Eikös Huutiksen OSTA HETI -tuote

  • Viestiketjun aloittaja Vai mitä häh?
  • Ensimmäinen viesti
hehe
Alkuperäinen kirjoittaja .:
luvattu maksuaika on luvattu maksuaika. piste.
Miksi ostaa tuote, jos ei ole rahaa? Se on pointti. Osta heti-hinnan pointti on se, että saat nopeammin tuotteet (ku kaivat sitä kuvetta) ja maksat siitä korkeamman hinnan ilman riskiä, että hinta karkaa sinulta ehkäpä pilviin. Eli tavallaan maksun venyttämiseltä tämä koko homma karkaa käsistä, parempi jättää sillon huutamatta osta heti-hinnalla -kun rahaa ei oo kerta.
 
ostajia löytyy moneen sakkiin
Alkuperäinen kirjoittaja .:
jos haluat maksun heti niin ota se maksuaika kuvauksesta pois. mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää. jos ei maksuajasta puhuta mitään ostan vasta sitten kun minulla on varaa se maksaa ja maksan heti kun tilitiedot saan.
No mut tilitiedothan tulee suurimmalta osalta heti saman tien. VArsinki jos meinaa myydä usemman kuin yhden tuotteen tai lähtee reissuun viikonlopuks.

Oli ns. maksuaikaa tai ei, niin et tosiaan voi venytellä tuota maksamista paria viikkoa. Kannattaa tutustua noihin huuto.netin sääntöihin. Ennen ku se luukku täyttyy niistä negatiivisista ja on poliisikuulustelut edessä ;)
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
luvattu maksuaika on luvattu maksuaika. piste.
Miksi ostaa tuote, jos ei ole rahaa? Se on pointti. Osta heti-hinnan pointti on se, että saat nopeammin tuotteet (ku kaivat sitä kuvetta) ja maksat siitä korkeamman hinnan ilman riskiä, että hinta karkaa sinulta ehkäpä pilviin. Eli tavallaan maksun venyttämiseltä tämä koko homma karkaa käsistä, parempi jättää sillon huutamatta osta heti-hinnalla -kun rahaa ei oo kerta.
koska muuten sen ostaa joku muu.

oletteko te myyjät oikeasti tyhmiä vai mikä tässä mättää. älkää luvatko maksuaikaa jos ette sitä tarkoita :)

ainakin tästä ketjusta sai päivän naurut
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja ostajia löytyy moneen sakkiin:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
jos haluat maksun heti niin ota se maksuaika kuvauksesta pois. mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää. jos ei maksuajasta puhuta mitään ostan vasta sitten kun minulla on varaa se maksaa ja maksan heti kun tilitiedot saan.
No mut tilitiedothan tulee suurimmalta osalta heti saman tien. VArsinki jos meinaa myydä usemman kuin yhden tuotteen tai lähtee reissuun viikonlopuks.

Oli ns. maksuaikaa tai ei, niin et tosiaan voi venytellä tuota maksamista paria viikkoa. Kannattaa tutustua noihin huuto.netin sääntöihin. Ennen ku se luukku täyttyy niistä negatiivisista ja on poliisikuulustelut edessä ;)
niin kuin sanoin niin kaikki palautteet positiivisia. ja maksan aina sen maksuajan aikana. mikä on ongelmasi?
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Osta heti-hinnan pointti on se, että saat nopeammin tuotteet (ku kaivat sitä kuvetta) ja maksat siitä korkeamman hinnan ilman riskiä, että hinta karkaa sinulta ehkäpä pilviin.
no eipäs. pointti on tosiaan se, että kun olet heti valmis tarjoamaan siitä kalliimman hinnan, niin saat sen varmasti. maksuajan kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

jos olisi, niin sellainen lukisi säännöissäkin.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja .:
niin kuin sanoin niin kaikki palautteet positiivisia. ja maksan aina sen maksuajan aikana. mikä on ongelmasi?
Siis mikä ongelma? Kyllä ite ainaki nakkaan negapalautteen, jos rahoja ei tule. Mulla siis ei ole maksuaikaa luvattuna. Vaikka monilla on.

Mielestäni on vaan typerää ostaa tuote osta heti-hinnalla ja maksaa parin viikon päästä. Varsinki, jos sitä maksuaikaa ei oo luvattu. Monethan seliseliseliseliseli, tämä on just näitä asiakkaita. Ja näille ite ainaki isken kylmästi negan, jos rahoja ei kuulu. Ja varsinki ku vastaukset on sitä "olin sairaaana", "korvessa" ymym. Siihen selittelyaikaan käytetyllä ajalla saa sen maksettua jo.

ELi jos olet köyhä, niin ei ehkä kantsi ostella niitä tuotteita, jos ei oo varaa. Ite kritisoin nimenomaan hupihuutajia.
 
mjaa
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Osta heti-hinnan pointti on se, että saat nopeammin tuotteet (ku kaivat sitä kuvetta) ja maksat siitä korkeamman hinnan ilman riskiä, että hinta karkaa sinulta ehkäpä pilviin.
no eipäs. pointti on tosiaan se, että kun olet heti valmis tarjoamaan siitä kalliimman hinnan, niin saat sen varmasti. maksuajan kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

jos olisi, niin sellainen lukisi säännöissäkin.
Joo, mut siis normaalijärjen pointti siinä on se, että saat sen nopeammin. Katsos kauppa menee saman tien säppiin, kun huudat osta heti hinnalla. Monethan laittavat jo etukäteen kyselyä, että saisko jo heti postiin kun näkyy rahat tilillä. Tosin tämä kommentti on ainakin omalle kohdalleni turha, koska ite kiikutan heti postiin, kun rahat näkyy tilillä. Siis saman päivän postiin. Tosin näin teen muidenkin tuotteiden kohdalla.

Jos ite taas venyttelee sitä maksua, niin sit varmaan viittii oottaa vaikkapa viikon sit äpostitustaki ;) Mikäs kiire myyjällä, jos ei ostajallakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Rahaa pitää olla maksaa silloin kun huuto sulkeutuu, oli se normaali huutokohde tai osta heti! Inhottaa odotella.
joo, ja siis ihan sen toimivuuden kannalta olis kiva saada kaikki myymänsä suht yhtäaikaa postiin.. nytkin mulla on yks kirje varmaan kuukauden takaa odottamassa maksua.. ja aika monta viime viikolla huudettuakin vielä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:
Mitä mieltä: Maksunopeus = postitusnopeus? Jos joku vitkuttaa maksuaan yli viikon ja myyjäkin postittaisi vasta saman ajan kuluttua, eikö hermostuttaisi odotella?
niinpä.. mä sitten kyllä monesti en niin päivän päälle postitakaan näitä, joilta on maksuakin saanut odotella!
 
myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:
Mitä mieltä: Maksunopeus = postitusnopeus? Jos joku vitkuttaa maksuaan yli viikon ja myyjäkin postittaisi vasta saman ajan kuluttua, eikö hermostuttaisi odotella?
Tämä on mun mielestä ihan ok. Miksi myyjän pitää olla salamana, jos ostajakaan ei viitti.

Mulla on onneksi ostajat maksaneet aina heti. Ja tuotekin lähtee aina saman päivänä postiin, kun maksu näkyy tilille. Eli on perillä seuraavana päivänä, ellei posti itse hituroi.
 
.
jos maksan maksuajan sisällä niin ei ole ok jos myyjä panttaa lähetystä tahallaan. se on vain lapsellista käytöstä. jos myyjällä on hyvä syy lähetyksen viivästymiseen niin on eri asia.

 
Mä en kyl tajuu, miks ylipäänsä jotkut vetkuttaa sen maksun kanssa kauheen pitkään. Jos huutiksesta jotain huutaa, niin eikös sen voisi jokatapauksessa maksaa samantien? Varsinkin kun nykyään maksaminen on ylihelppoa, senkun kaivaa tunnukset esiin ja maksaa. En ymmärrä, miksi mun pitäis ootella 1-2 päivää ja odottaa, jos vaikka postissa tupsahtais siinä ajassa muutakin maksettavaa. Pihtailetteko te niitä pankkitunnuksia, vai mikä siinä on, ettei voi maksaa samantien kun saa tilitiedot?

Toisaalta mulle on sama, milloin huutaja mulle maksaa (koska en ole ikinä niin rahapulassa, että sillä olis niin väliä) mutta itse maksan aina samantien kun saan tilitiedot.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no eipäs. pointti on tosiaan se, että kun olet heti valmis tarjoamaan siitä kalliimman hinnan, niin saat sen varmasti. maksuajan kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

jos olisi, niin sellainen lukisi säännöissäkin.
Tätä ajoin itsekin takaa. En sitä onko varaa ostaa...
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Mä en kyl tajuu, miks ylipäänsä jotkut vetkuttaa sen maksun kanssa kauheen pitkään. Jos huutiksesta jotain huutaa, niin eikös sen voisi jokatapauksessa maksaa samantien? Varsinkin kun nykyään maksaminen on ylihelppoa, senkun kaivaa tunnukset esiin ja maksaa. En ymmärrä, miksi mun pitäis ootella 1-2 päivää ja odottaa, jos vaikka postissa tupsahtais siinä ajassa muutakin maksettavaa. Pihtailetteko te niitä pankkitunnuksia, vai mikä siinä on, ettei voi maksaa samantien kun saa tilitiedot?

Toisaalta mulle on sama, milloin huutaja mulle maksaa (koska en ole ikinä niin rahapulassa, että sillä olis niin väliä) mutta itse maksan aina samantien kun saan tilitiedot.
no kyllä mä itse maksan heti. mutta, jos myyjällä on tiedoissa, että viikon odottelee maksua, niin hoidan maksun kun käyn koneella muutenkin. eli voi vierähtää muutama päivä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Mä en kyl tajuu, miks ylipäänsä jotkut vetkuttaa sen maksun kanssa kauheen pitkään. Jos huutiksesta jotain huutaa, niin eikös sen voisi jokatapauksessa maksaa samantien? Varsinkin kun nykyään maksaminen on ylihelppoa, senkun kaivaa tunnukset esiin ja maksaa. En ymmärrä, miksi mun pitäis ootella 1-2 päivää ja odottaa, jos vaikka postissa tupsahtais siinä ajassa muutakin maksettavaa. Pihtailetteko te niitä pankkitunnuksia, vai mikä siinä on, ettei voi maksaa samantien kun saa tilitiedot?
Vähän off topic, mutta itse en piruuttanikaan maksa laskuja ennen eräpäivää, harvoin edes laitan laskuu etukäteen. On vain tämmöinen periaate! Ja ei ole rahasta kiinni, tilejä 3 ja kaikissa on väh. 2000? aina rahaa. :D Huutisostoni toki maksan yleensä pikimmiten.
 

Yhteistyössä