Hakutulokset

  1. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Pamu: Joo aiemmat syntyneet ihan "normaalisti". Ovat molemmat kääntyneet rv 27 raivotarjontaan ja pysyneet siellä tiukasti. Jännitän siksi, koska vauva pyörii todella kovasti ja joka kerralla, kun on kokeiltu tuota tarjontaa, niin ollut vähän epävarmaa miten on. On melkein raivotarjonnassa tai...
  2. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Täälläkin alkaneet kivuliaat supistelut vaivaamaan. Tunnista puoleentoista kestää, että ei ole tarvinnu paljon mietiskellä, että tuleeko lähtö vai ei. Mulla ois jo kova into lähteä puskemaan tämä pikku tanssija ulos maailmaan. :D Taidan tänään käydä vähän kävelyllä, sitten saunoa hyvin ja...
  3. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Pamu: Minnekäs se arpi tulee ja onko se kuinka iso? Mietin vain omalta kohdaltani, kun minusta tuntuu, että vauva pyörii vielä ihan ympäriinsä tuolla masussa. Välillä potkii kylkiluihin ja välillä taas suoraan pyllyn ja pimperon suuntaan. :/ Jännitän nyt sitten vähän tuota synnytystä sen...
  4. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Pamu: Mulla on menny ihan ohi tieto, että sulla on leikkauspäivä jo varattu. :ashamed: Saanko sen verran udella, että minkä takia sulla leikataan? Omaa napaa... Täällä on alkanut supistelut vaivata! :o Siis mulla, jolla ei ole oikeita supisteluja ollu kuin synnyttäessä! :o :laugh: Nyt...
  5. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    RD: En voi muuta sanoa kuin, että paha olo tuli lukiessa sinun tekstiäsi. Se on vain niin surullista, että kenelläkään voi olla niin paha olla, että täytyy itseään satuttaa. Itselläni on vakavaa masennusta lähipiirissä ja osaan kuvitella miltä tuollainen uutinen tuntuu. :hug: Paljon voimia...
  6. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    umayya: Kerroppas kaikki taikataikinan teosta! :D Kiitosh! :D yli-innokas Molla Maija ja poikittain pyörähtänyt batman rv 36+2 :heart:
  7. M

    *MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

    mamina: Mulle vois tuohon jakautumispäivä-listaan laittaa 10.12. :D Silloin on tasan kaksi viikkoa lasketusta ajasta. Käynnistämällä tämäkin natiainen tulee, samoin kuin isoveljensä. :laugh: :laugh:
  8. M

    *MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

    Pinkuvinkulle mahdottoman isot onnittelut pikkuisen prinssin johdosta! :flower: :heart:
  9. M

    Minkä ikäisinä olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

    Esikoisen syntyessä olin 21v. Toisen syntyessä olin 23v. Ja tämän kolmannen syntyessä olen 25v.
  10. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    RD: Voipi hyvinkin olla limatulppaa. Mulla tuli edellisessä raskaudessa pyyhittäessä semmoista ruskeankeltaista klimppilimaa. Tuo ruskea oli, niin kuin kuivunutta verta. En kyllä muista missä vaiheessa raskautta tuli. Viimeisillä viikoilla. Mun kaverilla tais mennä kolmekin viikkoa limatulpan...
  11. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Emiliina: Joo oli tänään ultra. Ihme ja kumma vauva oli siellä juuri niin kuin piti. Terkka sanoi vielä, että aika syvälläkin on, että toivotaan, että ei puske enää itseään pois sieltä kolosesta. :D Nyt vain odotellaan, että koittaisi 7.11. jolloin seuraava käynti ja se onkin sitten se...
  12. M

    *MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

    Czarina: Paljon lämpöisiä ajatuksia ja onnen jyviä. Kyllä kaikki menee hyvin, mitä sitten päättävätkin. :hug:
  13. M

    *MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

    Synnytyksen kestoista on ollut puhetta. Mulla esikoista työstin 8h 45min. josta ponnistin 45min. Pojalla kokoa oli 4140g ja 53cm. Ja kuopusta ähersin 2h 15min. josta ponnistin 15min. Pojalla oli kokoa 4020g ja 51.5cm. Molemmat käynnistetty. Masuviivat oli molemmissa raskauksissa ja jatkuivat...
  14. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    Neuvolakuulumisia: -pissa puhdas -RR 130/83 (Johtui luultavasti kovasta jännityksestä... :ashamed: ) -painoa tullut +805/vko :o :headwall: yhteensä 15kg :ashamed: -HB 121 -SF-mitta 33cm Ja sitten neuvolantäti epäili tunnustelun perusteella vauvan olevan poikittain. Perjantaina on...
  15. M

    *MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

    Neuvolakuulumisia: -pissa puhdas -RR 130/83 (Johtui luultavasti kovasta jännityksestä... :ashamed: ) -painoa tullut +805/vko :o :headwall: yhteensä 15kg :ashamed: -HB 121 -SF-mitta 33cm Ja sitten neuvolantäti epäili tunnustelun perusteella vauvan olevan poikittain. Perjantaina on...
  16. M

    *MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

    mamskeli ja mamina: Aivan ihanan lutuiset masut teillä. :heart: :D Mamskelilla näyttää tuo edestäpäin otettu kuva ihan lumiukolta. :whistle: :D mamina: Hyvin keksitty lyhenne. :laugh: :laugh: Nauratti ihan ääneen. :laugh:
  17. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    ipapii: Paljon paljon onnea pikkuisen prinssin johdosta. :flower: :heart:
  18. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Uusin kuva miun röllykästä tänä päivänä otettu. rv 34+4 :heart:
  19. M

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

    RD: Kyllä se mieli vielä aurinkoisemmaksi muuttuu. :hug: Pamu: Todella kaunis masu sinulla. :heart: :D Tänään on haravoitu takapiha, missä olikin ihan kamala homma! :whistle: Ei oltu haravoitu yhtään ja kaikki lehdet olivat jo pudonneet. Tai mie haravoin ja mies peuhasi poikien...
  20. M

    *MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

    Neeanäiti: Kylläpäs ne nyt sinua pelottelee. :/ Ei kai se nyt vakavaa voi olla, jos omalla käyrällään kasvaa tasaisesti..? Ei kaikkien vauvojen tarvitse olla yli 4kg jössiköitä. Mukavampihan on synnyttääkin. :D Tässä oma napa tänään otettu kuva eli rv 34+4:

Yhteistyössä