Hakutulokset

  1. M

    Designtalo Rubiini

    Hei... Onko kellään designtalon Rubiini mallia. Jos on niin oletteko olleet tyytyväisiä ja millaisia muutoksia olette tehneet, paljonko ne maksoi? Ja jos on kuvia valmiista Rubiinista niin ottaisin niitä mielelläni vastaan osoitteeseen malineneve@jippii.fi Hyvää pääsiäistä kaikille :flower:
  2. M

    Naurusta ei tuu loppua, kun aamulla tajusin mitä olin tiistai-iltana tehnyt =)

    Olin eilen siskoni kanssa saunassa ja naureskeltiin että olis kauheeta jos joku luulis karvojenpoisto ainetta shamppooks...
  3. M

    raskaustesti

    jos raskaustestissä näkyy erittäin haalea viiva (entiedä kuvittelenko sen vai onko siinä oikeesti tosi haaleena se toinenkin viiva) sen toisen viivan lisäksi, niin voinko luottaa siihen et oon raskaana? Nyt olis pitänyt menkkojen alkaa mutta silti ei sen selvemmin viiva näy... Kai se on vaan...
  4. M

    apuja lihakeittoon

    paistan sipulin ja heitän sen keittoon lihojen kaa samaanaikaan... itte teen tänään jauhelihakeittoo
  5. M

    apuja lihakeittoon

    suola ja kokonaisia maustepippureja, kannattaa laittaa keittoon jo alkuvaiheessa, ainaki pippurit. ei siihen oikeestaan paljon muuta sitten tarvii.. Sipulia laitan aina..
  6. M

    Voisiko olla varhainen keskenmeno..?

    Olen kans miettinyt että oliko mullakin varhainen keskenmeno. Menkat alkoi pari päivää myöhässä. Ennen vuotoa oli kovia kouristuksia mahassa ja vuoto alkoi yöllä tosi runsaana, ja päivällä vuodon seassa tuli joku omituinen klöntti, ei verihyytymä....
  7. M

    Raskaana olo ihanaa?

    Oli ihanaa vaikka olinkin tosi huonovointinen ja iso mahainen. Oli ihanaa nähdä vatsan kasvavan ja kun tunsi vauvan liikkeet.
  8. M

    Millon ne kilot alkaa tuleen raskaana ollessa

    mulle tuli ekan raskauden aikana 10 kiloa, ja toisen raskauden aika 17 kiloa, huhu. olin aika tankki :D . onneks kaikki ylimääräiset kilot lähti pois
  9. M

    Keksikääpä Elle nimelle ihana toinen nimi

    Elle Josefiina
  10. M

    Rv 30 menossa pahoinvointi vaivaa edelleen neuvoja kaipaan!

    kun odotin endimmäistä lasta, pahoinvointini oli jotain aivan kauheaa. Olin silloin vielä opiskelemassa ja jouduin kesken tunnin lähtee oksentaa ja bussimatkoilla piti olla aina muovipussi mukana ja oksentaa siihen, oli siinä vierustovereilla ihmettelemistä. Toivottavasti sun pahoinvointi...
  11. M

    Muita naisista haaveilijoita?

    Olen 25v kahden lapsen äiti, pirkanmaanalueelta... oon joskus ollu naisen kaa mutta se oli enimmäkseen vaan suutelua, ja siitä on jo tosipitkä aika. Nyt on taas tuo ajatus naisen kanssa olemisesta ruvennut pyörimään mielessä... haluisin taas kokeilla jos vaan uskaltais...
  12. M

    Voi eh hee mihin mie oon menossa...

    kertokaa tarkemmin mitä siellä tehdään jne...
  13. M

    Onko kukaan tehnyt ensin nega testin ja myöhemmin vasta plussan?

    Moi. Mulle kävi niin (tosin siitä on jo melkein neljä vuotta) että tein raskaustestin kun menkat oli paripäivää myöhässä. No testi näytti negatiivistä, silti oli tosi vahva tunne että voisin kuitenkin olla raskaana ja niinpä menimme mieheni kanssa seuraavana päivänä hypistelemään vauvan...

Yhteistyössä