Hakutulokset

  1. Kaukaa hyvän näkönen

    Tuleekos tänä vuonna sitä jouluketjua?

    Mikä on siis ollut aikasempinakin vuosina, eli vähävaraiseille lahjoja ketju.
  2. Kaukaa hyvän näkönen

    Mato sohvalla

    .
  3. Kaukaa hyvän näkönen

    Mistä löytyisi kangashanskat

    Siis etsin lyhytvartisia, mielellään ohuita hanskoja. Tarvitsisin niitä ihan arkikäyttöön. Mut ei mitään puutarhahanskoja. Oon koittanut googlettaa, mut ei taho löytyä.
  4. Kaukaa hyvän näkönen

    Onko täällä muita jonka lapsella refluksi?

    Mitä oireita lapsellanne on? Ikä? Käytättek lääkettä? Mitä?
  5. Kaukaa hyvän näkönen

    Järki lähtee tähän sairasteluun...

    Syyskuussa alkoi flunssa. Syyskuun puolessavälissä tuli hengitysvaikeuksia, sain antibiootin ja makasin viikon sohvalla. Hengitysvaikeudet hävisivät, flunssa ei. Joulukuussa olin edelleen flunssassa, sain uuden antibioottikuurin joka ei auttanut yhtään. Helmikuussa flunssa vain paheni ja...
  6. Kaukaa hyvän näkönen

    Hei,sinä! Sairastatko monimuotoista valihottumaa?

    Jos sairastat niin kuinka pahana? Onko sinulla käytössä uv suoja vaatteita? Jos on, mistä olet ne ostanut ja oletko joutunut maksamaan ne kokonaisuudessaan itse? Etsin siis kohtalotoveria. Mulla on edessä tuo uv-vaatteiden hommaaminen, mutta käytäntö on hukassa.
  7. Kaukaa hyvän näkönen

    Mitä tänään syötäisiin?

    Jotain hyvää :p
  8. Kaukaa hyvän näkönen

    Onko täällä muita monimuotoisesta valoihottumasta kärsivä?

    Mulla kaikki alkoi n.4v sitte ja pahenee vuosi vuodelta. Alkuvuoden olen saanut UVB-siedätyshoitoa ja nyt muutama aurinkoinen päivä ollut ja ihottuma kukoistaa ja kutina on kamala. En enään tiedä millä suojaisi itsensä. Pitääkö jäädä sairaslomalle ja pysyä ensi talveen asti 4seinän sisällä?
  9. Kaukaa hyvän näkönen

    No niin kaikki kokki-kolmoset!

    Meinaan tehä peruna nyyttejä (folioon kuutioitua perunaa, öljyä ja mausteita). Saiskos seuraavista aineista tehtyä jonkin lisukkeen (ja miten): Kinkkusuikaleita, maustamaton tuorejuusto, sipuli, paprika, tomaatti. Ja siis melkein kaikki perusaineet löytyy.
  10. Kaukaa hyvän näkönen

    Mitä ne teidän lapset kitisee lahjojenjakoon asti??

    Mä en ymmärrä, kun moni sanoo et lapset kitisee lahjojenjakoon asti. Mitä ne kitisee?
  11. Kaukaa hyvän näkönen

    Kun kynnys jäädä töistä sairaslomalle on liian suuri

    Mun pää on ihan sekasin... Olen todella väsynyt, henkisesti. Siskollani on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja se vie kaikki mun voimat. Varsinkin viimeinen viikko on ollut todella rankka. Olo on sellainen, että nyt ois hyvä ottaa aikalisä, mut luonne ei antais periks jäädä sairaslomalle : /
  12. Kaukaa hyvän näkönen

    Broilerin rintafilee, ohjeita/ehdotuksia

    mitä niistä tekisi :p Ei aina jaksa vaan paistaa..
  13. Kaukaa hyvän näkönen

    Te keiden lapsille tehty ruokatorven ph-mittaus

    Miten nukuitte/lapsi nukkui ton mittarin kanssa?
  14. Kaukaa hyvän näkönen

    Onko teistä kukaan käynyt Psykiatrisen hoidon eat:ta?

    Muuttuiko työnkuvasi valmistumisen jälkeen?Millä tavalla?
  15. Kaukaa hyvän näkönen

    Jyväskyläläiset!

    Olen menossa huomenna Viitaniemen ao koululle. Mihin ihmeeseen jätän autoni, mihin sen edes mahdollisesti saa mahtumaan?
  16. Kaukaa hyvän näkönen

    Oonko oikeesti elänyt jossain harhamaailmassa??*vauvan liikkeistä*

    Kun oon aina luullut, että vauvan potkut tuntuvat ensimmäistä kertaa 17+ viikoilla... Nyt 3tuttua oottaa ja kaikki tunteneet liikkeitä jo viikolta 14. Tiedän että varmaan poikkeuksiakin voi olla, mutta että näin monella?
  17. Kaukaa hyvän näkönen

    Te jotka maksatte talolainaa

    Onko teillä pitkäkin laina aika kun tuntuu et kaikilla on kauhean pienet lainanlyhennykset kuussa.
  18. Kaukaa hyvän näkönen

    Mä tulen hulluksi ihan just nyt!

    Tää rumba alkoi n.3kk sitten. Löydettiin pienimmältä tytöltä kihomatoja, kaikki syötiin kuuri, ja lapset toisen kerran. Menikö 1,5kk löydettiin pienimmältä ja keskimmäiseltä taas kihomatoja... No taas syötiin kuurit ja uusintakuuri syötiin kaikki. Molemmilla kerroilla tehtiin...
  19. Kaukaa hyvän näkönen

    kakkuun....

    pitäisi kakkuun saada täytteet... Mitä laitan, mulla olis: -cappucino vaahtoo -mansikoita -vispikermaa -rahkaa -kreemiä
  20. Kaukaa hyvän näkönen

    GoFatGo

    Koskahan sieltä tulee s.postia kun haaste alkaa huomenna..?

Yhteistyössä