Huomasin olevani hieman katkera :(

• Viestiketjun aloittaja hoikka ja luinen
  • Ensimmäinen viesti
pyh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:
Mä olen niin hedelmällinen ettei muhun tehoa edes hormonaaliset ehkäisyt, ja mä olen normaalitilassa luurangonlaiha, en punainen vaan mielummin vaikka ruskea, tukka on monivärjätty ja laitettu, ja meikkaankin jos meen esim. kaupungille. Ei saa yleistää. :/
Montako lasta?
Olisi neljä jos olisin kaikki pitänyt, ja oon 25v. Mulla on kolme kertaa pettänyt ehkäisy, ja kahdesti oon tehnyt abortin. Nyt tällä hetkellä oon raskaana hormonikierukasta huolimatta. Eli yksi lapsi on olemassa ja toinen tulossa. Ja kohta varmaan sataa kiviä...
No sitten et vastaa VIELÄ tuota kuvausta. 3 lasta lisää ja 10 vuotta ikää, niin saatat olla sellainen minun 'inhokki' :D ;)
Se on sitten mun äiti, sillä on seitsemän lasta ja meillä on n. 1,5vuoden ikäerot. :D

Alkuperäselle :hug: Hedelmättömyys on kova paikka. Kyllä itseäkin kyrsii nää, jotka voi halutessaan ajottaa lapsen tyyliin kesää vasten tms:/ Esikoista yritetty vasta puoli vuotta, mutta nuoruuden ongelmista johtuen tiiän, että mulla on ongelmia hedelmöittymisessä. Vissiin PCO... Viime vuonna kaveripiiriin syntyi paljon lapsia ja kaikille raskaus napsahti ekasta tai tokasta kierrosta. Tuntu jotenki vaivaannuttavalta kuunnella kaverin tilitystä viime kyläreissulla (hänellä siis nyt 7kk tyttö ja kävin hänen luonaan n. kk sitten). "Siis mä olin sit ekan yrityskierron jälkeen, että ei ikinä tärppää ja itkin jo ****lle, että olis pitäny alkaa yritys jo ainakin vuosi sitten. Mut onneksi sit tärppäskin jo tokasta kierrosta:D" Ja hyvä ystäväni kertoi "Sit **** vaan päästi lastit kerranki sisään asti ja se oli siinä"

Onnellinen olen näitten ihmisten puolesta, mutta pitääkö sitä kertoo miten helposti se on vielä alkanut :/ Ja hedelmällisyys kyllä jotenki huokuu päälle. Mä en kyllä näytä yhtään hedelmälliseltä. Varmaan musta tulee vanhana semmonen työlle elävä katkera ämmä :(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:
Varmaan musta tulee vanhana semmonen työlle elävä katkera ämmä :(
No samat fiilikset täälläkin on.

Tosin, sulla on kuitenkin se etu, että olet vielä noin nuori. (tiedän, että tuo on pahinta mitä tässä tilanteessa voi sanoa). Ei tiedä, mitä elämällä on vielä sinulle annettavanaan. :hug:

Tosin, sulla on kuitenkin se etu, että olet vielä noin nuori. (tiedän, että tuo on pahinta mitä tässä tilanteessa voi sanoa). Ei tiedä, mitä elämällä on vielä sinulle annettavanaan. :hug:
Niin:) Sen takia se yritys päätettiinkin alottaa nyt, vaikka taloudellinen tilanne on vähän epävakaa. Toisaalta onnekasta, että tiesi näistä ongelmista jo etukäteen. Nyt siis hyvää raskautumisaikaa on vielä 15v jäljellä vaikka 5v sijasta.

Miten pitkään teillä on yritetty? Millaiset mahdollisuudet teillä on lääkärien mukaan? Toivon, että saat sen kaipaamasi lapsen mahdollisimman pian:)

ap

Niin:) Sen takia se yritys päätettiinkin alottaa nyt, vaikka taloudellinen tilanne on vähän epävakaa. Toisaalta onnekasta, että tiesi näistä ongelmista jo etukäteen. Nyt siis hyvää raskautumisaikaa on vielä 15v jäljellä vaikka 5v sijasta.

Miten pitkään teillä on yritetty? Millaiset mahdollisuudet teillä on lääkärien mukaan? Toivon, että saat sen kaipaamasi lapsen mahdollisimman pian:)
Vuodesta -05 on ollut ehkäisy poissa. Lääkäreiden avustuksella sen jälkeen tullut 2 raskautta ja 1 lapsi.

Yhteistyössä