Naurusta ei tuu loppua, kun aamulla tajusin mitä olin tiistai-iltana tehnyt =)

  • Viestiketjun aloittaja EpätoivoisenRento
  • Ensimmäinen viesti
leena
mun faija on joskus pessyt hiuksensa koiranshampoolla. tapaus tuli ilmi, kun hän kehui suihkun jälkeen uutta shampoota ja sitä, kuinka se jättää hiukset niin pehmeiksi...
 
vieras2
Tuttavani oli ollut käymässä äitinsä luona. Suihkussa käydessään oli lainannut shampoota, joka myöhemmin osoittautui perheen villakoiran shampooksi, jonka tarkoituksena on "pörhistää" turkkia... hiuksista tuli "hieman" sähköiset :D
 
vieraas
Mä käytän varmaan ainakin kerran kuukaudessa meikinpuhdistusainetta shampoona. Mutta tajuan virheen aina siinä vaiheessa kun länttään aineen päähäni. Ja joka kerta kun vielä hoen mielessäni, että kasvoihin, ei päähän ja silti kämmään :D
 
Sain makeat naurut viime viikolla kun mieheni tuli vessasta. Ihmettelin, että toinen tuoksuu ihan mun halpis hajuvedelle ja mainitsin asiasta vähän ihmeissään, että mitä, onko hän MUN hajuvettä menny käyttämään. Mies siihen, että "no en todellakaan, siinä luki selvästi, että vessa raikastin".

Pullossa luki siis eau de toilette :kieh:
 
Voi ristus näitä!! :LOL:
Toi appiukon villanpesuaineella peseytyminen eritoten sai mut tippumaan! :LOL:

Meillä viimekesänä:

Olin pihalla nyppimässä kukka-amppeleita, ja olin laittanu lapsia varten aurinkorasvan silleen helposti saataville lipaston päälle eteiseen. Että lisäilevät sitä siitä aina ulos lähtiessään..
Nooh, poika 6v. sanoi ulkona menevänsä laittaan lisää rasvaa..
Ovi oli auki ja minä jatkoin nyppimistä..tyytyväisenä myhäilin, että kyllä se vaan on reipas poika kun rasvaa noin hienosti ite ja muistaakin vielä ihan itte!!
Ja siellä se suhisee vaan vieläkin, mahtaa tulla hyvin rasvatuksi...
.................
...........
SUHISEE?!?!?!
MIKÄ SUHISEE?!?!

Perkule, muistiin välähti juur sillä sekunnilla, että olin käyny kaupassa ja jättänyt lipaston päälle siihen aurinkorasvaputelin viereen vaahtoavan itseruskettavapurkin!!!!! :eek: :eek:

Tuli pikkasen kiirus kun hilipasin sisälle, ja siellähän se poitsu veteli vaahtoo ympäri roppaansa. Ihmetteli vaan mulle että miten tää, äiti, nyt tälleen vaahtoo ja tahkos samalla naamaansa sitä..
Ja eiku vauhdilla suihkuun!!
Vaan jäihän siitä hiukan epätasainen "rusketus", mutta poika onneks otti sen alun järkytyksen jälkeen oikein äijämäisellä hjuumorilla ;) :LOL:
Eikä se onneks kauaa kesktäny, pari iltaa saunottiin kovin, niin häippäskin. :D
 
taatusti harmaana
Tämän kerron vain ja ainoastaan harmaana......

Meillä on tapana käyttää liukastusvoidetta aina vällyjen välissä ja yhtenä iltana ihmettelin, että miten mies meni niin vaikean oloseksi laitettuaan liukastetta. Hetken oli hiljasta kunnes hän räppäs valot päälle ja juoksi suihkuun, olipa vahingossa laittanu mobilat-voidetta :LOL:
 
Nii, ja mun setäni kerran oli kahveella kun poikettiin kylään. Istui siinä pöydänvieressä ja kehui vaimon löytäneen niin kovin hyvää maksamakkaraa kaupasta (vaimo oli juur sillähetkellä kauppareissulla, ei siis ollu päässy hätiin..)
Vaimo kun palautu kaupasta kyseli että miten ei ennen ollu ostanu tuota kyseistä makkaraa?!?
Ai mitä ihmeen makkaraa??? Ihmettelee vaimonsa..
Voi perseen suti, se oli vetäny ilolla yli puolet koiranmakkarapötkylästä!
Ette usko mutta naurettiin!
Ja on jääny ihan yleiseks vitsiksi, ain tarkastetaan kun kyläillään, että eihän näissä leivissä nyt sit oo sitä sedän herkkumakkaraa..? :D
 

Yhteistyössä