Hakutulokset

  1. M

    huolestuttaa,vauva puistelee päätä

    Ei mitään hätää! Monet vauvat tekee tuota. Ei tosiaan liity mihinkään epilepsiaan, törkeetä tuollainen pelottelu. Meilläkin vauva teki juuri tuota, juuri tuossa iässä. Loppuu varmasti muutaman kuukauden kuluessa! Ihan relax siis vaan!!!
  2. M

    Rippijuhlamenuuta mietitään...

    Hyvältä kuulostaa. Itse en tosin makkarasta välitä, mutta onhan tossa onneksi paljon muutakin. Toi itsetehty perunasalaatti kuulostaa tosi nannalta, samoin sämpylät. Jälkiruokapyödästä nyt puhumattakaan. Tosi kiva muuten, että 15-vuotiaasi on lupautunut apulaiseksi. Reipas nuori! Säästyy...
  3. M

    Ostatteko kirppiksiltä vaatetta lapsillenne/itsellenne?

    Käyn ehkä kerran viikossa. Ostan sekä itselle että lapselle. Ennen en voinu sietää kirppareita, aattelin että siellä on vaan haisevaa tavaraa, mutta lapsen saamisen jälkeen oon innostunu niistä ihan hulluna! Näin kotiäitinä on ihanaa kierrellä rauhassa kirppareilla. Säästyy ihan valtavasti...
  4. M

    Millä hitolla mä saan meidänn ruokamenot kuriin???

    En ehtiny lukea koko ketjua, mutta ap, miten teillä voi mennä noin paljon rahaa ruokaan? Te varmaan syötte ihan sairaasti. Me ollaan samanlainen perhe (2 aikuista ja 1,5 vuotias lapsi) eikä meillä mene varmaan kuin puolet tuosta. Tarkkaan en tiedä, koska mies ostaa meillä suurimman osan ruuista...
  5. M

    Meidän taapero on aivan uskomaton tapaus:)

    :heart: :heart:
  6. M

    Meidän taapero on aivan uskomaton tapaus:)

    Kyllä munkin sydän pakahtuis, jos olis noin ihana 3-vuotias! Ihana. Kyllä äiti saa ylpeä ihanuudestaan :heart: Ja näille arvostelijoille, kyllähän noita erikoistapauksia aina on. Inhottavaa tulla arvostelemaan, että kyllä se viimeistään murkkuiässä kapinoi. Tottahan se (ehkä) on, mutta ehkä...
  7. M

    Perustin tänään blogin - mitenkäs ihmiset sen oikein muka löytää?

    Kiitos ihanasta blogilinkistä. Minusta on tosi kiva, että joku tekee kakkuja pienelläkin budjetilla, kun monesti tuntuu että monilla muilla kakkusivustoilla kakku tulee maksamaan maltaita. Upeita kakkuja olit saanut aikaiseksi.
  8. M

    Kuinka paljon miehesi nettopalkka-siis verojen jälkeen-pitäisi olla jotta voisit ajatella jääväsi kotiin vielä

    Kyllä tämänhetkinenkin palkka riittäisi nipin napin, mutta elämä olisi aika ankeaa. Jos käteen jäisi 3000 euroa niin sitten pärjäis jo oikein hyvin.
  9. M

    Jaahas, mulla rahat loppu ja lisää tulee vasta keskiviikkona. Onneks lapset tulee takas vasta su, ite voin syödä pelkkää makaronia

    Mä en kyllä tajua näitä juttuja, ettei pienituloinen voisi säästää. Silloinhan juuri pitäiskin säästää, ettei olis puilla paljailla kun se yllärilasku joku kaunis päivä saapuu. Itse olen pienipalkkainen (nettopalkka 1200e) ja silti tilillä on aina sen verran hätävaraa, ettei tarvitse pelkällä...
  10. M

    Jaahas, mulla rahat loppu ja lisää tulee vasta keskiviikkona. Onneks lapset tulee takas vasta su, ite voin syödä pelkkää makaronia

    Muakin kiinostaa tää "yllärilasku". Itse ainakin tiedän, mitä olen ostanut ja mistä on tulossa lasku. Toki jotkut jutut voi tulla yllätyksenäkin (auto hajoaa tms) mutta 99 % laskuista on kyllä ennakoitavissa.
  11. M

    Juotteko alkoholia, jos lapset ovat kotona?

    Kyllä juodaan. Nytkin punkkulasi kädessä, 1-vuotias meni just nukkumaan. Kohta menen saunaan ja siellä juon siiderin. Saunan jälkeen ehkä vielä juon kaljan. Eli 3 annosta yhteensä. Mies juo yleensä enemmänkin. Minusta on ihan kiva ottaa pari juomaa perjantai (ja lauantainakin joskus) illan...
  12. M

    Sanokaa nyt että soijarouhe on TOOOOSI hyvää :)

    Minusta tuo soijarouhe maistuu aivan kammottavan pahalle. En tiedä mikä siinä on, innoistuin itsekin sitä kokeilemaan juuri tämän Turkilmaksen ketjun myötä. Ei maistunu tippaakaan jauhelihalle, vaikka kuinka yritin maustaa. Täytyy kai vielä kokeilla tuota makaronilaatikkoa. Vielä on iso...
  13. M

    Eikös Huutiksen OSTA HETI -tuote

    Mä en kyl tajuu, miks ylipäänsä jotkut vetkuttaa sen maksun kanssa kauheen pitkään. Jos huutiksesta jotain huutaa, niin eikös sen voisi jokatapauksessa maksaa samantien? Varsinkin kun nykyään maksaminen on ylihelppoa, senkun kaivaa tunnukset esiin ja maksaa. En ymmärrä, miksi mun pitäis ootella...
  14. M

    Meikkaatteko joka päivä?

    En todellakaan. Ihan turhaa, kun oon kotiäitinä. Töissä ollessa meikkasin kyllä. Nykyään vaan sillon, jos lähden käymään jossain.
  15. M

    Oletko mielestäsi

    Peesi. Tai jos tota ei voi valita niin sitten oon tavallinen/ruma. Jos saa valita vain yhden niin sitten ehkä ruma.
  16. M

    Sima asiaa..

    Mä tein tänää!
  17. M

    Hienot päätökset ennen lasten syntymää - jotka olet joutunut pyörtämään :)

    Samoin. En edes tehnyt mitään päätöksiä, kun ajattelin että mennään rennolla asenteella ja katotaan, mikä meidän perheelle sopii. Hyvin on pärjätty näin:)
  18. M

    oletko ikinä toivonut puolisosi kuolemaa?

    En nykyisen puolison, mutta exän kyllä. Meidän "rakkaustarina" oli vaan niin onneton, en halunnut päästää hänestä irti mutta en voinut jatkaakaan suhdetta.. välillä mietin, että helpointa olisi jos tuo mies kuolisi, niin tulisi tavallaan luonnollinen päätös sille suhteelle. :ashamed: Kyllä...
  19. M

    Tänään tulee 10 vuotta kuluneeksi siitä, kun juhlimme häitämme!

    No mutta onnea! Tää onkin ihan loistopäivä juhlia, itsekin olen mennyt tasan 5 vuotta sitten kihloihin, 6.3.2004

Yhteistyössä