Perustin tänään blogin - mitenkäs ihmiset sen oikein muka löytää?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kaisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No okei saitte rohkaistua. Olkaa armollisia, en tiedä olenko tehnyt blogia ihan hölmösti, mutta olen tänään koittanut saada sinne tungettua kuvia kakuistani ja jotain joristakin sekaan.

Availen tässä sateenvarjoani samalla:

http://kakuntekijanarniasta.vuodatus.net/
Hyvä alkuhan tuo oli.
Käännä ensikerralla tarjotin ( tai pelti ) ylösalaisin. Kakusta tulee näyttävämpi ja on helpompi leikata.
Mitähän sen ekan kakun välissä oli? Vai enkö vain tajunnut missä se luki?
Siis tarkoitatko tuota pääsiäiskakkua? Sen välissä on persikanpaloja ja kermarahkaseosta. Ja siis ihan tarkoituksella aseteltu noin, että vähän tursuaa täytteet sieltä välistä. Se oli tuommoinen pikakakku pääsiäisen aikaan.
 
kaisu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No okei saitte rohkaistua. Olkaa armollisia, en tiedä olenko tehnyt blogia ihan hölmösti, mutta olen tänään koittanut saada sinne tungettua kuvia kakuistani ja jotain joristakin sekaan.

Availen tässä sateenvarjoani samalla:

http://kakuntekijanarniasta.vuodatus.net/
Hyvä alkuhan tuo oli.
Käännä ensikerralla tarjotin ( tai pelti ) ylösalaisin. Kakusta tulee näyttävämpi ja on helpompi leikata.
Mitähän sen ekan kakun välissä oli? Vai enkö vain tajunnut missä se luki?
Siis tarkoitatko tuota pääsiäiskakkua? Sen välissä on persikanpaloja ja kermarahkaseosta. Ja siis ihan tarkoituksella aseteltu noin, että vähän tursuaa täytteet sieltä välistä. Se oli tuommoinen pikakakku pääsiäisen aikaan.
Juu sitä tarkotin. Ei se huonolta näyttänyt. Must ne persikat näytti porkkanoilta, mut arvasinkin ettei ole ; )

mä teen kans mielelläni kakkuja, mut koristelu onkin jo paljon haastavampaa. Toi oli ihanan simppeli ja silti kivan näkönen. Toivottavasti muistan ton kun seuraavan kerran teen kakkua.
 
Ap:lla on vallan hyvä alku, ja mun mielestä kakut näyttivät oikein :p

Kävin lukemassa omasta blogistani ekan sivun läpi, ja aloin jopa toivoa, ettei tältä foorumilta kukaan sinne löydäkään.
Elämämme ei missään nimessä täytä 2+-standardeja ja laatuluokituksia, ja täällä voisi useampi kuin yksi saada paskahalvauksen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja J:
ihan kiva blogi. mut kakut ei sori vaan mitään kovin upeita, aika taviksia. kovasti karkkeja käytät koristeluun, aika mielikuvituksetonta
Huh! Onneksi en ole kuvittellutkaan, että kakkuni olisivat jotenkin erikoisen upeita. Mutta itse olen kyllä silti ihan ylpeä niistä ja kuten blogissanikin kerron niin pyrkimykseni on aina tehdä kakut niin ettei tarvi käyttää koristeluun koko kuukauden kotihoidontukea. :D Ajattelin siis, että joku ehkä saa niistäkin kivoja vinkkejä itselleen kun on huokeammin toteutettu mitä monissa kakkublogeissa.

Mutta siis tosiaan kuvitelmani ei ollutkaan, että olisin joku kondiittoriin verrattava tekijä. Kakkublogia saa kuitenkin pitää paskempikin tekijä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja J:
ihan kiva blogi. mut kakut ei sori vaan mitään kovin upeita, aika taviksia. kovasti karkkeja käytät koristeluun, aika mielikuvituksetonta
Tarviiko kaikkien bloginpitäjien olla mitään ammattilaisia? :eek:

Mullakin on blogi, mutta eipä siellä mitään kovin hienoja juttuja ole. Normisettiä, mutta kävijälaskurin mukaan porukkaa on käynyt paljon ja kehujakin olen saanut :D
 
Kiitos ihanasta blogilinkistä. Minusta on tosi kiva, että joku tekee kakkuja pienelläkin budjetilla, kun monesti tuntuu että monilla muilla kakkusivustoilla kakku tulee maksamaan maltaita.

Upeita kakkuja olit saanut aikaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No okei saitte rohkaistua. Olkaa armollisia, en tiedä olenko tehnyt blogia ihan hölmösti, mutta olen tänään koittanut saada sinne tungettua kuvia kakuistani ja jotain joristakin sekaan.

Availen tässä sateenvarjoani samalla:

http://kakuntekijanarniasta.vuodatus.net/
Minusta varsinkin tuo Hello Kitty kakku on ihana ja Nipsu. :) Joko Batman kakun teit? :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Kiitos ihanasta blogilinkistä. Minusta on tosi kiva, että joku tekee kakkuja pienelläkin budjetilla, kun monesti tuntuu että monilla muilla kakkusivustoilla kakku tulee maksamaan maltaita.

Upeita kakkuja olit saanut aikaiseksi.
Niin minulla nimenomaan ei ainakaan ole mahdollisuutta laittaa hulppeita summia kakkuihin ja sen takia joitakin kakkuja joutuu työstämään mielessään enemmän, jotta saa halutun lopputuloksen pienellä budjetilla. Joka tapauksessa aina täytekakulle tulee kuitenkin jonkunverran hintaa. Juuri tein tuon siskoni valmistujaiskakun ja siihen meni kermaa 6 purkkia yhteensä ja sattumalta löysin kaupasta nyt kermapurkit eurolla. Rainbowlta oli tullut sellaisia. Eli pelkät kermat maksoi sen 6 euroa. Ja normaalisti ne on maksaneet vielä enemmän, kun ainakaan täällä ei ole saanut eurolla purkkia kermaa vielä ennen tätä. :)

Kakkuja olisi tosi helppo tehdä vaikka millaisia, jos voisi ostaa koko setin välineitä ja väripurkkeja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No okei saitte rohkaistua. Olkaa armollisia, en tiedä olenko tehnyt blogia ihan hölmösti, mutta olen tänään koittanut saada sinne tungettua kuvia kakuistani ja jotain joristakin sekaan.

Availen tässä sateenvarjoani samalla:

http://kakuntekijanarniasta.vuodatus.net/
Minusta varsinkin tuo Hello Kitty kakku on ihana ja Nipsu. :) Joko Batman kakun teit? :D
Batman on tulossa ilmeisesti esikoisen 6v synttäreille ja ne vietetään kesäkuun lopulla vasta. Samoille synttäreille 4v tilannut prinsessakakun. Eka kerta, kun on "pakko" tehdä omat kakut molemmille, vaikka juhlat on edelleen yhteiset.
 

Yhteistyössä