Naurusta ei tuu loppua, kun aamulla tajusin mitä olin tiistai-iltana tehnyt =)

  • Viestiketjun aloittaja EpätoivoisenRento
  • Ensimmäinen viesti
Ihania!


Mä sain pari kuukautta sitten tosi kipeisiin pukamiin rasvaa joka oli pienessä tuubissa. sitä piti käyttää noin viikon ajan, tuubi vaan jäi sit tonne WC:n hyllyyn pyörimään.

Sit sain noin kuukausi sitten kuiviin silmäluomiin rasvaa joka on myös pienessä tuubissa (samantapaisessa)
Ja arvatkaa vain mitä eilen illalla sitten levittelin luomiin :D
 
vade
Tosi hauskoja!!

Mulla ei ehkä yhtä hauskaa käynyt, mutta eräänä aamuna aamukahvia ottaessani kaadoin sitten mustikkakeittoa kahvin sekaan maidon sijaan.... ja eikun uusi kupillinen ja enkös sitten sinne kaatanut Mehukattia:)Aika erikoiselta mastuivat... Kolmas kuppi meni sitten ihan oikein maidon kanssa!
 
Kaverini teki ruokaa ja kehui että oli saanut joltain messuilta ilmaisnäytteenä oikein herkullista ruokaöljyä. Kaivoi mulle sit jääkaapista sen pullon näytille; kuvana oli koiran valokuva ja öljy oli tarkoitettu koiran turkin hieromiseen, ei vaan ollut jotenkin tullut katsoneeksi tarkemmin. Ja oli käyttänyt melkein koko purkin ruokiinsa. :LOL:
 
vieras
vähän aiheen vierestä, mutta joskus nuoruudessa sain nyk. avomieheni suostuteltua kokeilemaan kylmävoidetta pippeliinsä, en nyt muista tarkemmin mikä juttu se oli. mutta kyllä oli mies melkosen tuskainen sen jälkeen ;D
 
Kaisuli
Mun kaveri söi koiran matolääkkeen buranana. Ja toinen voiteli korkkisen lasinalusen keksinä. Ja ukkoni ja sen kaveri pesi aina mökillä hiuksensa koiranshamppoolla. :). Kaveri pesi hampaansa koiran hammasharjalla. Siinä kyllä luki aika isolla:):)
 
oulutar
Miehen eno oli törpötelly edellisiltana ja yöllä oli sitten kömpinyt jääkaapille jotain juodakseen. Oli sitten huononäköisenä ja unenpöpperössä ottanut kunnon huikat etikkapullosta :eek: Hoppu oli tullunna...
 
hei
meillä mies sai betadine suunhuuhteluainetta kurlaukseen ja kurlaili sillä siinä mun nähden ja vitsinä heitin et kai sä ton vielä nieletkin... ja se nielas. oli tehnyt niin jo paripäivää ja luuli et se on jotain lääkettä joka sitten nielastaan...hoh hoh..
 
ja mua nauratti kun ostin joskus sitä sun silk tuuheuttavaa shamppoota ,pesin sillä ja manasin että yhtä lytyssä on tukka edelleen,ei se mitään auttanu.

no,mies pesi sillä ja WHUM sen hiukset oli niin pystyssä joka puolelta kun ne kuivui että onneks tehosi jollekkin:)

Iskä söi kanssa kissanmakkaraa krapuloissaan kerran...

 
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Ihania!


Mä sain pari kuukautta sitten tosi kipeisiin pukamiin rasvaa joka oli pienessä tuubissa. sitä piti käyttää noin viikon ajan, tuubi vaan jäi sit tonne WC:n hyllyyn pyörimään.

Sit sain noin kuukausi sitten kuiviin silmäluomiin rasvaa joka on myös pienessä tuubissa (samantapaisessa)
Ja arvatkaa vain mitä eilen illalla sitten levittelin luomiin :D
Muistelen että pukamavoiteella häivytellään silmäpusseja että jatka vain mutta levittele vähän alemma..
:whistle:
Näitä lukiessa tulee muuten mieleen että mihin hiivattiin oikeasti tarvitaan näin juukelisti myrkkyjä, troppeja, klönjää ja mönjää? Ja voisko niitä kenties säilyttää niin ettei olisi muurahaismyrkky hiuslakan vieressä.. (niinkuin meilläkin viime kesänä :ashamed: )
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
piti kerran laittaa nenään helosan voidetta kun nuhan takia olin niistäny nahkan rikki.
vahingossa sitten laitoin kylmägeeliä, hyvä etten kattoon hypänny :D
mä laitoin kerran kylmägeeliä väjhän liian lähelle pimperoa.. oli meinaan mukavan tuntusta kun tuhvero oli kuin tulessa..
 
vieras
Oltiin siskoni kanssa lapsena serkkujemme luona yökylässä. Serkkujen isä alkoi illalla kehua kuinka ovat löytäneet mahdottoman tehokasta hammastahnaa, tulee niin valkeet hampaat ku sillä pesee. Kehoitti meitäkin kokeilemaan sitä, näytti purkinkin. Me sit siskon kanssa mentiin hampaiden pesulle ja päätettiin kokeilla ko. ihme tahnaa. Purkki oli jokseenkin outo ja kyljestä pisti silmään teksti "huuhtele juoksevan veden alla". Me oltiin ihan et häh, kuinka se on mahdollista. No pestiin sit kuitenkin ja huuhdeltiin hampaat laittamalla suu hanan alle ja huuhdeltiin näin hampaat juoksevan veden alla. Illemmalla sit siskoni oli vessassa käydessään päättänyt tutustua paremmin tähän ihme tahnaan ja kas kummaa mitä oli hokassutkaan: tahnahan olikin tarkoitettu proteeseille!!! :D Vähänkö revettiin (kaikilla talossa olevilla oli kyllä ihan omat hampaat) :D Että semmosta :D
 

Yhteistyössä