Naurusta ei tuu loppua, kun aamulla tajusin mitä olin tiistai-iltana tehnyt =)

  • Viestiketjun aloittaja EpätoivoisenRento
  • Ensimmäinen viesti
EpätoivoisenRento
Tiistai-iltana suihkusta tultuani föönäsin hiukset ja laittauduin menoa varten. Ajattelin,että harvinaisen voimakas tuoksuista on tuo uusi muotovaahtoni jonka olin juuri ostanut kaupasta. Pistin merkille halvan hinnan ja funtsin että taitaa olla hyvää tököttiä, kun hyllyssä enää muutama purkki jäljellä eli suosio kova :) Illan mittaan totesin ettei muotovaahto ainakaan minun hiuksilleni sovi koska tulivat kovin rasvaisiksi.

No tänä aamuna taas föönäilin ja olin samalla purnukalla,kun tajusin sen olevan karvojenpoisto vaahtoa :LOL: :kieh:

Luki niin pienellä etten aijemmin ollut huomannut,vaikka purnukasta etsin suomennosta (ei ollut).

Eipä enää ihmetytä rasvainen kutri...ja tietää syyn jos lähtee tukka päästä :LOL:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Tiistai-iltana suihkusta tultuani föönäsin hiukset ja laittauduin menoa varten. Ajattelin,että harvinaisen voimakas tuoksuista on tuo uusi muotovaahtoni jonka olin juuri ostanut kaupasta. Pistin merkille halvan hinnan ja funtsin että taitaa olla hyvää tököttiä, kun hyllyssä enää muutama purkki jäljellä eli suosio kova :) Illan mittaan totesin ettei muotovaahto ainakaan minun hiuksilleni sovi koska tulivat kovin rasvaisiksi.

No tänä aamuna taas föönäilin ja olin samalla purnukalla,kun tajusin sen olevan karvojenpoisto vaahtoa :LOL: :kieh:

Luki niin pienellä etten aijemmin ollut huomannut,vaikka purnukasta etsin suomennosta (ei ollut).

Eipä enää ihmetytä rasvainen kutri...ja tietää syyn jos lähtee tukka päästä :LOL:

Järkkyä! mites sun tukka nyt?
:eek: Mä itkisin kovaa, jos oisin sä.
 
EpätoivoisenRento
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Tiistai-iltana suihkusta tultuani föönäsin hiukset ja laittauduin menoa varten. Ajattelin,että harvinaisen voimakas tuoksuista on tuo uusi muotovaahtoni jonka olin juuri ostanut kaupasta. Pistin merkille halvan hinnan ja funtsin että taitaa olla hyvää tököttiä, kun hyllyssä enää muutama purkki jäljellä eli suosio kova :) Illan mittaan totesin ettei muotovaahto ainakaan minun hiuksilleni sovi koska tulivat kovin rasvaisiksi.

No tänä aamuna taas föönäilin ja olin samalla purnukalla,kun tajusin sen olevan karvojenpoisto vaahtoa :LOL: :kieh:

Luki niin pienellä etten aijemmin ollut huomannut,vaikka purnukasta etsin suomennosta (ei ollut).

Eipä enää ihmetytä rasvainen kutri...ja tietää syyn jos lähtee tukka päästä :LOL:

Järkkyä! mites sun tukka nyt?
:eek: Mä itkisin kovaa, jos oisin sä.
Ihan entisellään,ei tullut vahinkoa.

 
rexona
Mä laitoin dödä lakan sijasta päähän ja kummastelin, kun ei se perkule pidä.

Oli kavereilla naurussa pitämistä, kun tavattiin, enkä ollut kerennyt enää tukkaa uudelleen pesemään.
 
voi juku
Mua ei kyllä naurattais yhtään jos olisin laittanu karvanpoisto ainetta hiuksiin. Mulla ei kyllä varmaan olis hiuksian enää. Toivottavasti sun hiukset ei kärsiny siitä käsittelystä.
 
vieras
Meidän esikoinen 12v valitti, että kun hiukset on aamulla aina pystyssä ja pyysi ostaan geeliä. Sanoin, että kokeile mun muotovaahtoa, se on siellä kylppärin hyllyllä lakkapullon vieressä. Monena aamuna poika kävi hiuksiaan laittamassa ja yhtenä aamuna kitisee ja vinkuu, että tosi huonoa toi sun vaahtos, ei se mitään auta ja haisee ihan kamalalle. Jäin sitten jälkeen miettimään, että mainitsi jotain sinisestä pullosta, että kai siinä pullossa jotain sinistäkin sitten on, mutta kyllä se enempi sellanen beige on.
Seuraavana aamuna ollaan yhtäaikaa kylppärissä, niin poika ottaa mun miehen partavaahtopullon ja on laittamassa sitä hiuksiinsa. Kyllä me naurettiin, kun tajuttiin, että se onkin laittanu partavaahtoa joka aamu hiuksiinsa :)
 

Yhteistyössä