä sitten antaneet juotavaa kun pyysi.

Päivääkään ei mene ettenkö tuota poikaa ja muita kaltoinkohdeltuja lapsia ajattelis. tuntuu niin kamalalta kun ei voi edes tehdä mitään. Ainoastaan pitää huolta että esim. naapurissa ei moista tapahdu.
Myös seksuaalistä hyväksikäyttöä oli. tekijänä isäpuoli ja muistaakseni isäpuolen veli joka asui samassa asunnossa ja oli "tunnettu" pedofiili

ev
Mitähän niille sosiaalityöntekijöille sit lopulta kävi. Hehän oli syytteessa myös.. kuinka monta kymmentä kertaa tuosta pojasta oli tehty ilmoitus lastensuojeluun, ja vaikka kuinka ruhjeilla poika oli niin aina päästivät takaisin kotiin.

|O se on harvinaista että minä kannatan väkivaltaa ja ajattelen että pitää antaa toiselle samalla mitalla mut nyt kyllä täytyy sanoa että tekis mieli lähettää kukkia ja kiitoksia sille joka antoi tuon hirviön maistaa omaa lääkettään |O

sere
MÄ niin haluaisin tehdä jotain tuollaisten lasten hyväksi. Mutta mitä, niin voimaton olo, kun tietää, että täällä koti Suomessakin joku joutuu kärsimään kotonaan, mutta ei pysty auttamaan.

Musta oli kanssa oikein tuolle miehelle (lue hirviölle) toi polttaminen, vaikka yleensä en väkivallan puolella olekaan. Minusta suurin vääryys tässä nyt oli kuitenkin se, että jos oikein ymmärsin, niin tuomio on vain 12v. Toisin sanoin noin nuorella miehellä voi hyvin olla tuomion jälkeen jälellä 30v mukavaa elämää.

Ainakin tuolla vankilassa pitäis ihan valtion luvalla tehdä kastraatio tuolle miehelle ja Baby P:n äidille tietenkin strilisaatio, etteivät vaan enää ikinä koskaan milloinkaan voi hankkia itselleen uusia "nyrkkeilysäkkejä" :x

Mitä mieltä te muut olisitte pakollisesta sterilisaatiosta/vasektomiasta tuollasille rikollisille?

*
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:
Musta oli kanssa oikein tuolle miehelle (lue hirviölle) toi polttaminen, vaikka yleensä en väkivallan puolella olekaan. Minusta suurin vääryys tässä nyt oli kuitenkin se, että jos oikein ymmärsin, niin tuomio on vain 12v. Toisin sanoin noin nuorella miehellä voi hyvin olla tuomion jälkeen jälellä 30v mukavaa elämää.

Ainakin tuolla vankilassa pitäis ihan valtion luvalla tehdä kastraatio tuolle miehelle ja Baby P:n äidille tietenkin strilisaatio, etteivät vaan enää ikinä koskaan milloinkaan voi hankkia itselleen uusia "nyrkkeilysäkkejä" :x

Mitä mieltä te muut olisitte pakollisesta sterilisaatiosta/vasektomiasta tuollasille rikollisille?
Mitä se vasektomia olisi estänyt hakkaamasta Baby P:tä, se mieshän oli sen isäpuoli.

Ja tuollaiset löytää aina jonkun uuden höykkyytettävän. Maailma on sinisilmäisiä ja typeriä naisia pullollaan joiden lapset elää miten sattuu ja niille saa tehdä mitä vaan, kuka vaan :(

Yhteistyössä