Naurusta ei tuu loppua, kun aamulla tajusin mitä olin tiistai-iltana tehnyt =)

  • Viestiketjun aloittaja EpätoivoisenRento
  • Ensimmäinen viesti
huh
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
miehen veljenpoika yli 20v tosi trendikäs,juppi ym.veteli naamaansa sitä rasvaa mitä laitetaan laskimotukoksiin...hirudoid fortea...meinasin kuolla nauruun..
Kuin myös! Olin baariin lähdös ja kiireellä perusvoidetta (muka) ennen meikkausta vetelin naamaani...kylläpä kuumotti ja punoitti naama sen tunnin verran...veri alko kiertää nääs.

 
Kyläluuta
Olen melko useinkin sekoittanut hiuslakan ja dödön keskenään, joten jossain vaiheessa piti aina tarkistaa pullon kyljestä kumpaa ko. pötikkä sisältää. Kerran sattui erityisen huono ja hidas aamu ja taas piti alkaa tavaamaan pulloja, jotka sattuivat vielä olemaan melko samannäköisiä. Pulloissa ei tietenkään ollut suomenkielen sanaa muuta kuin kirpun kokoisilla kirjaimilla, joita ei kukaan näe lukea. Toisen pullon kyljestä luin sitten sanat "strong hold", mutta kuten sanottua: huono aamu eikä viesti mennyt perille, joten hermo meni ja naapureiden "iloksi" huusin niin että kylppäri kaikui: "Strong hold ja strong hold, mutta mitä vi...a tää on!!!!!" Kukaan ei vastannut, joten laitoin hiukset hätäponnarille ja kainaloihin hajuvettä, ettei menis taas väärinpäin.
 
kun olin nuori.tuli puheeks meidän ja tuttava pariskunnan kanssa,jotta kun kananmunalla pesee hiukset niin ne kiiltää mukavasti..no tää pari sit sano,et taitaakin kokeilla heti kun on menossa illalla saunaan.
siinä sit kun tavattiin seuraavan kerran.He sanoivat..eihän se mitään auttanut ja sai monta tuntia raapia sitä pois päästä...ihmeteltiin siinä sit et miten niin raaputella pois!!!oli lyöneet kananmunat päähänsä ja menneet saunaa..että semmoista :LOL: :LOL: :LOL:
 
mä pesin naamaani kynsilakan poistoaineella. äitille hihkasin että kyl on tujua naamanpesuvettä. äiti katto sellasella "ei hyvää päivää" ilmeellä...huomasin ite lukasta pullon kylkeä. onneks se oli semmosta kaikista halvinta ainetta niin ei tehny mitään tuhoja naamalle.
 

Yhteistyössä