Voi eh hee mihin mie oon menossa...

Niin, eli fetish-bileisiin pyydettiin. Olen täälläkin siitä jutellut. :) Ihan mielelläni mie menen, mutta jännittää. :saint:

Katselin netistä että millaiset bileet ne sitten oikein on, ja nyt jännittää vielä enemmän. Hui!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Jännittääkö positiivisesti vai negatiivisesti? Eli lähdetkö kuitenkin ihan hyvillä mielin sinne?
Siis...Nyt en enää edes tiedä. Toisaalta olen hyvinkin innoissani menossa. Mutta vähän pelottaakin ihan ummikkona mennä. Tuo mies kun on ollut tuollaisissa jutuissa enemmänkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rohkeasti vaan, siellä on varmasti tosi mukavaa kun avoimin mielin menet! :)

Kiitos! :)
ja en kai mä voi ainut olla joka siellä on ekaa kertaa? Jokainen kai joskus on ensikertalainen ihan eksyksissä?

Vähän jännittää sekin, kun en mie tunne kauheasti tuota miestä jonka kanssa olen menossa.. Mutta kyllä hän tietää kuitenkin että en ole tuollaisissa aiemmin käynyt. Toivottavasi hän pitää musta sitten huolta. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no just joo :eek: hirveitä kuvia siellä,alasti köytetty johonki ihme laitteeseen :x jaiks,ei mun juttu ainakaan :D mutta onnea matkaan,toivottavasti sulla on kiva ilta :)
No niih! Mulla ei ole mitään tuollaista vastaan ja kyllä kaikenlaiset jutut kiinnostaa. Olen vaan sen verran ujo, ja varsinkin kun on ensikertalainen, niin vähän pelottaa.

vaikka kai siellä toki on niitäkin, jotka eivät ihan rohkeasti...tee kaikenlaista. Iiks, mihin sitä taas on itseään viemässä. :D
 
vieras
Ei siellä tartte mitään tehtä mitä ei halua/uskalla. :) Voit ihan sivusta tarkkailla aluks ja tutustua tilanteeseen. Ja ihan vaikka lähteä poiskin jos siltä tuntuu.. Pidä hauskaa! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei siellä tartte mitään tehtä mitä ei halua/uskalla. :) Voit ihan sivusta tarkkailla aluks ja tutustua tilanteeseen. Ja ihan vaikka lähteä poiskin jos siltä tuntuu.. Pidä hauskaa! ;)

aluksi? Onko siellä miten yleistä osallistua erilaisiin juttuihin? Olenko ihan kummajainen jos haluan vaan olla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei siellä tartte mitään tehtä mitä ei halua/uskalla. :) Voit ihan sivusta tarkkailla aluks ja tutustua tilanteeseen. Ja ihan vaikka lähteä poiskin jos siltä tuntuu.. Pidä hauskaa! ;)

aluksi? Onko siellä miten yleistä osallistua erilaisiin juttuihin? Olenko ihan kummajainen jos haluan vaan olla?

Ei tarvitse koskaan osallistua mihinkään jos ei halua :) Et ole kummajainen, ole vain oma itsesi, niissä ympyröissä kaikki on omalla tavallaan "kummajaisia", suvaitsevaisuus on se juttu.
 
vieras
Yritin siis sanoa, että älä ota mitään paineita, mistään. Mene nauttimaan tunnelmasta ja tutustumaan. Toiset tykkää katsella, toiset tykkää osallistua, ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa.. Ei se oikeasti ole mitään pelottavaa, kinkybileillä on vain kummallinen maine..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yritin siis sanoa, että älä ota mitään paineita, mistään. Mene nauttimaan tunnelmasta ja tutustumaan. Toiset tykkää katsella, toiset tykkää osallistua, ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa.. Ei se oikeasti ole mitään pelottavaa, kinkybileillä on vain kummallinen maine..

Niin, en tiedä mikä muakin äkkiä alkoi pelottamaan, vaikka aluksi olin hyvin innoissani. Koetan nyt ottaa ihan rennosti ja mennä sinne avoiminin mielin. Teen vielä selväksi tuolle seuralaiselle, etttä en oikeasti ole ikinä ennen tälläisissä ollut ja vähän jännittää. :)
 

Yhteistyössä